MuscleMeat

Gestopt Seeker's Contest Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
succes beest

Philly waar staat je vlag voor??? Inderdaad je gaat geen enkele beentraining uit de weg!!!
Dus niet zeuren en gewoon meetrainen, gaan we daarna wel bij Uludag eten, lekkerste eettentje van Deventer :D

Philly waar staat je vlag voor??? Inderdaad je gaat geen enkele beentraining uit de weg!!!
Dus niet zeuren en gewoon meetrainen, gaan we daarna wel bij Uludag eten, lekkerste eettentje van Deventer :D

ik zou best benen willen pakken, maar ik heb al een maand last van mijn linker enkel en de spieren rondom... heb enorme pijn als mijn been gebogen is. trap lopen doe ik al met moeite

---------- Post added za 11 jun 2011 at 23:41 ----------

nee zeker niet, ik hou me niet bezig met politiek:D

Ben je nou vaak bij ForFun? Want volgens mij heb ik je er wel is gezien (iig iemand met hetzelfde fysiek :P)

Een echte topper, die ga ik volgen! :D

Nadat ik handjes met je heb geschud ga ik je ook zeker volgen!
Damn... dat fysiek viel me meteen al op ;)

:bow:

• Topic Starter Topic Starter
Ben je nou vaak bij ForFun? Want volgens mij heb ik je er wel is gezien (iig iemand met hetzelfde fysiek :P)

Sinds de laatste twee a drie weken kom ik er en dan vooral in de ochtend. Ik was er afgelopen woensdag en zaterdag iig.

---------- Post added ma 13 jun 2011 at 19:25 ----------

Nadat ik handjes met je heb geschud ga ik je ook zeker volgen!
Damn... dat fysiek viel me meteen al op ;)

:bow:

Wat dacht je: wat een viezerik? Nou dat ben ik dus haha:o

Ga jouw ook volgen. Heb zelfs net gereageerd.

Sinds de laatste twee a drie weken kom ik er en dan vooral in de ochtend. Ik was er afgelopen woensdag en zaterdag iig.

Niet afgelopen zaterdag maar die daarvoor was je in de ochtend rug aan het doen? Moet je wel zijn geweest denk :rolleyes:

Yup dat was ik ook ja, mijn eerste rugtraining bij Mascha dat was afzien haha.

Haha ja kan pittig zijn :)

Haha vooral omdat ik de hele week aan het werk was in het buitenland met weinig slaap en geen trainen. Was werkelijk kapot maar daar had Mascha geen boodschap aan haha, wel heerlijke spierpijn gehad!

Volgende keer even aanspreken, dan weet ik wie je bent.

Gr

Komt goed, tik je volgende x wel ff aan :)

Jongens,

Het is weer tijd voor een foto-update. Hier wat foto's die beter gelukt zijn. Poseren is nog niet geweldig maar er zit iig verbetering in.
Over de rugfoto ben ik nog niet tevreden maar post hem desalniettemin voor een vollediger beeld. Ik moet vooral leren nog mijn lats aan te spannen, hetgeen ik op de foto klaarblijkelijk niet goed doe. Ook biceps komen nog niet goed uit maar enfin.

Ben hier 117.5 kilo bij 9%, hoewel het ook al 8.5% kan zijn, daar deze foto's van zondag zijn en ik woensdag op voornoemde vetpercentage ben gemeten.

Afbeelding 014 (1).jpg

Afbeelding 021 (1).jpg

Afbeelding 023 (1).jpg

Afbeelding 042 (1).jpg

damn huge man:D ziet er goed uit!

Zijn deze beter? ;)

Respect, jij wou toch de FlexCup doen, dan weet ik al wie daar de winnaar gaat zijn

Heb het al gezegd volgens mij maar damn kerel, bruut fysiek!

erg goed natuurlijk!
Verbeterpunten in mijn ogen: benen & posing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven