Fitness Seller

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hoe close pak je die cgbp???

• Topic Starter Topic Starter
Laatste sessie deze week:

Eerst warmup voor mijn schouder.

Incline smith press (5 seconden negatieve beweging)
10 x 40 kg excl. stang
10 x 40 kg "
8 x 50 kg "
8 x 50 kg "

Side raises
3 x 10 x 10 kg

Front raises
3 x 10 x 8 kg

Ging vrij goed met mijn schouder die raises, wel wat p*ssy, maar ik moet toch iets voor mijn schouders en ik heb slechts 45 seconden gerust tussen de sets, wat toch een aardig gevoel gaf. LB is voor na nieuwjaar, ik wil geen risico nemen i.v.m. mijn enkel.

Een korte afsluiter voor deze week, vanavond ga ik niet uit. Morgen moet ik naar een verjaardag.

Laatst bewerkt:
Nog eens getraind:

Bench:
14 x 60 kg
7 x 80 kg
1 x 100 kg
1 x 120 kg
1 x 130 kg
0 x 135 kg (mss zaten maandag en woensdag er voor iets tussen :zuip:)
8 x 100 kg

Bent over row
3 x 10 x 70 kg (strikt)

Chins
2 x 5 x BW (was lastig na de bor)

Side raises
3 x 10 x 10 kg

Front raises
3 x 8 x 10 kg

Seated bent over raises
3 x 10 x 5 kg

Zo zal mijn schoudertraining er voorlopig uitzien, presses zijn even gebanned omwille van mijn schouder (nog steeds:()

Barbell curl
3 x 10 x 40 kg

Crunches
3 x 20 hh

Opmerking: verliep ****ing stroef, maar wat wil je, het was een week geleden en ik ben in die week 3 x dronken geweest (zat, ma, woe). Ik weet niet hoe het komt, maar de laatste maanden ben ik met een strootje te overhalen om uit te gaan.

Verder had ik wat last van kalk in mijn hand door een oude blessure (door domweg op een muur te slaan paar dagen terug last gekregen). Als ik er morgen geen last van heb en ik ben op tijd wakker ga ik morgenochtend trainen, anders zal het ten vroegste de derde januari zijn. Daarna volgen mijn examens, hopelijk vind ik de moed en de tijd om te gaan en ben ik daarna genezen aan mijn enkel/schouder/hand en kan ik eindelijk eens beginnen met rippetoe om mijn pathetic krachtstats op DL en SQ wat op te krikken en die 140 kg aan te tikken bij het benchen. Echt deprimerend die ****ing blessures, ik had er vroeger zelden of nooit last van, nu 2-3 in 1 keer, enkel mijn rug heb ik constant kunnen trainen.
Verder nog een vage gedachte stellen voor volgend jaar, eindelijk met regelmaat gaan joggen en er eens wat droger bij staan in de zomer? Misschien nieuwe grotere gym?

Even nog wat eindejaarsstats:
Grootte: 179-180 cm
Gewicht: 91,5-92 kg BW
Lichaamsvet: 15-17% (ruwe schatting, abs nog steeds zichtbaar mits ik ze aanspan, maar met het nodige laagje erover)

Laatst bewerkt:
Naar omstandigdheden toch een redelijke training...

Hehe die blessure met je hand heb je wel zelf gezocht hé :D

Jup, maar ik baal gewoon van al de rest. Ik val bijna uit elkaar, ik haast geen cardio doen en bij bb ben ik maar half. Bezoekjes aan de kine zijn echt een marteling en pijnlijk geworden de laatste tijd!

Laatst bewerkt:
Veel succes in het nieuwe jaar!

Jup, maar ik baal gewoon van al de rest. Ik val bijna uit elkaar, ik haast geen cardio doen en bij bb ben ik maar half. Bezoekjes aan de kine zijn echt een marteling en pijnlijk geworden de laatste tijd!

:(

Hopelijk word 2008 de ommedraai

allereerst wil ik dit wensen
aan alle bodybuilders, powerlifters en strongmensen
krachtrecords en brute volle spieren
veel geneuk en af en toe feestvieren
toewijding en voldoening
voor de nieuwtjes ijzerontgroening
maar ook blijdschap, liefde en geluk zijn alles behalve overbodig
geborgenheid, een thuis en steun waar nodig
opdat je al deze dingen mag vinden
genoeg emotie! nu weer ijzer verslinden
dit stukje poëzie is bijna klaar
maar voor ik het vergeet... wens ik iedereen van harte een gelukkig nieuwjaar

Zelf geschreven:p

Laatst bewerkt:
Na dagen van zuipen/vreten/weinig slaap en de katabole pieken vandien heb ik mezelf vandaag eens stevig bij mijn kloten gepakt en naar de gym geweest:

Bench
12 x 50 kg
5 x 90 kg
3 x 5 x 110 kg :D (lekker traag laten zakken)

Bent over row (strikt)
10 x 60 kg
3 x 5 x 90 kg (op het laatst begon mijn vorm te verminderen)

Rack pulls (van net onder de knie)
3 x 5 x 130 kg ((telkens weer dood op het bankje gelegd)easy, was de eerste keer dat ik dit deed, ik ga dit doen i.p.v. deadlifts tot mijn enkel weer stabiel genoeg is naar mijn aanvoelen)

Chins
2 x 8 x BW (met deadhang)

Met de fiets naar de training, wat voelde dat lekker, weer een aerobe beweging (na bijna 2 maand) en die koude lucht tot diep in mijn longen en de slechte lucht eruit.
Het voelde lekker aan, ik moest mezelf wat pushen om te beginnen, maar eens ik op de bank lag, kwam het oude vertrouwde gevoel terug.
De rack pulls voelen überlekker aan, I think I'm already hooked on them.
Dit is een voorbereidingsfasetje op rippetoe dat ik besloten heb te volgen. Die zielige SQ/DL moeten maar eens omhoog en ik hoop het hiermee te klaren. De keuze werd ook deels bepaald dat je met rippetoe je training op 30-45 minuutjes kan afronden wat mij goed uitkomt i.v.m. de o zo leuke examenperiode die het nieuwe jaar met zich meebrengt.
Het is een fullbody, compound only workout, zo heb ik ze graag. Het enige wat balen is dat ik nog geen treffelijke squats/deadlifts kan doen en mijn schouder is nog wat gaar, maar wel al beter(toch nog geen MP/OHP). Voorlopig dan maar boxsquats en rack pulls, daarna knallen met het echte werk, FullSQ en DL.
Daarna komt er weer een periode van meer detailwerk zoals shrugs, side/rear raises, incline werk, enz...
Verder zou ik graag de kaap van 500 totaal bereiken dit jaar (nu 405?) en nog wel wat voornemens i.v.m. mijn fysiek, maar 500 is toch wel bij de grootste doelen.

Laatst bewerkt:
Mooi stukje tekst bro', beste wensen :cool:

Goede start van het jaar, nu houden zo!!!! :thumbs:

Mooi stukje tekst bro', beste wensen :cool:

Goede start van het jaar, nu houden zo!!!! :thumbs:

Ahaaaa yes, poëzie, de weinige literatuur die ik nog wel te pruimen vind. De alcohol zal in elk geval een week of 3 uit mijn lichaam blijven :thumbs:.

Kap er nou gewoon helemaal mee bro' :P

Zozo:

Box Smith squat:
10 x 60 kg excl. stang
3 x 5 x 100 kg excl. stang
De "box" was gewoon een bankje, net boven parallel. Geen touch and go, alles zoals het hoort:).

Side raises
3 x 10 x 10 kg
Front raises
3 x 10 x 10 kg
Seated bent over raises
3 x 10 x 5 kg

Schouder nog steeds te gaar om te gaan pressen:(.

Crunches
2 x 20 (mijn avondmaal, frietjes met zalm en kabeljauw, baande zich weer een weg naar boven, dus ik heb het maar voor bekeken gehouden:D)

Morgen weer trainen.

Leuk hé die boxsquat :wl:

No way, later misschien :joint:

Jep, idd, ik moet er wel scheten van laten. Mijn enkel is bijna helemaal los en bijna helemaal ontzwollen, dus stilletjes kan ik mss eens proberen los te squatten en deadliften. Maar morgen incline bench, rack pulls, BOR, weighted dips en misschien nog wat barbell curls en buik.

Oke dan, weer goed bezig hier.

Don't worry, de eerste paar maanden van het nieuwe jaar zijn toch saaie k*tmaanden, perfect om vol dedication aan je fysiek te werken.
Over 6 maanden begint het weer zomer te worden, en dan is het weer zuipen feesten etc, dus we moeten opschieten!

succes :hedbang:

Oke dan, weer goed bezig hier.

Don't worry, de eerste paar maanden van het nieuwe jaar zijn toch saaie k*tmaanden, perfect om vol dedication aan je fysiek te werken.
Over 6 maanden begint het weer zomer te worden, en dan is het weer zuipen feesten etc, dus we moeten opschieten!

succes :hedbang:

Gelijk heb je!
Thx

Net terug van de gym:

Bench press
10 x 70 kg
6 x 90 kg
3 x 5 x 110 kg (begint lekker te lopen)

Incline Smith press
2 x 8 x 60 kg excl. stang
7 x 60 kg

Rack pulls (net onder knie)
8 x 120 kg
4 x 160 kg
2 x 5 x 150 kg

Dips
8 x BW +20 kg
8 x BW +30 kg (laatste rep kon ik de laatste 2 cm of zo niet meer helemaal uitduwen, dus eigenlijk 7 reps, maar toch PR)

Barbell curl
2 x 6 x 45 kg

Crunches
3 x 20 hh

Zoooo dat ging lekker. Ik zou graag eens weten wat ik zou duwen als ik los zou incline benchen, maar goed, zolang ik mijn spieren voel werken en het bijdraagt tot mijn kracht- en massaontwikkeling met die Smith, who cares.

Gaat weer lekker hier bro', now keep it up!!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven