MuscleMeat

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Update: op vier dagen tijd 2 x dronken geweest, 4 x frietjes gegeten. Morgen ga ik naar de Decathlon en ga ik cardio doen!

die cardio zal je wel kunnen gebruiken :roflol:

minder uitgaan, meer slapen en vreten:D

en pokeren natuurlijk:headbang:

Laatst bewerkt:
Zo, nog steeds midden in de rustweek, het bevalt me wel, eens helemaal niet op m'n eten letten, mijn schouder die geen pijn meer doet. Een uitgerust gevoel in mijn spieren, zo kan ik er maandag weer helemaal tegenaan gaan. Hopelijk is mijn schouder tegen dan helemaal in orde! Mss vanavond thuis wat trainen, met het weinige materiaal dat ik heb:).

Rustperiode voorbij, vandaag een sportieve dag in het vooruitzicht, eerst weer fullbody en daarna nog een partij'tje minivoetbal. Ik ben al twee uur wakker en heb nog niet gejunkt:thumbs:.

als je gaat junken stuur ik je gewoon een virus via msn:D

er zijn leraren in dommere dingen getrapt... telt dat ook voor toekomstige leraren?:roflol:

Vandaag weer getraind:
Wide grip chins
8 x BW
7 x BW
6 x BW

BOR
3 x 8 x 70 kg (stroef)

BP
16 x 70 kg
10 x 90 kg
8 x 100 kg
Incline Smith press
3 x 8 x 50 kg excl. stang

Barbell curl
2 x 10 x 30 kg
Machine curl
5 x 50 kg
8 x 45 kg

Shrugs
3 x 20 x 50 kg

Crunches
2 x 30 hh.

Algemene opmerking: alles verliep stroef, de machine moet geolied worden (lees: goede voeding). Verder wel ok na 9 dagen junken en stilliggen.

Ook al verliep het misschien wat stroef vandaag, je motivatie is wel weer optimaal zeker na die rustweek?

Ook al verliep het misschien wat stroef vandaag, je motivatie is wel weer optimaal zeker na die rustweek?

Ja dat wel, enkel mijn schouder pruttelt wat tegen. Als het tegen het einde van deze week niet over is ga ik naar de dokter en ga ik alle pressoefeningen op die voor de triceps na wat achterwege moeten laten. Verder heb ik nog eens voor de spiegel gestaan en ik ben al bij al vrij tevreden, BF is wat verminderd lijkt me en ik train me abs ook weer elke keer. Maar goed, Rome is ook niet op 1 dag gebouwd. Ik ga weer wat vitamines innemen ook en om nieuwe eiwitten gaan, ik zit al een paar weken zonder.

goede training, best goede chins voor zo'n dikz*k;)

just kidding poker/zuip/engels king :cool:

gaat weer de goed kant op, mooie bench toch, now keep it up!!!

Thx jongens. Ik wou eigenlijk keihard trainen vandaag, maar ik had al moeite om mijn setjes vol te maken, maar goed. Net een uurtje geminivoetbald, dadelijk nog een goeie bak kwark en onder mijn dekens kruipen. Misschien dat ik morgen wel weer ga trainen, ik heb toch geen school. Ik zie wel hoe ik me voel, ga allesinds weer schoon en veel eten.

@sanca: bench is het minste van mijn zorgen, overall power and mass en energie tijdens training heb ik nodig:p. Energie ligt zuiveruit aan voeding, overall power and mass zal tijd nemen, maar ik ga morgenochtend mijn log eens doorspitten om te kijken met welke gewichten ik bij elke oefening ga starten! Ik heb nu een paar weken veel tijd, mss dat ik naar 4x/week overschakel: UB/LB, als het niet te zwaar wordt met 4x voetbal/week. We zullen zien zei de blinde...:)

Thx jongens. Ik wou eigenlijk keihard trainen vandaag, maar ik had al moeite om mijn setjes vol te maken, maar goed. Net een uurtje geminivoetbald, dadelijk nog een goeie bak kwark en onder mijn dekens kruipen. Misschien dat ik morgen wel weer ga trainen, ik heb toch geen school. Ik zie wel hoe ik me voel, ga allesinds weer schoon en veel eten.

@sanca: bench is het minste van mijn zorgen, overall power and mass en energie tijdens training heb ik nodig:p. Energie ligt zuiveruit aan voeding, overall power and mass zal tijd nemen, maar ik ga morgenochtend mijn log eens doorspitten om te kijken met welke gewichten ik bij elke oefening ga starten! Ik heb nu een paar weken veel tijd, mss dat ik naar 4x/week overschakel: UB/LB, als het niet te zwaar wordt met 4x voetbal/week. We zullen zien zei de blinde...:)[/QUOTE]

we zullen trainen zei de Simon...:)

4x in de week trainen gaat best met voetbal denk ik, gewoon doen joh, en nog sterker worden:D

4x/week is voorlopig te veel, ik ben nu nog wat stijf van maandag. Ik heb net 24 minuten gejogd, beetje doorbloeding, nu eten en straks trainen. Tot zo!

toch lekkere training, goede bench!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven