- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Mooie naam heeft de foto trouwens!Hier even snel een pic die Rob gisteren heeft geschoten.
Training post ik zo ook even.
Gr
mm.jpg [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie naam heeft de foto trouwens!Hier even snel een pic die Rob gisteren heeft geschoten.
Training post ik zo ook even.
Gr
Is goed bro... Is goed!!! Schijten zal je, hoewel al die eieren ook helpen haha.
---------- Post added do 7 jul 2011 at 19:24 ----------
Dank je bro! Hoe gaat het met de peptides?

Ben jij nou serieus over of hij in de D of C komtT is dat je in de C moet beginnen want dit fysiek gaat nergens over zo goed..natuurlijk weet ik niet wat de benen brengen maar 114 kg bij 8% is echt ziek! Hoe lang train en juice jij al seeker?
Nee, zelf.
Sinds kort heb ik een braun fs20 aangeschaft en zit te denken aan een tweede. Dan wordt je wakker doet de eieren en rijst in de ene braun en de yams en groenten in de andere. Stel de timer in en ga rustig douchen en opknappen en je eten voor de hele dag is klaar. Alleen de biefstukreepjes die bak ik wel, dat is wel zo lekker en slechts 5 minuten werk.

Ja hopelijk leest ze dit niet, want zaterdag ga ik daar benen doen en dan word ik genadeloos gestraft!!!![]()

Tnx Daan,
Ik train al sinds mijn 14de of 15de, maar vanaf 16 jaar pas serieus.

Dat je het voedingsschema voor je wilt houden kan ik begrijpen. Maar de reden dat mensen trainingslogs volgen is om te zien hoe een beest traint. Dat is wat, denk ik, het merendeel hier motiveert om op jou topic te klikken als er geupdate is.
Probeer het eens uit te leggen, lijkt mij erg interessant om dergelijke oefeningen te zien. Wellicht kan je ook eens een filmpje o.i.d. posten. Ik kan me niet voorstellen dat het allemaal zo top secret is dat niemand het mag weten, Mascha en Rob hebben die oefeningen (grotendeels) ook weer van iemand anders.
Ik zou het jammer vinden als je niet wat meer met ons wilt delen. Kennis is er niet om te bezitten, maar om te delen.