kane
Huge Freak
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn maatje had afgebeld, maar toch ff getraind vandaag:
Box squat (iets boven parallel, 3 seconden neerzitten)
12 x 30 kg
12 x 50 kg
12 x 70 kg
10 x 90 kg
8 x 100 kg
6 x 100 kg
Barbell curl
3 x 10 x 35 kg
Power smith shrugs
2 x 10 x 70 kg
Dips
2 x 10 x BW (pathetic, I know, maar ik ben wat voorzichtig met mijn schouder)
Nette squats toch al, en deed je enkel niet moeilijk?

Gisteren niet uitgeweest...echt waar. Maandag wordt een lekkere training, ik voel het nu al, maar ik wil iets nieuws en ik weet nog niet wat...
goed zo! je training kan er imo alleen maar op verbeteren dan
iets nieuws...?
Zie net je foto op beginpagina en ziet er top uit kerel. Ook brute stats![]()
)nette werksets op de bank!
zijn die shrugs met dumbbells? anders moet het een stuk zwaarder hé![]()
, barbell. Bwoah, ik hou hem 2 seconden vast bovenaan, ik doe echt alles strikt tegenwoordig. Het waren geen speedreps, 3 x 25 reps had ik niet gehaald hoor
.Nee hoor, barbell. Bwoah, ik hou hem 2 seconden vast bovenaan, ik doe echt alles strikt tegenwoordig. Het waren geen speedreps, 3 x 25 reps had ik niet gehaald hoor
.

ok dan, als je ze maar voelt, lijkt me wel wat licht, maarja, zal wel aan gewerkt worden![]()

ok dan, als je ze maar voelt, lijkt me wel wat licht, maarja, zal wel aan gewerkt worden![]()
. Ik kan ook gaan shruggen met 100 kg (heb ik nog gedaan), maar de kwaliteit van de shrugs zijn beter bij mij met licht gewicht en high reps. Voor kuiten, buik, nek en onderarmen zijn een hoog aantal goed uitgevoerde reps meer aangewezen, vind ik.
)lekker
lekker toch op die manier pulldowns doen, zie maar dat je niet mee omhoog gaat![]()
.