SpprSi
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 11
Zo staat mijn enkel er voorlopig bij. Ik heb hem even uit het gips gehaald.
TinyPic - Share The Experience!™
TinyPic - Share The Experience!™
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Vlug even je log doorlezen en je hebt nog niet veel geluk gehad blijkbaarToch nette stats!
![]()
. Komt snel verandering in, ik voel het aan mijn piswater.

)Toch een mooie training. Vooral die close grip bench vind ik de moeite!![]()
. Maar goed, maakt niet veel uit, als ik er maar progressie op maak, ik ga nu dit een tijdje doen i.p.v. chinnen omdat ik bang ben voor mijn voet bij het neerkomen na een set chinnen.
.
, moest er een goede stevige bench staan kan je daar gerust een beduidend aantal kilo's meer benchen. Ik kan normaal rust een setje van 8-10 x 100 kg aan, zowel op een kleine bench als een olympische, enkel daar niet
het ding viel haast uiteen
.
.
.
. Om 3 uur thuis gekomen, aangeschoten en uiteraard uitermate stijf nu, alcohol en weinig slaap remmen het herstel echt ongelooflijk. Ik heb wel goed gegeten ervoor en dan nog wat frieten deze nacht, maar goed, wie weet ga ik vanavond niet weg
.
! Ik ben thuisgekomen, nog ff een overschotje lasagne gegeten, daarna kipfilet met pureepatatjes
. Straks nog een bakje kwark. Hopelijk blijft het dipje weg!nog altijd dat weekend weer
voor de rest, netjes bro'![]()