SpprSi
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen krachttraining vandaag, niet uitgaan vanavond, ik ben net gaan lopen in de plaats, badend in het zweet teruggekomen!

goed zo bro', moet ik ook nog eens gaan doen, is alweer even geleden
kreeg je DL 5x5 niet vol of vond je het goed zo?
. Heb zitten denken om vanavond nog wat pullovers te doen, ik mis die wel een beetje in mijn voorlopig schema.cool, iedereen aan de zware side raises
toch een behoorlijke training maar ik ben beter gewend van je...
zeker zien dat je voeding oporde blijft bro', daar valt of staat imo je hele progressie mee
sucses met je nieuwe aanpak, nu wat karakter tonen en het komt helemaal goed![]()

Zo, ik heb net 3 sprotjes, 3 omeletjes, 4 sneden bruin brood en een doosje tonijn + 8 cracottejes binnen. Straks nog eens kijken om wat te bikken.
Voeding doet inderdaad alles vallen of staan.
Mss beter gewend maar, chins, squats en bench press in 1 training vragen toch veel energie vind ik. Ik heb me echt moeten geven om die 4 x 8 x 100 kg te duwen. Ik zou elke oefening zo moeten aanpakken qua mentale kracht en ik ga dat ook doen. Trainen alsof mijn leven er van af hangt. Meer zelfs, zonder trainen heb ik geen leven!![]()

)
) wat zwaarder)