- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
benchen gaat erg goed man!
hoezo breidt je je borsttraining niet wat uit met schuindrukken en fly's om je overall chest development te verbeteren?
, want voor rug doe ik vaak 2 of 3 oefeningen.Als je nooit schuindrukt dan krijg je onherroepelijk een achterlopende bovenkant borst op den duur. Andere spiergroepen idem.
Toch wel iets om gedachten te houden, in ieder geval wel als je streven een zo compleet mogelijke fysiek is...
. Bovenkant is echt genetisch bij mij, als ik eens een foto van vroeger tegenkom post ik hem even, maar goed, er wordt aan gewerkt, volgende week zeker 1x schuindrukken
.
.Wow je stond aardig in het zweet zeker. Als je alles er zo doorknalt op 35 min.
, maar ik zweet snel
.Pfff ja, ik zit er ook aan te denken hoor, maar ik heb vroeger altijd split gedaan, met 2 press en 1 flybeweging doorgaans. Mijn borst loopt al van bij het begin achter samen met schouders en ik doe nu al een tijdje fullbody of UB/LB met nagenoeg enkel compounds. Het bevalt me wel beter, maar misschien zou 1 flybeweging wel geen kwaad kunnen zoals je al aangeeft, hoewel ik enkel in compounds geloof voor massa, hoewel een flybeweging de borst dan weer op een andere manier stimuleert. Ik houd het nog in beraad, want voor rug doe ik vaak 2 of 3 oefeningen.
Fullbody traint idd lekker en zorgt voor een flinke zooi massa op je grote spiergroepen. Om het compleet te maken moet je echter toch wel een paar dingen isolatie doen. Je kunt bijvoorbeeld 10 weken fullbody afwisselen met een paar weken split om dingen zoals armen, bovenkant borst, calves, traps en achterkant schouders weer bij te trekken..
.
.lekker, lekker
bent over dumbelcurls = staande concentration curl![]()
. Maar goed, we gaan niet zelfgenoegzaam worden, het kan en moet altijd beter
.we gaan niet zelfgenoegzaam worden, het kan en moet altijd beter.