Fitness Seller

Gestopt Seeker's Contest Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Dat is allemaal erg vervelend, maar je kan mij niet vertellen dat je 2 weken geen tijd hebt gehad om ook maar iets van je te laten horen. En dan wel op het einde een pic plaatsen waarmee je iedereen wegblaast(Naja Rob S miscchien niet) en er met de 1e prijs vandoor gaan.

Not cool bro.

Op DBB zit ik voor mijn hobby en als alles in je prive leven een beetje te veel wordt, moet ik dan gehouden worden om te updaten? Daar ben ik dus tegen...

Misschien een tip voor jou: neem heel dat internet gedoe niet te nauw en leef in de normale wereld! Sommige mensen nemen DBB denk te serieus.

---------- Post added wo 29 jun 2011 at 11:19 ----------

Maar nu weer even ontopic!

Ga binnenkort weer wat foto's laten schieten. Heb nu weer lekker een paar dagen vrij om bij te komen en zal weer wat meer updaten.

Laatst bewerkt:
Op DBB zit ik voor mijn hobby en als alles in je prive leven een beetje te veel wordt, moet ik dan gehouden worden om te updaten? Daar ben ik dus tegen...

Misschien een tip voor jou: neem heel dat internet gedoe niet te nauw en leef in de normale wereld! Sommige mensen nemen DBB denk te serieus.

:roflol:.

Edit: Mooizo, ben benieuwd.

Not sure if serious meneer met het IQ van een pinda. Zijn fysiek is belachelijk goed en daar hoor je mij niets over zeggen. Volgens mij is het niet de bedoeling van deze contest om weken niets van je te laten horen en dan vervolgens wel met de 1e prijs te pakken, terwijl andere wel hun zaken goed hebben bijgehouden. Kennelijk mag er geen kritiek gegeven worden want dan komen de fanboy's opeens onder hun steen vandaan. Nogmaals Seeker: Top fysiek, maar jammer dat je je log niet goed bijhoudt. Just my opinion.

No hard feelings en begrijp je punt, maar ik had gewoon belangrijkere zaken aan mijn hoofd. Ga nu weer wat meer laten horen.

Gr

No hard feelings en begrijp je punt, maar ik had gewoon belangrijkere zaken aan mijn hoofd. Ga nu weer wat meer laten horen.

Gr

:thumbs:, was ook meer dat ik het jammer vond omdat je 1 van de betere fysieken (maybe de beste) hebt. Maargoed, inderdaad no hard feelings en ik ben benieuwd.

Zeker nog naar Defqon geweest en paar daagjes zuur geweest erna? :P EDIT: Ah zie net geen tijd voor feestjes, je hebt in ieder geval niks gemist!

Tja als je het druk hebt kan ik het wel begrijpen...werk e.d. gaan nog altijd voor DBB.

Wat ik wel jammer vindt is dat je alleen maar af en toe een foto hebt gepost maar verder nog geen enkele training en volgens mij ook zo goed als nooit je voeding.

Dus....post een een training ouwe ;)

met zo'n fysiek wek je gewoon veel interesse naar je trainingsmethodes, voedingsplannen etc dus is het logisch dat mensen zo vaak mogelijk updates willen zien. Kan je alleen als compliment opvatten imo

maar uiteraard heb je ook andere dingen aan je hoofd zoals iedereen

denk dat rug mischien ook bedoelt dat als mensen echt niet kunnen kiezen tussen twee topfysieken, ze dan waarsch gaan voor diegene die het meest info heeft gegeven en zijn log het meest heeft bijgehouden.
maar als de fysiek erboven uitsteekt, kies ik gewoon voor de topfysiek , dus bij mij lig je nog steeds een streepje voor op de rest;)

Zeker nog naar Defqon geweest en paar daagjes zuur geweest erna? :P EDIT: Ah zie net geen tijd voor feestjes, je hebt in ieder geval niks gemist!

Had zaterdag de gehele dag geslapen, zo naar de klote was ik haha.

Maar was niet leuk dan? Ben iig blij niet te zijn gegaan, want had de rust hard nodig.

---------- Post added wo 29 jun 2011 at 11:35 ----------

Tja als je het druk hebt kan ik het wel begrijpen...werk e.d. gaan nog altijd voor DBB.

Wat ik wel jammer vindt is dat je alleen maar af en toe een foto hebt gepost maar verder nog geen enkele training en volgens mij ook zo goed als nooit je voeding.

Dus....post een een training ouwe ;)

Klopt! Voeding is nu aangepast, maar moet dat schema even voor me houden, daar het wat controversieel is en op of aanmerkingen volgens Rob alleen maar onzekerheid voortbrengen.

Training zijn aangepaste oefeningen en heel erg gericht om te trainen vanuit de gerichte spiergroep ipv "uit de gewrichten" zoals Mascha en Rob dat noemen. Tja hoe leg je dan een training uit?

Wat wel lastig is, is dat ik aan het bouwen en cutten ben tegelijkertijd met als doel de Flexcup. Zal denk niet megadroog worden deze contest, dus -6% ofzo.

Wie zien wel hoe het loopt.

---------- Post added wo 29 jun 2011 at 11:35 ----------

met zo'n fysiek wek je gewoon veel interesse naar je trainingsmethodes, voedingsplannen etc dus is het logisch dat mensen zo vaak mogelijk updates willen zien. Kan je alleen als compliment opvatten imo

maar uiteraard heb je ook andere dingen aan je hoofd zoals iedereen

denk dat rug mischien ook bedoelt dat als mensen echt niet kunnen kiezen tussen twee topfysieken, ze dan waarsch gaan voor diegene die het meest info heeft gegeven en zijn log het meest heeft bijgehouden.
maar als de fysiek erboven uitsteekt, kies ik gewoon voor de topfysiek , dus bij mij lig je nog steeds een streepje voor op de rest;)

Snap je bro! Thanks!

Had zaterdag de gehele dag geslapen, zo naar de klote was ik haha.

Maar was niet leuk dan? Ben iig blij niet te zijn gegaan, want had de rust hard nodig.

Nee was k*t weer en is gewoon geen DQ meer zonder strand!

Wanneer ben je weer in Hillegom?

Eigenlijk vrijdag, maar wil vragen of zondag ook kan. Kan ik nog 2 dagen mijn best doen voor de meting ;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Hoop dat het met je relatie beter is..100 x belangrijker. Ben benieuwd naar benenpic's...jammer dat je meedoet aan de Flex Cup...hehe.

Dat is allemaal erg vervelend, maar je kan mij niet vertellen dat je 2 weken geen tijd hebt gehad om ook maar iets van je te laten horen. En dan wel op het einde een pic plaatsen waarmee je iedereen wegblaast(Naja Rob S miscchien niet) en er met de 1e prijs vandoor gaan.

Not cool bro.

Ik kan me goed voorstellen dat wanneer je het druk hebt en relatiestress dat je dan geen zin hebt om tijd te besteden aan dbb. Lijkt me niet echt gezond als dbb het belangrijkste in je leven is.

dbb is my life

Klopt! Voeding is nu aangepast, maar moet dat schema even voor me houden, daar het wat controversieel is en op of aanmerkingen volgens Rob alleen maar onzekerheid voortbrengen.

Training zijn aangepaste oefeningen en heel erg gericht om te trainen vanuit de gerichte spiergroep ipv "uit de gewrichten" zoals Mascha en Rob dat noemen. Tja hoe leg je dan een training uit?

Dat je het voedingsschema voor je wilt houden kan ik begrijpen. Maar de reden dat mensen trainingslogs volgen is om te zien hoe een beest traint. Dat is wat, denk ik, het merendeel hier motiveert om op jou topic te klikken als er geupdate is.

Probeer het eens uit te leggen, lijkt mij erg interessant om dergelijke oefeningen te zien. Wellicht kan je ook eens een filmpje o.i.d. posten. Ik kan me niet voorstellen dat het allemaal zo top secret is dat niemand het mag weten, Mascha en Rob hebben die oefeningen (grotendeels) ook weer van iemand anders.

Ik zou het jammer vinden als je niet wat meer met ons wilt delen. Kennis is er niet om te bezitten, maar om te delen.

Hoop dat het met je relatie beter is..100 x belangrijker. Ben benieuwd naar benenpic's...jammer dat je meedoet aan de Flex Cup...hehe.

Zeker jammer:p

Benen gaan nu echt heel goed vooruit, begin gewoon trots te worden. Dus pics volgen zeer recent!

Al met al begin ik nu echt in verhouding te komen: rug mega vooruit, armen en schouders ronder, traps minder aanwezig.

Ben blij met de begeleiding:cool:.

Probleem in de relatie was dat ik vaak meerdere dagen (soms wel 18 a 20 uur per dag) weg was (dus van te voren 14 maaltijden moest klaarmaken) en al was ik dan thuis was ik aan het trainen en koken. Was ik dan klaar dan was ik zo moe, maar was wel zo mans om het gehele weekend door te gaan met alle vrouwelijke aandacht op feesten van dien; ik was dan of aan het praten of op de foto aan het gaan met al het vrouwelijk schoon en dan stond zij er naast zich te ergeren. Kort gezegd: ik gedraagde me als een egocentrische kl***zak naar mijn lieve vrouwtje toe en dat verdient ze niet en pikt ze niet meer.

Bodybuilding is gewoon een erg egoïstische sport.

---------- Post added do 30 jun 2011 at 20:04 ----------

Dat je het voedingsschema voor je wilt houden kan ik begrijpen. Maar de reden dat mensen trainingslogs volgen is om te zien hoe een beest traint. Dat is wat, denk ik, het merendeel hier motiveert om op jou topic te klikken als er geupdate is.

Probeer het eens uit te leggen, lijkt mij erg interessant om dergelijke oefeningen te zien. Wellicht kan je ook eens een filmpje o.i.d. posten. Ik kan me niet voorstellen dat het allemaal zo top secret is dat niemand het mag weten, Mascha en Rob hebben die oefeningen (grotendeels) ook weer van iemand anders.

Ik zou het jammer vinden als je niet wat meer met ons wilt delen. Kennis is er niet om te bezitten, maar om te delen.

Als het aan mij ligt deel ik alles, maar moet wel respect opbrengen voor hetgeen ik word bijgebracht en het feit dat hun het inkomen hiermee verdienen.

Hier het trainingschema:
Dag 1 Benen

10 minuten opwarmen op de fiets

leg extension 5 sets x 12-15 reps
squats 4 x 12-15
hack squat 4 x 12-15
lunges 3 x 12-15

staande kuitmachine 5 x 12-15
zittende kuitmachine 5 x 12-15

liggende leg curl 5 sets x 12-15 reps
stifflegged deadlifts 4 x 12-15
staande legcurls 3 x 12-15

Dag 2 Borst en Triceps

hammer machine schuin per arm 4 x 12-15
plat dumbbell press 4 x 12-15
schuine flyes 4 x 12-15
one arm cable crosses 5-6 sets x 12-15

one arm overhead press 4 x 12-15
pushdown 4 x 12-15
1 arm pushdown 4 x 12-15

Dag 3 rustdag

Dag 4 Rug

Pullover 5 x 12-15
Dumbbell row 4 x 12-15
Latpully front 4 x 12-15
Reverse pulldown 4 x 12-15
hyper extensions 3 x 12-15

Dag 5 rustdag

Dag 6 Schouders en biceps

side raise 4 x 12-15
dumbbell press (recht zittend ellebogen naar voren gericht) 4 x 12-15
cable front raise 4 x 12-15
cable side raise 3 x 12-15

dumbbell curls 4 x 12-15
barbell curls 4 x 12-15
concentration curls 4 x 12-15

Dag 7 rust
Dag 8 herhaal

Wil recent wel een filmpje posten!

Mascha heeft veel kennis opgedaan onder begeleiding van Dorian en Charles Glass. Niet de minsten dus!

Laatst bewerkt:
why no weights :(

Benen zullen inderdaad wel goed groeien met dit schema!
Doe je de oefeningen ook in bovenstaande volgorde?
Ikzelf ben namelijk gewend om met echte massbuilding oefeningen te beginnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven