SpprSi
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 11
Zo, terug van de gym. Hier is het resultaat
Smith machine squat:
12 x 40 kg excl. stang
3 x 8 x 70 kg excl. stang
Leg curl
10 x 35 kg
8 x 27 kg
10 x 42 kg
Leg press
10 x 200 kg
10 x 210 kg (pr)
8 x 230 kg (pr)
Leg extension
10 x 70 kg
10 x 84 kg
10 x 98 kg (full stack)
Close grip bench press
12 x 50 kg
10 x 70 kg
8 x 90 kg
6 + 1 x 90 kg
Weighted dips
BW + 10 x 8
BW + 15 x 8
BW + 20 x 8
Daarna nog wat crunches, reverse crunches en shit.
Merde, wat een lekkere traininng
. Daar stond ik dan, glinstertjes zweet die druppels vormden op mijn schouders na mijn close grip bench, dampend van het zweet, jawel dampend. Ik ging nog proberen Military press doen, maar heb de boel gestaakt na 1x het gewicht in de lucht te hebben gestoken, de pijn kwam terug in mijn schouder, maar who cares, mijn voeding zit al twee dagen goed, gisteren in het rood geweest op voetbaltraining, vandaag lekker 24 minuutjes uitgelopen en een goede training neergezet. Normaal ging ik na de leg curls deadlifts doen (altijd sumosT bij mij), maar mijn hamstrings pruttelden tegen, dus ik heb ze uitgesteld naar vrijdag, aangezien ik al eens last heb gehad aan mijn adductoren door deadz, maar het was wel ok, de leg press en leg extension erna deden evenveel deugd. Op mijn gemakje terugrijdend naar huis speelde het liedje Forca van Nelly Furtado, nu flink eten, wassen, bakje kwark en onder de dekens, surfend op dbb, morgen een nieuwe dag
. Vandaag ben ik voldaan.
Smith machine squat:
12 x 40 kg excl. stang
3 x 8 x 70 kg excl. stang
Leg curl
10 x 35 kg
8 x 27 kg
10 x 42 kg
Leg press
10 x 200 kg
10 x 210 kg (pr)
8 x 230 kg (pr)
Leg extension
10 x 70 kg
10 x 84 kg
10 x 98 kg (full stack)
Close grip bench press
12 x 50 kg
10 x 70 kg
8 x 90 kg
6 + 1 x 90 kg
Weighted dips
BW + 10 x 8
BW + 15 x 8
BW + 20 x 8
Daarna nog wat crunches, reverse crunches en shit.
Merde, wat een lekkere traininng
. Daar stond ik dan, glinstertjes zweet die druppels vormden op mijn schouders na mijn close grip bench, dampend van het zweet, jawel dampend. Ik ging nog proberen Military press doen, maar heb de boel gestaakt na 1x het gewicht in de lucht te hebben gestoken, de pijn kwam terug in mijn schouder, maar who cares, mijn voeding zit al twee dagen goed, gisteren in het rood geweest op voetbaltraining, vandaag lekker 24 minuutjes uitgelopen en een goede training neergezet. Normaal ging ik na de leg curls deadlifts doen (altijd sumosT bij mij), maar mijn hamstrings pruttelden tegen, dus ik heb ze uitgesteld naar vrijdag, aangezien ik al eens last heb gehad aan mijn adductoren door deadz, maar het was wel ok, de leg press en leg extension erna deden evenveel deugd. Op mijn gemakje terugrijdend naar huis speelde het liedje Forca van Nelly Furtado, nu flink eten, wassen, bakje kwark en onder de dekens, surfend op dbb, morgen een nieuwe dag
. Vandaag ben ik voldaan.