Fitness Seller

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nette squats toch al, en deed je enkel niet moeilijk?

Mijn maatje had afgebeld, maar toch ff getraind vandaag:

Box squat (iets boven parallel, 3 seconden neerzitten)
12 x 30 kg
12 x 50 kg
12 x 70 kg
10 x 90 kg
8 x 100 kg
6 x 100 kg

Barbell curl
3 x 10 x 35 kg

Power smith shrugs
2 x 10 x 70 kg

Dips
2 x 10 x BW (pathetic, I know, maar ik ben wat voorzichtig met mijn schouder)

netjes :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren niet uitgeweest...echt waar. Maandag wordt een lekkere training, ik voel het nu al, maar ik wil iets nieuws en ik weet nog niet wat...

goed zo! je training kan er imo alleen maar op verbeteren dan

iets nieuws...?

Ja, ik wil eens een andere manier van trainen. Ik ga denk ik morgen ook eens zelf booschappen doen om eindelijk eens aan mijn voedingsschema te beginnen!

Zie net je foto op beginpagina en ziet er top uit kerel. Ook brute stats :thumbs:

Training is voor morgen, want ik heb mijn oma naar de dokter gevoerd vanavond.

Zo:

Bench press
12 x 50 kg
10 x 70 kg
werksets:
12 x 90kg
11 x 100 kg

Chins:
3 x 8 x BW

Dumbbell row (superstrikt)
3 x 10 x 32 kg (iets te licht)

Neck press (voor het eerst weer gedaan met mijn blessure)
10 x 25 kg
werksets:
2 x 8 x 35 kg (deed echt wel veel pijn zodra de barbell lager dan mijn hoofd zakte, ik heb toch doorgebeten, aangezien het weefsel is dat mij de pijn bezorgt, geen echt blessure, die is al genezen, ik moet er aan wennen)

Triceps pushdown
12 x 28 kg
werksets:
2 x 10 x 42 kg

Dips
2 x 15 x BW

Shrugs (strikt)
3 x 20 x 50 kg (brandde lekker:D)

nette werksets op de bank!

zijn die shrugs met dumbels? anders moet het een stuk zwaarder hé ;)

nette werksets op de bank!

zijn die shrugs met dumbbells? anders moet het een stuk zwaarder hé ;)

Nee hoor:D, barbell. Bwoah, ik hou hem 2 seconden vast bovenaan, ik doe echt alles strikt tegenwoordig. Het waren geen speedreps, 3 x 25 reps had ik niet gehaald hoor:).

Nee hoor:D, barbell. Bwoah, ik hou hem 2 seconden vast bovenaan, ik doe echt alles strikt tegenwoordig. Het waren geen speedreps, 3 x 25 reps had ik niet gehaald hoor:).

ok dan, als je ze maar voelt, lijkt me wel wat licht, maarja, zal wel aan gewerkt worden ;)

ok dan, als je ze maar voelt, lijkt me wel wat licht, maarja, zal wel aan gewerkt worden ;)

haha ja 50kg dumbbells is echt beest hea johan?;)

Niet alleen de hoeveelheid gewicht, maar ook hoe je de oefening uitvoert doen veel hoor;). Ik kan ook gaan shruggen met 100 kg (heb ik nog gedaan), maar de kwaliteit van de shrugs zijn beter bij mij met licht gewicht en high reps. Voor kuiten, buik, nek en onderarmen zijn een hoog aantal goed uitgevoerde reps meer aangewezen, vind ik.

Weer getraind vandaag

Bench press
20 x 60 kg
16 x 80 kg
3 x 8 x 100 kg

Dips
12 x BW
10 x BW + 15 kg
2 x 8 x BW + 15 kg

Front pulldown (nergens geen steun waar je benen of voeten ondersteekt, gewoon zitten op een stoeltje;))
12 x 42 kg
8 x 63 kg
2 x 8 x 56 kg (strikt)

Upright row
8 x 40 kg
2 x 8 x 50 kg

Barbell curl
2 x 10 x 40 kg
9 x 40 kg

lekker :cool:

lekker toch op die manier pulldowns doen, zie maar dat je niet mee omhoog gaat :D

lekker :cool:

lekker toch op die manier pulldowns doen, zie maar dat je niet mee omhoog gaat :D

Daarom dat ik van 63 naar 56 ben gegaan, omdat ik het handvat echt tot onder mijn borst tegen de bovenkant van mijn buik wou aantrekken, zonder te bewegen vanuit mijn onderrug, maar zuiver op de spier te trekken;).
Bench ging wel lekker, maar toen ik MP wou doen, kon ik gewoon niet door mijn schouder, het zal nog wel een tijdje duren eer het gaat, upright rows is nog steeds de enige oefening die ik kan doen ervoor. Ik moet wel zeggen dat ik bij de andere oefeningen echt geen last van heb, dus dat is al vooruitgang.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven