Hoop dat het met je relatie beter is..100 x belangrijker. Ben benieuwd naar benenpic's...jammer dat je meedoet aan de Flex Cup...hehe.
Zeker jammer
Benen gaan nu echt heel goed vooruit, begin gewoon trots te worden. Dus pics volgen zeer recent!
Al met al begin ik nu echt in verhouding te komen: rug mega vooruit, armen en schouders ronder, traps minder aanwezig.
Ben blij met de begeleiding

.
Probleem in de relatie was dat ik vaak meerdere dagen (soms wel 18 a 20 uur per dag) weg was (dus van te voren 14 maaltijden moest klaarmaken) en al was ik dan thuis was ik aan het trainen en koken. Was ik dan klaar dan was ik zo moe, maar was wel zo mans om het gehele weekend door te gaan met alle vrouwelijke aandacht op feesten van dien; ik was dan of aan het praten of op de foto aan het gaan met al het vrouwelijk schoon en dan stond zij er naast zich te ergeren. Kort gezegd: ik gedraagde me als een egocentrische kl***zak naar mijn lieve vrouwtje toe en dat verdient ze niet en pikt ze niet meer.
Bodybuilding is gewoon een erg egoïstische sport.
---------- Post added do 30 jun 2011 at 20:04 ----------
Dat je het voedingsschema voor je wilt houden kan ik begrijpen. Maar de reden dat mensen trainingslogs volgen is om te zien hoe een beest traint. Dat is wat, denk ik, het merendeel hier motiveert om op jou topic te klikken als er geupdate is.
Probeer het eens uit te leggen, lijkt mij erg interessant om dergelijke oefeningen te zien. Wellicht kan je ook eens een filmpje o.i.d. posten. Ik kan me niet voorstellen dat het allemaal zo top secret is dat niemand het mag weten, Mascha en Rob hebben die oefeningen (grotendeels) ook weer van iemand anders.
Ik zou het jammer vinden als je niet wat meer met ons wilt delen. Kennis is er niet om te bezitten, maar om te delen.
Als het aan mij ligt deel ik alles, maar moet wel respect opbrengen voor hetgeen ik word bijgebracht en het feit dat hun het inkomen hiermee verdienen.
Hier het trainingschema:
Dag 1 Benen
10 minuten opwarmen op de fiets
leg extension 5 sets x 12-15 reps
squats 4 x 12-15
hack squat 4 x 12-15
lunges 3 x 12-15
staande kuitmachine 5 x 12-15
zittende kuitmachine 5 x 12-15
liggende leg curl 5 sets x 12-15 reps
stifflegged deadlifts 4 x 12-15
staande legcurls 3 x 12-15
Dag 2 Borst en Triceps
hammer machine schuin per arm 4 x 12-15
plat dumbbell press 4 x 12-15
schuine flyes 4 x 12-15
one arm cable crosses 5-6 sets x 12-15
one arm overhead press 4 x 12-15
pushdown 4 x 12-15
1 arm pushdown 4 x 12-15
Dag 3 rustdag
Dag 4 Rug
Pullover 5 x 12-15
Dumbbell row 4 x 12-15
Latpully front 4 x 12-15
Reverse pulldown 4 x 12-15
hyper extensions 3 x 12-15
Dag 5 rustdag
Dag 6 Schouders en biceps
side raise 4 x 12-15
dumbbell press (recht zittend ellebogen naar voren gericht) 4 x 12-15
cable front raise 4 x 12-15
cable side raise 3 x 12-15
dumbbell curls 4 x 12-15
barbell curls 4 x 12-15
concentration curls 4 x 12-15
Dag 7 rust
Dag 8 herhaal
Wil recent wel een filmpje posten!
Mascha heeft veel kennis opgedaan onder begeleiding van Dorian en Charles Glass. Niet de minsten dus!