XXL Nutrition

Gestopt Seeker's Contest Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals ik al zei sick fysiek! Voor je 30ste heb jij een pro card :)

Lijkt me ook sterk. Seeker heeft het volgensmij op dit moment goed voor elkaar. Afgestudeerd op de uni, elke week op feesten te zien, goede baan, kan HGH permitteren. Dit gaat hij waarschijnlijk niet opgeven om pro te worden. Voorheen had je toch geen wedstrijd ambities? Top fysiek!

Hoe is t hier? :P

Fuaaark! Lekker fysiek man!

update:D

Mag wel weer eens een update komen.

Al 2 weken geen updates, voor jou is de top 3 niet meer haalbaar als het aan mij ligt.

Ja dit valt wel tegen.

• Topic Starter Topic Starter
Al 2 weken geen updates, voor jou is de top 3 niet meer haalbaar als het aan mij ligt.

En wie denk jij dat je bent?

Ik heb even te kampen gehad met extreme drukte op werk en wat relatiestress. Is het dan zo erg dat ik DBB laat voor wat het is daar ik belangrijkere dingen te doen heb?

Als dit een competitie is betreffende wie het populairst is, schrijf mij dan maar uit...

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me ook sterk. Seeker heeft het volgensmij op dit moment goed voor elkaar. Afgestudeerd op de uni, elke week op feesten te zien, goede baan, kan HGH permitteren. Dit gaat hij waarschijnlijk niet opgeven om pro te worden. Voorheen had je toch geen wedstrijd ambities? Top fysiek!

Ga in december de Flex doen waarschijnlijk en vanaf daar kijk ik wel verder, maar pro is denk wat hoog gegrepen. Wie weet.

Feestjes komen er even niet:p. Heb de laatste tijd wat te veel hooi op mijn vork genomen: te veel werken, solliciteren, diëten en begeleiding, de contest en dan te veel feestjes. Kan eerlijk zeggen dat ik tegen een burn-out aan zat en dat heeft me 2 kilo gekost + een hoop zorgen. Nu een stapje terug en dan weer knallen!

En wie denk jij dat je bent?

Ik heb even te kampen gehad met extreme drukte op werk en wat relatiestress. Is het dan zo erg dat ik DBB laat voor wat het is daar ik belangrijkere dingen te doen heb?

Als dit een competitie is betreffende wie het populairst is, schrijf mij dan maar uit...

Dat is allemaal erg vervelend, maar je kan mij niet vertellen dat je 2 weken geen tijd hebt gehad om ook maar iets van je te laten horen. En dan wel op het einde een pic plaatsen waarmee je iedereen wegblaast(Naja Rob S miscchien niet) en er met de 1e prijs vandoor gaan.

Not cool bro.

Dat is allemaal erg vervelend, maar je kan mij niet vertellen dat je 2 weken geen tijd hebt gehad om ook maar iets van je te laten horen. En dan wel op het einde een pic plaatsen waarmee je iedereen wegblaast(Naja Rob S miscchien niet) en er met de 1e prijs vandoor gaan.

Not cool bro.

ga weg troll, hij heeft nog steeds 100000 keer een betere fysiek dan jouw, gtfo

ga weg troll, hij heeft nog steeds 100000 keer een betere fysiek dan jouw, gtfo

Not sure if serious meneer met het IQ van een pinda. Zijn fysiek is belachelijk goed en daar hoor je mij niets over zeggen. Volgens mij is het niet de bedoeling van deze contest om weken niets van je te laten horen en dan vervolgens wel met de 1e prijs te pakken, terwijl andere wel hun zaken goed hebben bijgehouden. Kennelijk mag er geen kritiek gegeven worden want dan komen de fanboy's opeens onder hun steen vandaan. Nogmaals Seeker: Top fysiek, maar jammer dat je je log niet goed bijhoudt. Just my opinion.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven