GJM
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 188
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op mijn cheat eet ik altijd: dubbele raspatat mayo, 3 kaassouflles en een broodje kroket mayo. Roep dat maar![]()

Tja en dan gewoon nog honger hebben he. Ik sta af en toe te kijken van mezelf. Alleen 1 tip ga niet naar de snackbar voor het sporten, dat valt niet zo goed op de maag haha.
Seeker wat meet je chest als ik vragen mag? Armen zijn huge man.

Op mijn cheat eet ik altijd: dubbele raspatat mayo, 3 kaassouflles en een broodje kroket mayo. Roep dat maar![]()
das pas een maaltijdHey gozer, je bent ook aan het loggen, cool.
Hoe was het vandaag?
.Op mijn cheat eet ik altijd: dubbele raspatat mayo, 3 kaassouflles en een broodje kroket mayo. Roep dat maar![]()

Damn man ongelofelijk dat je pas 25jaar bent. Ik heb echt respect voor wat je tot dusver hebt bereikt.
Ging goed, maar weer was ik een watje kwa gewicht haha.
Ik moet borst zoveel mogelijk per kant apart gaan trainen om mijn balans te verbeteren, omdat mijn ene sleutelbeen scheef staat. Dat ging erg lekker, want zat megavol achteraf. Werd bij Mascha op de gym ook wat vreemd aangekeken toen ik daar pumped liep.
Wederom weet Mascha wel van wanten, want leer ook met borst/tri weer een hoop bij. Eens kijken wat ze met mijn dieet kunnen doen haha.
Gr
---------- Post added wo 8 jun 2011 at 19:36 ----------
Wanneer meeten we eens daar Testo?