AndroidHealthClinic

Gestopt Seeker's Contest Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Tnx Bro's,

Die Rob is gek van zijn eieren iig haha.

Doel is voor de contest even naar de 7 a 7.5% omdat ik mijzelf daar immers al voor had opgegeven, dan op 8% blijven (zo droog heeft Mascha het graag en ik overigens ook) en bouwen naar de 120 kilo. Podiumgewicht zal ik eens vragen.

Rob heeft al wel laten doorschemeren dat er straks een flinke groeifase staat aan te komen, waarin echt zwaar getraind gaat worden en ik echt op de aanhechtingen moet letten. Nu gebruik ik echt p*ssy-gewichten, maar zwaar dat ik het vind haha ;)

---------- Post added do 7 jul 2011 at 09:00 ----------

Tja, posen is zeker niet het makkelijkste in deze sport, eigenlijk is niks makkelijk :p

Ik zie je wel op de flex cup, denk je in de D klasse te komen of C"

Net even wat andere foto's bekeken en bij side poses zijn schouders inderdaad gewoon goed.
Alleen zodra je traps aanspant lijken ze ineens te verdwijnen :p
Traps zijn wel echt super bruut trouwens, grote traps zijn beest.

Dat zie je heel goed Killy, weer zo een vreemd trekje van mij denk: ik span het ene aan en het andere valt weg:p.

---------- Post added do 7 jul 2011 at 09:01 ----------

Schema is nice man.

Geen cardio meer sochtends?:p

Nee mag even geen cardio meer doen, het schema moet het werk doen...

---------- Post added do 7 jul 2011 at 09:03 ----------

Gewicht zegt niets Seeker, mooi dat je zelf ook aangeeft dat naarmate je lichter en droger wordt er toch groter uitziet.
Gaat goed Tazmanian Devil :D

Hey maatje!

Vreemde sport dit, je wordt lichter maar toch weer groter. Maak daar maar eens een natuurkundige formule van...

Rob is gek van Tez, is beter dan dat zwarte vlekje zegt hij:cool:.

Laatst bewerkt:
Yo Tazz, jij met je brute massa!

Ziekelijk dieet :D
Yams= zelfde als sweet patato?

Dieet is sick man.
Echt super dit!

klasse als je dat dag in dag uit kan volhouden. het volhouden van mijn dieet vind ik het moeilijkste onderdeel van bodybuilding. Maar als het resultaat er naar is, zal je het wel makkelijker kn volhouden vermoed ik:)

Diëten is gewoon niet leuk man! Af en toe lukt het dan ook niet helemaal om alles stipt te volgen, je hebt natuurlijk ook een leven naast bb.

Ja hopelijk leest ze dit niet, want zaterdag ga ik daar benen doen en dan word ik genadeloos gestraft!!! ;)

Heb haar al een pm gestuurd:D

Verdomme!

Ik zorg er wel voor dat in je volgende pot protein6 een beetje laxeermiddel zit! Ik ken die jongens daar, jij weet... :)

Flinke progressie al gemaakt sinds je begeleiding hebt - en goeie foto ook seeker.
Wat was je bf overigens op die foto's van de FIBO?

Heel erg goed, echt flinke vooruitgang

Haha des te beter raak ik nog eerder droger

Tja, posen is zeker niet het makkelijkste in deze sport, eigenlijk is niks makkelijk :p

Ik zie je wel op de flex cup, denk je in de D klasse te komen of C"

Net even wat andere foto's bekeken en bij side poses zijn schouders inderdaad gewoon goed.
Alleen zodra je traps aanspant lijken ze ineens te verdwijnen :p
Traps zijn wel echt super bruut trouwens, grote traps zijn beest.

Ben jij nou serieus over of hij in de D of C komt??? T is dat je in de C moet beginnen want dit fysiek gaat nergens over zo goed..natuurlijk weet ik niet wat de benen brengen maar 114 kg bij 8% is echt ziek! Hoe lang train en juice jij al seeker?

• Like
Waarderingen: KEUN
Seeker in D klasse :roflol:

Weet niet hoe de heavyweights in de D klasse er uit zien :p

Seeker kan waarschijnlijk wel C-B-A in korte tijd halen, mocht zijn prioriteit daar liggen

Mag toch wel hopen dat hij niet voor altijd Ctjes wil blijven draaien :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven