Fitness Seller

Gestopt Seeker's Contest Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Probleem in de relatie was dat ik vaak meerdere dagen (soms wel 18 a 20 uur per dag) weg was (dus van te voren 14 maaltijden moest klaarmaken) en al was ik dan thuis was ik aan het trainen en koken. Was ik dan klaar dan was ik zo moe, maar was wel zo mans om het gehele weekend door te gaan met alle vrouwelijke aandacht op feesten van dien; ik was dan of aan het praten of op de foto aan het gaan met al het vrouwelijk schoon. Kort gezegd: ik gedraagde me als een egocentrische kl***zak naar mijn lieve vrouwtje toe en dat verdient ze niet en pikt ze niet meer.

Bodybuilding is gewoon een erg egoïstische sport en daar moeten we allen op letten!!!

TRUE!

Lekker schema man.
Laat je niet gek maken door die B&J etende man he??:p

Heftig schema, enorm volume! Veel reps per setje ook, is dat omdat je nu in een Cut zit?
Hier zul je vast hard op gaan :)

P.S.: excuus voor mijn eerdere commentaar, privé gaat altijd eerst natuurlijk. Ik vond het gewoon jammer om weinig te horen van een persoon waar veel van te leren is!

• Topic Starter Topic Starter
Zo trainen hun gewoon. Ik zit ook niet echt in de cut, maar meer in een verbeterfase waar ik wel ook droger ga worden.

Gewicht is voor mijn doen echt ziekelijk licht, maar door de spiergerichte, stricte uitvoering en vele reps met kort interval ben ik echt helemaal gebroken. Spierpijn niet normaal. Ook de negatieve fase wordt erg strict uitgevoerd en dat kost dan ook erg veel kracht.

hoe kort is je interval tussen de setjes als ik vragen mag ?

goed fysiek kerel ! wanneer komen nieuwe pics ?kan je geen nemen als je in rusttoestand staat met n wit onderlijfje aan? (not gay) Dan zie je de spieren het beste uitkomen.

Laatst bewerkt:
Leuk dat je het schema post:thumbs:. Een enorm volume zeg.

Zo jongens weer eens nodig tijd voor een update:

Gisteren bij Mascha en Rob laten meten en was 114.5 kilo bij 8.4%.

Wel was ik wat benauwd omdat de kilo's wat naar beneden zijn gegaan maar ben optisch veel groter, harder en vooral completer.

Volgens Rob begin ik gewoon steeds meer waterkilo's te verliezen.

Hoewel ik natuurlijk aan de contest mee doe, ben ik vooral aan het bouwen, verbeteren en tegelijkertijd vet% laten zakken. Ik ga dus niet voor mega-droog, want dat strijd met mijn einddoel: de Flex-Cup. Dat behoeft waarschijnlijk geen verdere uitleg. Wil de komende 3 weken spenderen aan naar de 7.5% komen en vooral groot en vol blijven.

Laatst bewerkt:
Hier even snel een pic die Rob gisteren heeft geschoten.

Training post ik zo ook even.

Gr

mm.jpg

Had niet gerekend op foto's, dus had mijn buikvachtje niet geschoren haha ;)

Vette foto man! Je krijgt goed te eten van mascha en rob zo te zien ;)

Wat vind jezelf van je schouders? Weet niet of het aan de pose ligt met bv aanspannen van traps, maar vind je schouders wat kleiner ogen.

Laatst bewerkt:
Nice bro, lekker vol!

En mooi buiktapijtje :p

Niet te weinig iig. Word helemaal gek van al die eieren...

---------- Post added do 7 jul 2011 at 08:21 ----------

Nice bro, lekker vol!

En mooi buiktapijtje :p

Mooi? Ben net een aap:p

---------- Post added do 7 jul 2011 at 08:24 ----------

Vette foto man! Je krijgt goed te eten van mascha en rob zo te zien ;)

Wat vind jezelf van je schouders? Weet niet of het aan de pose ligt met bv aanspannen van traps, maar vind je schouders wat kleiner ogen.

Is de pose, die waarschijnlijk niet helemaal goed wordt uitgevoerd. Op mijn vorige pics zie je mijn schouders bij de side-pose juist heel goed.

Rob zei gisteren nog dat ik echt een "diamond in the rough" ben. Alles zit er maar zodra ik ga posen weet ik nog niet hoe ik dat moet laten uitkomen.

We gaan zelfs binnenkort al starten met poseren leren, terwijl de Flex nog ver, ver weg is.

Tja, posen is zeker niet het makkelijkste in deze sport, eigenlijk is niks makkelijk :p

Ik zie je wel op de flex cup, denk je in de D klasse te komen of C"

Net even wat andere foto's bekeken en bij side poses zijn schouders inderdaad gewoon goed.
Alleen zodra je traps aanspant lijken ze ineens te verdwijnen :p
Traps zijn wel echt super bruut trouwens, grote traps zijn beest.

Laatst bewerkt:
Schema is nice man.

Geen cardio meer sochtends?:p

wat een k*tkop Seeker :p

je staat er goed bij man, gaat goed :D

Gewicht zegt niets Seeker, mooi dat je zelf ook aangeeft dat naarmate je lichter en droger wordt er toch groter uitziet.
Gaat goed Tazmanian Devil :D

Inderdaad, goed voedingsschema. Niks mis met carbs in een dieet, in de meeste gevallen alleen maar voordelig.

Mooi voedingschema. Erg compleet. En nice pic! :D gaat lekkah
Met welk gewicht verwachten ze jou op het podium te krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven