MuscleMeat

Sheiko cutlog

• Topic Starter Topic Starter
Dl´en met een repout op 150. Hoelaat zijn jullie er

ik tussen 2 en 3 gok ik

allright, dan mik ik daar ook op.

Cycle 2,week 1

Deadlift
5x114
5x132
9x150

-rows en ghr's

Cycle 2, week 1

Bench
5x67.5
5x77.5
11x90

Chinups
4x20
5x20
6x20

Dips
3x50
3x50
3x50

Jaja, gaat lekker Sjaak. Zowel op de main lift als de assistence.

Cycle 2, week 2

Squat
3x85
3x98
8x110

4x5x70

pullups wide
5x
5x
8x
4x

-mwah, al een pot tennis gespeeld, beetje techniek nken met de squat, moe, bla bla, volgende week beter.

Laatst bewerkt:
Cycle 2, week 2

Mp
3x45
3x52.5
6x60

Dips
5x10

-lekker explosief

-3 setjes side raises met 14 kilo

-Gewichthefzaal was dicht, dus heb een aatal aanpassingen moeten maken mbt de gewichten. 60 moest eigenlijk 59 zijn. Maar who cares, really.

wat irritant, hij hoort toch ook in het weekend open te zijn?

de afgelopen weken was de zaal altijd open. Nu opeens niet; duidelijk beleid.

ja net zo als dat je je geen dextro mee mag nemen. :)

Je kan gewoon vragen of ze 'm opengooien toch?

nee dan moet er namelijk een trainer zijn die hem open doet, en die zijn er dan niet. hoewel ze dat prima bij de receptie kunnen doen, maar het mag niet. regels hè

Oh, dacht dat ze dat gewoon deden. Of was dat niet iets met geen toezicht dus niet geopend? Zaterdag was hij iig open en er liep niemand rond.

Hoe ging die repout btw Sjaak? Heb het idee dat er nog wel eentje bij zou moeten kunnen. Klopt dat?

ik heb geen idee, maar der zijn weer een paar mong*len, die alle gewichten laten rondslingeren en alles overal uitwisselen. ik weet iig dat het 1 van die k*t roeiers is

de repout. 6x60 is prima, ik had 2 weken terug, 4x60. Mp gaat wat langzamer, zoals gebruikelijk.

hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ik zie hier wendler

no sheiko! youve tricked me!

waarom eigenlijk zo weinig assistance?

Laatst bewerkt:
Die zaal mag gewoon open hoor in het weekend. Afgelopen zaterdag ook gevraagd aan de balie, dan checken ze de lijst soms en vragen ze je of je een oogje in het zeil kan houden en dan doen ze hem gewoon open. Die zaterdagen ervoor ook. Snap trouwens niet dat je je gewoon weg laat sturen. Je betaald toch voor die zaal? Als je daar moet trainen dan moet dat en moet de zaal gewoon open.

Een waardeloze trainingsdag vandaag. Toevallig hing dit samen met een epische run van Johan22 op zijn squats. Gelukkig gaat Johan ook deadliften met zijn nieuwe schema.

Cycle 2, week 2

Deadlift
3x123
3x140
3x158

-Nog wat rows en ghr's

Terug
Naar boven