Fitness Seller

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hmmm, bij mij zijn het kruisjes, weet niet of jullie ze kunnen zien? Anders post ik gewoon de links wel even.

edit: ik heb ze gepost als links, gewoon ff klikken:).

Laatst bewerkt:
Met die benen zit het wel goed, je weet waar je aandachtspunten zitten :thumbs:

Thx mannen, ben toch een klein beetje trots op mijn behaarde benen:D. Eens zien hoe het morgen gaat bij de kine.

Olé olé, weer een lekkere blessure opgelopen in de minivoetbal, voet omgeslagen, ik vermoed een scheurtje of ferm verstuikt/verzwikt/uitgerokken ligamenten. Eerste kinebeurt voor de schouder zit erop, ik voelde wel dat dit nodig was.

Trainingen zullen een tijd bagger zijn of mss wel helemaal niet, aangezien ik LB niet meer kan trainen omdat ik geen stabiliteit in mijn enkel heb. Upperbody moet ik alles waar mijn schouder aan te pas komt laten vallen. Schiet niet veel meer over, rug, biceps, buik en triceps. Iemand motivatie op overschot? Altijd welkom...

Olé olé, weer een lekkere blessure opgelopen in de minivoetbal, voet omgeslagen, ik vermoed een scheurtje of ferm verstuikt/verzwikt/uitgerokken ligamenten. Eerste kinebeurt voor de schouder zit erop, ik voelde wel dat dit nodig was.

Trainingen zullen een tijd bagger zijn of mss wel helemaal niet, aangezien ik LB niet meer kan trainen omdat ik geen stabiliteit in mijn enkel heb. Upperbody moet ik alles waar mijn schouder aan te pas komt laten vallen. Schiet niet veel meer over, rug, biceps, buik en triceps. Iemand motivatie op overschot? Altijd welkom...

damn bro', zwaar balen

ik zou zeggen, blijven trainen maar alles een beetje lichter...

Ik kan wel een aap schijten, echt balen, ik had net vandaag half om half een nieuw voedingsschema opgesteld. "Ne mejns is tit zijn handn af é"

Ik zei toch kappen met voetbal!! En dan eindelijk is achter je droomfysiek aan!

Echt klote man, beterschap ... Simon het zwarte schaap van DBB.

Vanmorgen naar de spoed geweest, ik zit nu in de plaaster voor minstens een week:(.

Nu wordt het wel moeilijk om nog te trainen hé?! :D Upperbody, kiné. Lowerbody, plaaster :p Hoop dat je er snel weer bovenop komt!

Thx. Heel moeilijk, mijn been moet steeds omhoog liggen, hopelijk mag ik volgende week dinsdag weer stappen. Kan ik toch weer UB doen...

Stats: 23/11/07

linkerwheel: 61 cm; rechter: 62 cm
linkerarm: 40 cm; rechter: 40 cm
linkerkuit: 41cm; rechter: 42cm
middel: over navel:87 cm borst vooruit, ingeademd (zowel buik- als longademhaling)
middel: over heupbeendren, 92,5 cm borst vooruit, ingeademd (zowel buik- als longademhaling)
middel: relaxed, tussenin: 94 cm
gewicht: ???

Kracht heb ik voorlopig het raden naar, mijn trainingen zijn al een tijd niet op niveau, wegens een schouderblessuurtje en nu mijn enkel die in het gips zit.

Verder heb ik wel goed nieuws, ik ben net terug van de kinesist en mijn schouder voelt echt lekker aan nu, geen pijn meer. Ze zei ook dat ze vermoed dat wanneer ik dinsdag op controle ga een steunverband ga krijgen en dus geen plaaster/gips meer. Ik kan mijn voetb volledig ronddraaien zonder pijn en op 1 been staan zonder pijn, zonder stabiliteit in de voet zou dit niet gaan:).

Vanaf dinsdag weer alles geven? I sure hope so. Enkel mijn schouder niet van bij het begin te zwaar belasten en benentraining zal nog een tijd niets zijn of beperkt blijven tot leg extensions en leg curls.
Ik ben alvast druk bezig met een nieuw voedingsschema te maken en wat supplementen betreft heb ik nog 3/4 pot glutamine staan, ik ga deze week om eiwitten en ik zou wel wat creatine bijnemen en nu de winter voor de deur staat ook wat multivitamines eventueel nog aangevuld met extra vitamine B, glucosamine en visolie.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven