Fitness Seller

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Borst/benen (herleid tot quads)

Die waar ik normaal mee ging trainen nam zijn gsm niet op, hij was er reeds een half uur en was al zelf beginnen trainen. Pech Willem, je moet maar je gsm opnemen:p.

Incline smith press (ja inderdaad, onder spierspanning, geen borst aanraken, niet uitstrekken)
16 x 40 kg
12 x 45 kg
10 x 45 kg
7 x 45 kg
6 x 47,5 kg
6 x 47,5 kg
6 x 45 kg
8 x 40 kg
10 x 40 kg

Squats (niet uitstrekken, net tot parallel, uitermate traag uitgevoerd)
3 x 15 x 40 kg (ik weet het p*ssy weights, maar ik wist niet meer met hoeveel ik dit deed, de vorige keer dat ik deze training volgde is mijn post verloren gegaan door de crash van de server en je moet weten dat je heel wat gewicht minder neemt door de spierspanning en ik heb een zwaar weekend achter de rug)

Leg press (niet uitstrekken en onder spanning houden uiteraard)
12 x 140 kg
10 x 155 kg
8 x 170 kg
10 x 200 kg

Step up (op een step stappen, je kent het wel)
3 x 45 kg tot failure

Leg extension
10 x 70 kg
10 x 84 kg
10 x 98 kg (fullstack)

Opmerking: Ik vond het een zwakke training, niet vaak tot failure gegaan omdat ik alleen was en ik kan moeilijk een spotter voor de hele training vragen. Kuiten en hams heb ik laten vallen, anders heb ik het morgen op de voetbal te lastig. Ik heb de hele training door lopen dampen van het zweet, ja letterlijk.

Ik heb ook een zwaar weekend achter de rug, 2 x dronken geweest, weinig slaap en al sinds donderdag gejunkt, echt nergens op gekeken. Vandaag heb ik uitgeslapen en gegeten wat de pot schafte. Enkel van voor mijn training weer gekeken naar wat ik eet. Komend weekend zal ook proper worden, ik ben alleen thuis vanaf vrijdagmorgen, 's avonds is er al een pokeravond gepland. En nu: ETEN.

goed bezig !!

lame excuse om zonder spotter niet te knallen :p

idd ik heb dus pech gehad hehe
dast nadeel he als je je gsm niet bijhebt,je mist dan een uberzware training ,maarja de volgende keer dan maar he
wel nette training na zo een weekend

Altijd weer die excusen he ;)

Je zegt dat je dit al is eerder hebt gedaan, wat waren je "vorderingen" door op deze manier
te trainen? Ik kan moeilijk zeggen goede training, dit of dat, want heb zelf nog nooit op deze
manier getraind, maar lijkt me inderdaad wel vermoeiend.

Altijd weer die excusen he ;)

Je zegt dat je dit al is eerder hebt gedaan, wat waren je "vorderingen" door op deze manier
te trainen? Ik kan moeilijk zeggen goede training, dit of dat, want heb zelf nog nooit op deze
manier getraind, maar lijkt me inderdaad wel vermoeiend.

Het is ook vermoeiend, als je hard traint en de spanning niet te vaak lost en tot failure gaat telkens is de spierpijn sanderendaags soms abnormaal. Vaak heb je ook een brandend gevoel tijdens de trainingen. Je spieren worden hard geprikkeld, zeker als je maar 45 tot 60 seconden rust tussen de sets. Ik zou gewoon zeggen: probeer het eens, ik wil gerust, zoals ik al zei de kanttekeningen eens duidelijker maken, dan moet je me maar PM'en.

Oke, net weer getraind, geen spierspanning, ik was alleen en had echt een partner nodig nu voor spierspanning. Ik heb trouwens een nieuw fullbody schema geplaatst dat ik binnenkort ga volgen in de trainingsschemasectie. Wel gesplit vandaag, borst - triceps

Borst

Bankdrukken
12 x 70 kg
10 x 90 kg
6 x 110 kg
1 x 130 kg
9 x 100 kg

Incline dumbbell press
10 x 37 kg
9 x 37 kg
6 x 37 kg

Peck deck
10 x 30 kg
10 x 35 kg

Weighted dips
10 x BW + 20 kg
9 x BW + 20 kg
7 x BW + 20 kg
15 x BW

Triceps extension
10 x 35 kg
8 x 42 kg
10 x 42 kg

Opmerking: Borst verliep moeizaam, die voelde nog stijf aan van maandag. Matige training.

Goede Bench en dips man:thumbup:

Toch wel weer die 130 gepakt op de bench, netjes :thumbs:

ik vind het toch een behoorlijke training hoor :)

Verslag van dit weekend:
*donderdagnacht: 's avond na de voetbaltraining nog op café geweest, thuis om 2u45
*vrijdag: om 15 uur vertrokken naar Brugge, daar gedronken tot 's avonds, dan naar mijn huis, pokeravond, om 24 uur gedaan en dan nog uitgeweest tot 2u
*zaterdag: gevoetbald, erna frieten gegeten bij mij thuis met wat maten, weer pokeravond tot 24 uur en daarna op café tot 4u30
*zondag: overdag naar de voetbal gaan kijken en daarna weer uitgeweest, ik weet niet hoet laat ik thuis was

4 x dronken geweest dus

Vandaag wel getraind:
Bankdrukken:
12 x 70 kg
10 x 90 kg
6 x 110 kg
1 x 130 kg
1 x 135 kg met lichte, lichte, lichte spot, ik beschouw niet als een pr omdat er geholpen geweest is
11 x 100 kg

Bodyweight row:
12 x BW
10 x BW + 10 kg
8 x BW + 10 kg

Side raises:
5 x 17 kg, opwaarts cheaten, strikt zakken
5 x 17 kg, idem
10 x 10 kg, alles strikt

Dat was het voor vandaag, ik wou niet meer doen, omdat ik tijdig wil herstellen en ik het welletjes vond na dit weekend.

mooie bench :thumbs:

hoe bevallen die side raises je? volgens mij ga je ze zo blijven doen :D

die Bench weer hé, ben jaloers :D

Thx guys, ja de side raises bevallen me echt:D, 5 herhalingen en mijn schouders stonden mooi bol, ik ga in het vervolg wel 15 kg pakken, dat ik de negatieve beweging iets beter kan doen. Ik vond de training goed meevallen na 4 zware dagen!

Verslag van dit weekend:
*donderdagnacht: 's avond na de voetbaltraining nog op café geweest, thuis om 2u45
*vrijdag: om 15 uur vertrokken naar Brugge, daar gedronken tot 's avonds, dan naar mijn huis, pokeravond, om 24 uur gedaan en dan nog uitgeweest tot 2u
*zaterdag: gevoetbald, erna frieten gegeten bij mij thuis met wat maten, weer pokeravond tot 24 uur en daarna op café tot 4u30
*zondag: overdag naar de voetbal gaan kijken en daarna weer uitgeweest, ik weet niet hoet laat ik thuis was

4 x dronken geweest dus

hahaha, gelukkig ben ik niet de enige, ik leef met je mee man.
Hadden we maar geen sociaal leven, dat zou het trainen wel ten goede komen.

Brute training toch nog voor de maandag!

hahaha, gelukkig ben ik niet de enige, ik leef met je mee man.
Hadden we maar geen sociaal leven, dat zou het trainen wel ten goede komen.

Brute training toch nog voor de maandag!

Ja inderdaad, onze fysieken zouden er veel op vooruitgaan, minder vet, meer hardheid, meer slaap, beter eten! Maar het is o zo leuk, ik kijk al uit naar het weekend :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven