XXL Nutrition

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zo, terug van de gym. Hier is het resultaat

Smith machine squat:
12 x 40 kg excl. stang
3 x 8 x 70 kg excl. stang

Leg curl
10 x 35 kg
8 x 27 kg
10 x 42 kg

Leg press
10 x 200 kg
10 x 210 kg (pr)
8 x 230 kg (pr)

Leg extension
10 x 70 kg
10 x 84 kg
10 x 98 kg (full stack)

Close grip bench press
12 x 50 kg
10 x 70 kg
8 x 90 kg
6 + 1 x 90 kg

Weighted dips
BW + 10 x 8
BW + 15 x 8
BW + 20 x 8

Daarna nog wat crunches, reverse crunches en shit.

Merde, wat een lekkere traininng:). Daar stond ik dan, glinstertjes zweet die druppels vormden op mijn schouders na mijn close grip bench, dampend van het zweet, jawel dampend. Ik ging nog proberen Military press doen, maar heb de boel gestaakt na 1x het gewicht in de lucht te hebben gestoken, de pijn kwam terug in mijn schouder, maar who cares, mijn voeding zit al twee dagen goed, gisteren in het rood geweest op voetbaltraining, vandaag lekker 24 minuutjes uitgelopen en een goede training neergezet. Normaal ging ik na de leg curls deadlifts doen (altijd sumosT bij mij), maar mijn hamstrings pruttelden tegen, dus ik heb ze uitgesteld naar vrijdag, aangezien ik al eens last heb gehad aan mijn adductoren door deadz, maar het was wel ok, de leg press en leg extension erna deden evenveel deugd. Op mijn gemakje terugrijdend naar huis speelde het liedje Forca van Nelly Furtado, nu flink eten, wassen, bakje kwark en onder de dekens, surfend op dbb, morgen een nieuwe dag:). Vandaag ben ik voldaan.

Altijd fijn als je een goed gevoel hebt over je training! :thumbs:

gaat weer lekker!

na een stevige muaythai training damp ik altijd! bij kt af en toe, feels great :D

Lekkere training!

Ik damp eigenlijk altijd als het wat kouder is, maar niet zo veel als vandaag, ik deed gewoon alle spiegels aanslaan met damp op mijn eentje:D. Ik heb net een lekker bord groene lintpasta met kabeljouw en spinazie in room en een weinig ketchup dooreen gegooid en naar binnen gewerkt, het zag er wat vies uit, maar best ok:D. Oja en ook nog een klein litertje melk. Morgen voetbal, vrijdag kt, Deadlifts:D.

Getraind:

Chins
3 x 8 x BW

Upright rows:
2 x 8 x 45 kg
6 x 45 kg

Cable rows:
10 x 70 kg
10 x 77 kg
10 x 84 kg

Bench press:
12 x 70 kg
10 x 90 kg
5 x 110 kg

Shrugs
3 x 15+ x 70 kg

+ wat crunches.

Overall comment: goede training, max 45' rust tussen iedere set. Ik voel me lekker pumped, rug is toch een van mijn all time favoriete spiergroepen. Deadlifts doe ik maandag, 2 redenen: heel stijf van de voorbije week, vooral in mijn benen en ik ga uit vanavond en als ik nu deadlift ben ik stijf tot maandag. Maandag nieuw begin, nu pizza eten, doosje tonijn en bakje kwark, zo ben ik gewapend voor de strijd tegen het bier. Volgende week: enkel zaterdag uitgaan "pinkyswear". Morgen voetbalmatch. Over and out.

nette training :thumbs:

ik vind het wel wat minder dat je weer gaat zuipen :rolleyes:
maarja, je eet toch goed voor je gaat, dat is al iets ;)

toch de rows ipv skullcrushers?:P

goed geluisterd simon:roflol:

Update: ik doe mee met de 100xBWchins wedstrijd:D. Sanca, niks voor jou? Ja toch!

Update: ik doe mee met de 100xBWchins wedstrijd:D. Sanca, niks voor jou? Ja toch!

zeker weten! ik kan wel geen filmpje maken :(

ik wou ze gisteren op de meet doen, maar zag pas bij de afsluiting van de training in een donker hoekje een chinbaar hangen

zeker weten! ik kan wel geen filmpje maken :(

ik wou ze gisteren op de meet doen, maar zag pas bij de afsluiting van de training in een donker hoekje een chinbaar hangen

K*t! Nu ik heb me bedenk, ik moest toch voetballen gisteren:) 4-1 gewonnen trouwens!

gratzzz :thumbs:

Vandaag weer naar de gym

Deadlifts (sumo)
10 x 80 kg
5 x 110 kg
5 x 120 kg
5 x 110 kg
5 x 110 kg

Pullovers
10 x 45 kg
8 x 50 kg
6 x 50 kg

Upright rows
2 x 8 x 45 kg
6 x 45 kg

Crunches en shit

Bench press, military press, neck press en dumbbell- en inclinevariaties hierop ga ik voorlopig een tijdje vermijden, mijn schouder pruttelt nog te veel tegen. Best vervelend, maar zo heb ik dan wat meer tijd om aan mijn rug te spenderen en wat kleinere spiergroepen zoals kuiten, abs en onderarmen. Die volle borst en schouders komen wel, tijd en geduld maken zijde van het moerbeiblad.

Mijn training van vandaag heb ik gestaakt omwille van pijn in mijn schouder. Ik ga een dezer dagen ermee naar de dokter. Heel vervelend, ik bereid me op het ergste voor, een tijd enkel LB kunnen trainen en eventeel rug/biceps/buik. Het sleept nu al een tijdje aan, in rust voel ik er niks aan, maar als er druk op komt door een gewicht kan ik niet meer verder. Geen getalm meer, op naar de dokter en UB - training een tijd staken.

k*t voor je schouder maar merk het postief: je verhouding UB LB klopte niet in nadeel van je LB dus bijwerken kan geen kwaad:)

Terug van de dokter, mijn schouder moet een klein kwetsuurtje gehad hebben, scheurtje of verrekking of iets dergelijks. Er is littekenweefsel opgekomen en het is dat wat de last veroorzaakt, ik heb waarschijnlijk meer last van dat litteken dan van de kwetsuur zelf zei hij, ik moet nu 3 weken 3x/week naar de kine en daarna terug op controle.

Al bij al valt de diagnose dus nog goed mee! Nu nog te hopen dat de kine een mooie vrouw is en je bent je schouder zo weer vergeten :thumbs:

Nu kan je de komende 3 weken je benen eens goed onderhanden nemen :lifter: :D

sucses met je herstellen

en nu die Lb aanpakken!!!

Kine is de fysio neem ik aan? Of is het de masseuse?

Quads zien er inderdaad niet verkeerd uit, maar goed ze kunnen altijd beter hè ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven