Fitness Seller

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag:
Chins wide grip
5 x BW
6 x BW
6 x BW
5 x BW

Smith squat
12 x 40 kg
6 x 80 kg
6 x 70 kg
6 x 70 kg

BOR
10 x 70 kg
7 x 90 kg
7 x 90 kg
10 x 70 kg

Military press
4 x 8 x 50 kg

Barbell curl
4 x 6 x 40 kg

Daarna nog wat buik.

Doe je BOR's strikt, of een beetje cheated?

70 gaat strikt, 90 de eerste strikt de laatste cheaten. Hetzelfde met de laatste set barbell curls. Dan werk ik negatief.

Weer getraind vandaag, wellicht de laatste keer deze week:

Deadlift
12 x 70 kg
4 x 5 x 110 kg

Incline Smith press
12 x 40 kg
7 x 60 kg
2 x 8 x 60 kg
7 x 60 kg

Standing neck press
12 x 35 kg
2 x 8 x 45 kg
2 x 7 x 50 kg (laatste rep telkens gespot)

Skullcrusher
12 x 35 kg
8 x 40 kg
7 x 40 kg
5 x 40 kg
4 x 35 kg (HE-LE-MAAL leeg)

Geen krachttraining vandaag, niet uitgaan vanavond, ik ben net gaan lopen in de plaats, badend in het zweet teruggekomen!

Geen krachttraining vandaag, niet uitgaan vanavond, ik ben net gaan lopen in de plaats, badend in het zweet teruggekomen!

goed zo bro', moet ik ook nog eens gaan doen, is alweer even geleden :o

kreeg je DL 5x5 niet vol of vond je het goed zo?

goed zo bro', moet ik ook nog eens gaan doen, is alweer even geleden :o

kreeg je DL 5x5 niet vol of vond je het goed zo?

Hmm zou eigenlijk best wel kunnen dat ik het tot 5 x 5 gedaan heb nu je het zegt, want ik kan me geen reden voor gedachten halen waarom ik het niet gedaan heb... Anyway volgende keer maak ik de 5x5 vol:D. Heb zitten denken om vanavond nog wat pullovers te doen, ik mis die wel een beetje in mijn voorlopig schema.

dedication, devotion, determination, a new direction
4 D-woorden die mijn leidraad gaan zijn de komende tijd. Ik ga mijn nu toch eens helemaal herpakken! Zware training vandaag, ik heb ze niet volledig uitgedaan, ik merk toch dat ik weer goed op mijn voeding ga moeten letten ook en zeker energierijk eten voor de training.

Chins wide grip
8 x BW (tot nek)
6 x BW (tot hals)
8 x BW (tot nek)
7 x BW (tot hals)

Smith squat
12 x 40 kg (excl. stang)
10 x 70 kg "
10 x 70 kg "
12 x 70 kg "

Bench press
12 x 80 kg
4 x 8 x 100 kg (zwaar! tevens ook volume pr)

Cheated side raises
8 x 15 kg
2 x 7 x 15 kg

Beetje buik

Normaal waren er nog weighted dips en weighed cg pull ups voorzien.

cool, iedereen aan de zware side raises :D

toch een behoorlijke training maar ik ben beter gewend van je...

zeker zien dat je voeding oporde blijft bro', daar valt of staat imo je hele progressie mee

sucses met je nieuwe aanpak, nu wat karakter tonen en het komt helemaal goed :cool:

cool, iedereen aan de zware side raises :D

toch een behoorlijke training maar ik ben beter gewend van je...

zeker zien dat je voeding oporde blijft bro', daar valt of staat imo je hele progressie mee

sucses met je nieuwe aanpak, nu wat karakter tonen en het komt helemaal goed :cool:

Zo, ik heb net 3 sprotjes, 3 omeletjes, 4 sneden bruin brood en een doosje tonijn + 8 cracottejes binnen. Straks nog eens kijken om wat te bikken.
Voeding doet inderdaad alles vallen of staan.

Mss beter gewend maar, chins, squats en bench press in 1 training vragen toch veel energie vind ik. Ik heb me echt moeten geven om die 4 x 8 x 100 kg te duwen. Ik zou elke oefening zo moeten aanpakken qua mentale kracht en ik ga dat ook doen. Trainen alsof mijn leven er van af hangt. Meer zelfs, zonder trainen heb ik geen leven! :wl:

Zo, ik heb net 3 sprotjes, 3 omeletjes, 4 sneden bruin brood en een doosje tonijn + 8 cracottejes binnen. Straks nog eens kijken om wat te bikken.
Voeding doet inderdaad alles vallen of staan.

Mss beter gewend maar, chins, squats en bench press in 1 training vragen toch veel energie vind ik. Ik heb me echt moeten geven om die 4 x 8 x 100 kg te duwen. Ik zou elke oefening zo moeten aanpakken qua mentale kracht en ik ga dat ook doen. Trainen alsof mijn leven er van af hangt. Meer zelfs, zonder trainen heb ik geen leven! :wl:

that's the spirit :wl:

Vandaag weer lekker hard getraind

Chins (wide grip)
4 x 6 x BW

Smith Squat (laatste 3 reps fullsquat bij de vier echte werksets, de rest net onder parallell)

12 x 30 kg (opwarmen)
2 x 8 x 70 kg 9 x 70 kg
8 x 70 kg

BOR
8 x 80 kg (ik vond mijn bewegingsbaan te klein en mijn rug te schuin staan en heb het gewicht 10 kg verlaagd bij de volgende sets om een grotere ROM te hebben)
3 x 8 x 70 kg (veel betere ROM en ik voel de spier ook veel lekkerder werken:thumbs)

Military press
4 x 8 x 50 kg (laatste 2 reps van de laatste set leg drive gebruikt, who cares:p)

Barbell curl
3 x 8 x 40 kg

Vandaag:
Bench press
10 x 80 kg
10 x 100 kg
3 x 120 kg

Incline Smith bench
6 x 60 kg exlc. stang
6 x 60 kg "

Pullovers
8 x 35 kg
10 x 45 kg
6 x 50 kg

Shrugs
12 x 80 kg
10 x 80 kg
25 x 50 kg

Vandaag weer getraind

Eerst wat buik

Smith Squat
12 x 40 kg
4 x 8 x 70 kg

Bench press
8 x 90 kg
3 x 8 x 100 kg

Military press
3 x 8 x 50 kg (ging echt vlot, volgende keer (eindelijk:p) wat zwaarder)

Scott machine curl
10 x 50 kg
3 x 6 x 70 kg (1 schijfje minder dan fullstack en tevens ook pr)
10 x 50 kg

keep up the good work :cool:

Nieuwe training vandaag

Eerst wat buik gedaan, crunches, knee raises en shit.

Deadlift (sumo)
10 x 70 kg
4 x 6 x 100 kg (uitvoering is goed, is voor mij belangrijker dan gewicht, gewichten komen er wel bij)

Bench press
15 x 70 kg
Incline Smith bench press
4 x 6 x 60 kg (excl. stang)

Standing neck press
3 x 8 x 40 kg (is licht, maar ik ondervind pijn bij het zakken vanaf een bepaald punt en ik durf niet zwaarder gaan of dieper zakken)

Skullcrusher
2 x 8 x 35 kg
2 x 8 x 40 kg

De trainingsintensiteit was te laag aangezien ik vaak moest wachten omdat de smith bezet was en de barbells in gebruik. Op het einde kwam er dan een ouwe bekende af waarmee ik dan aan de praat raakte.
De trainingen zullen vermoedelijk een tijdje stil liggen aangezien ik morgen moet voetballen en de fitness vanaf vrijdagmiddag sluit voor 9 dagen.

15x 70 bench is best sterk hoor:)

9 dagen rust kan nooit kwaad, als je wel maar oip je eten let en niet teveel zuipt:D

Wat is dat dan joh, niet uitgeweest dit weekend?! :eek: hij kan het dus toch :D

Je blijft goed bezig met je bench, BOR's gaan ook goed en de pullovers en crushers gaan ook lekker!!

Keep up the good work :thumbs:

Thx voor de complimenten, die 15 x 70 kg bench was gewoon opwarming, want de smith machine was bezet. Ik ben 1 x uitgeweest dit weekend, valt best mee, het komende weekend normaal ook slechts 1 x.

In die 9 dagen rust zal mijn voeding ongetwijfeld een deel verwaarloosd worden aangezien ik vaak zal uitslapen en met Allerheiligen en Allerzielen waarschijnlijk naar de familie moet en daar moet eten en zo. Maar goed ik maak er het beste van. Misschien dat ik in die 9 dagen bij iemand thuis kan trainen en daar gewoon telkens squat, deadlift en bench press kan doen.

Ik zal vanaf volgende week ook 1 x per week zaalvoetbal spelen, dus dat worden dan 2 voetbaltrainingen, 1 voetbalmatch, 1 zaalvoetbalmatch en 3 x krachttraining per week.

"Ik zou nog wel eens een stapje zetten en jij?"
Simon zegt:
"ooh ja, ik zou wel eens meegaan"

Ik hang er weer aan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven