MuscleMeat

Gestopt Seeker's Contest Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Op mijn cheat eet ik altijd: dubbele raspatat mayo, 3 kaassouflles en een broodje kroket mayo. Roep dat maar ;)

Tja en dan gewoon nog honger hebben he. Ik sta af en toe te kijken van mezelf. Alleen 1 tip ga niet naar de snackbar voor het sporten, dat valt niet zo goed op de maag haha :).

lekker squaten en deadliften after de snackbar :roflol:

Tja en dan gewoon nog honger hebben he. Ik sta af en toe te kijken van mezelf. Alleen 1 tip ga niet naar de snackbar voor het sporten, dat valt niet zo goed op de maag haha :).

Echt respect voor je fysiek man. Je bent een ****ing beest. Ik vind je traps ****ing nice man, waarom zou jij deze willen ontlasten? om de focus meer op de andere spiergroepen te leggen?

Laatst bewerkt:
Thanks Nador :)

Ik moet mijn traps leren uitschakelen om zodoende meer geisoleerd te kunnen trainen en daardoor een completer fysiek te ontwikkelen. Het is dus niet zozeer de bedoeling om traps kleiner te krijgen maar eerder de rest groter, ronder en voller.

Seeker wat meet je chest als ik vragen mag? Armen zijn huge man.

Ben benieuwd naar de flex cup
denk dat je wel bij de C wordt ingedeeld;)

Hey gozer, je bent ook aan het loggen, cool.

Hoe was het vandaag?

Hey gozer, je bent ook aan het loggen, cool.

Hoe was het vandaag?

Ging goed, maar weer was ik een watje kwa gewicht haha.
Ik moet borst zoveel mogelijk per kant apart gaan trainen om mijn balans te verbeteren, omdat mijn ene sleutelbeen scheef staat. Dat ging erg lekker, want zat megavol achteraf. Werd bij Mascha op de gym ook wat vreemd aangekeken toen ik daar pumped liep.

Wederom weet Mascha wel van wanten, want leer ook met borst/tri weer een hoop bij. Eens kijken wat ze met mijn dieet kunnen doen haha:cool:.

Gr

---------- Post added wo 8 jun 2011 at 19:36 ----------

Wanneer meeten we eens daar Testo?

vertel is wat je leert dan of mag dat niet :P

Pfff dat is een lang verhaal en dan nog zou je het gewoon moeten zien haha.

doe je andere oefeningen voor je borst? of is het meer de uitvoering die ze heeft vernaderd

Damn man ongelofelijk dat je pas 25jaar bent. Ik heb echt respect voor wat je tot dusver hebt bereikt.

Damn man ongelofelijk dat je pas 25jaar bent. Ik heb echt respect voor wat je tot dusver hebt bereikt.

Thanks! Ik verwacht de komende 7 maanden nog veel te verbeteren en zodoende ook wat kilo's te pakken.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Ging goed, maar weer was ik een watje kwa gewicht haha.
Ik moet borst zoveel mogelijk per kant apart gaan trainen om mijn balans te verbeteren, omdat mijn ene sleutelbeen scheef staat. Dat ging erg lekker, want zat megavol achteraf. Werd bij Mascha op de gym ook wat vreemd aangekeken toen ik daar pumped liep.

Wederom weet Mascha wel van wanten, want leer ook met borst/tri weer een hoop bij. Eens kijken wat ze met mijn dieet kunnen doen haha:cool:.

Gr

---------- Post added wo 8 jun 2011 at 19:36 ----------

Wanneer meeten we eens daar Testo?

Haha Ja dat gewicht moet je gewoon even loslaten, slecht voor je ego maar goed voor de uitvoering. Gewicht komt vanzelf wel weer als je de oefeningen eenmaal goed door hebt.

Ik ga morgenmiddag in ieder geval langs, misschien volgende week ook nog wel ff. Wanneer ga jij weer dan?

ga je nog naar pleasure island zaterdag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven