Fitness Seller

Gestopt Seeker's Contest Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoho, Peanut :roflol:

Is goed bro... Is goed!!! Schijten zal je, hoewel al die eieren ook helpen haha.

---------- Post added do 7 jul 2011 at 19:24 ----------

Dank je bro! Hoe gaat het met de peptides?

Ik heb met het standaard protocol van 3x per dag 100mcg modgrf129 + 100mcg ghrp2 vrij leuke igf1 waarde -> 350 a 380 ng/ml dus dat is eigenlijk al mooi. Echt iets ervan merken doe ik nog niet behalve dan zelfs na 4 dagen lang heel veel rotzooi eten geen vet eraan heb geplakt, maar het is uiteraard wachten op de nieuwe spiercellen die erbij komen.
Ik ben vandaag trouwens begonnen met 3x per dag 100mcg modgrf129 + 200mcg ipamorelin en dan doe ik over 2 weken weer een bloedtest aangezien mijn igf1 bij de vorige testen na die tijd niet meer steeg.
Ik hoop op de 500 ng/ml :P

• Topic Starter Topic Starter
Ben jij nou serieus over of hij in de D of C komt??? T is dat je in de C moet beginnen want dit fysiek gaat nergens over zo goed..natuurlijk weet ik niet wat de benen brengen maar 114 kg bij 8% is echt ziek! Hoe lang train en juice jij al seeker?

Tnx Daan,

Ik train al sinds mijn 14de of 15de, maar vanaf 16 jaar pas serieus.

Das gewoon al 10 jaar man.
Damn, waren we allemaal maar zo vroeg begonnen;)

Nooit gevoetbald ofzo?

2 linker benen en dat naakt douchen met andere mannen zinde mij niet zo haha.

Haha
Inderdaad.
Douche liever met vrouwen ;)

Ik ook! Douche altijd met mijn vriendinnetje samen, wel zo gezellig. Alleen dan is de douche wel een beetje krap haha ;)

Kookt ze ook voor je of doe je dat allemaal zelf?

Nee, zelf.

Sinds kort heb ik een braun fs20 aangeschaft en zit te denken aan een tweede. Dan wordt je wakker doet de eieren en rijst in de ene braun en de yams en groenten in de andere. Stel de timer in en ga rustig douchen en opknappen en je eten voor de hele dag is klaar. Alleen de biefstukreepjes die bak ik wel, dat is wel zo lekker en slechts 5 minuten werk.

Nee, zelf.

Sinds kort heb ik een braun fs20 aangeschaft en zit te denken aan een tweede. Dan wordt je wakker doet de eieren en rijst in de ene braun en de yams en groenten in de andere. Stel de timer in en ga rustig douchen en opknappen en je eten voor de hele dag is klaar. Alleen de biefstukreepjes die bak ik wel, dat is wel zo lekker en slechts 5 minuten werk.

ik doe dat nu ook maar dan in gewone pan, soms is mijn vis of kip aangebrand omdat ik te langzaam douche :p

Die braun schiet gewoon vanzelf uit;)

lol:P

Hahaha busted Seeker. Maarja moet niet te hard lachen, wie weet dat ik ooit ook eens een pijnlijke beentraining onderga met mijn grote vriend Robbie onder streng toezicht van Mascha:)

volgen, hahahaahaha Busted :roflol:
sterkte zaterdag hahahaha

Het is natuurlijk niet topsecret, het is vaak de uitvoering die het verschil maakt ;)
Ik heb jaren lang fitness apparatuur ontwikkelt en daarbij moet je de nodige kennis hebben hoe het menselijk lichaam daarin werkt.
En daarin is een enorm scala aan variatie, uiteindelijk als een schema op een forum staat weet iemand in feite nog niks omdat de uitvoering soms anders is dan anders.
Maar er zijn natuurlijk ook gewoon basisoefeningen die gewoon nooit zullen veranderen, al is daarin ook weer de uitvoering van belang ;)
Seeker moet een balans vinden in zijn fysiek, het is werkelijk een monster om te zien maar de balans is er nog niet dus je wat nu van belang is is een balans krijgen maar ook de wat 'mindere' spiergroepen te verbeteren.
Maar idd, een filmpje gaan we binnenkort eens maken van The Seeker.....ik zit me alleen rot te zoeken om die rotkop van hem te bedekken met een masker uit een feestwinkel.
Ik zat te denken aan Donald Duck ofzo......maar Taz staat hem best sexy toch? :D

Dat je het voedingsschema voor je wilt houden kan ik begrijpen. Maar de reden dat mensen trainingslogs volgen is om te zien hoe een beest traint. Dat is wat, denk ik, het merendeel hier motiveert om op jou topic te klikken als er geupdate is.

Probeer het eens uit te leggen, lijkt mij erg interessant om dergelijke oefeningen te zien. Wellicht kan je ook eens een filmpje o.i.d. posten. Ik kan me niet voorstellen dat het allemaal zo top secret is dat niemand het mag weten, Mascha en Rob hebben die oefeningen (grotendeels) ook weer van iemand anders.

Ik zou het jammer vinden als je niet wat meer met ons wilt delen. Kennis is er niet om te bezitten, maar om te delen.

He rubberen robbie, leuk dat je er ook bent!

Morgen ben ik weer present. Rotkop? Ben eigenlijk best sexy en de charme zit hem toch in de dingen die je niet kan zien. Zo is dat met lingerie althans :)

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jul 2011 om 17:58 ----------

Balans? Gaan we straks ook Pilatus doen, dat lijkt me zo leuk ;)

Gozer ik wil jou niet in lingerie zien, tenzij je daarop kickt en dan mag jij van mij in je jarretels squaten :P

Benen morgen, doe ik wel Pilatus met een bakkie koffie met een chocopuntje, jij toch ook?Morgen junkdag hè :D

@turkish delight: jij wilt gewoon door Mas en Wicky in de watten word gelegd na je beentraining :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven