Stats: 23/11/07
linkerwheel: 61 cm; rechter: 62 cm
linkerarm: 40 cm; rechter: 40 cm
linkerkuit: 41cm; rechter: 42cm
middel: over navel:87 cm borst vooruit, ingeademd (zowel buik- als longademhaling)
middel: over heupbeendren, 92,5 cm borst vooruit, ingeademd (zowel buik- als longademhaling)
middel: relaxed, tussenin: 94 cm
gewicht:
Kracht heb ik voorlopig het raden naar, mijn trainingen zijn al een tijd niet op niveau, wegens een schouderblessuurtje en nu mijn enkel die in het gips zit.
Verder heb ik wel goed nieuws, ik ben net terug van de kinesist en mijn schouder voelt echt lekker aan nu, geen pijn meer. Ze zei ook dat ze vermoed dat wanneer ik dinsdag op controle ga een steunverband ga krijgen en dus geen plaaster/gips meer. Ik kan mijn voetb volledig ronddraaien zonder pijn en op 1 been staan zonder pijn, zonder stabiliteit in de voet zou dit niet gaan

.
Vanaf dinsdag weer alles geven? I sure hope so. Enkel mijn schouder niet van bij het begin te zwaar belasten en benentraining zal nog een tijd niets zijn of beperkt blijven tot leg extensions en leg curls.
Ik ben alvast druk bezig met een nieuw voedingsschema te maken en wat supplementen betreft heb ik nog 3/4 pot glutamine staan, ik ga deze week om eiwitten en ik zou wel wat creatine bijnemen en nu de winter voor de deur staat ook wat multivitamines eventueel nog aangevuld met extra vitamine B, glucosamine en visolie.