Full recovery, my ass! Letterlijk dan!!
Vrijdagavond kwam ik moe maar voldaan thuis van een goede training om het nieuwe jaar in te zetten, niks meer, niks minder! Wat doe je na een training? Juist, een shake drinken en eten in je maag proppen, we trainen immers niet voor niks.
Vrijdagavond vaak pizza-avond, achteraf bekeken had ik het beter daarbij gehouden, maar ik ging eens lasagne eten! Goed, ik steek dat onding in de oven, net zolang als op het papiertje staat! Ik dacht van hmm, laat ik het er nog een paar minuutjes langer in steken, is altijd beter! Goed ik haal hem eruit, kwak het op mijn bord (wat moet je er anders mee?), ik zet dat bakje waarin het zat onder water en smullen maar! 1 keer in de week drink ik cola, de vrijdag, dus lekker flesje cola erbij, tv aan, alleen thuis dus het mag, smullen maar! Of toch niet? Ik vond dat het nog ietsje langer in de oven mocht, maar het had er al een half uur ingezeten ik vond het welletjes, opeten die handel. Ik zal er wel niet van sterven, dacht ik bij mezelf (profetische woorden achteraf bekeken)!
Ik had gedaan met eten, videotheek was al dicht en ik ging niet uitgaan, dus wat doe je dan? Tv kijken, 'What women want' was zowat het enige dat het kijken waard was en er werd in gedoet, dus ach, waarom ook niet. Lekker bakje kwark en nog wat chips erachter na en dan slapen!
Ik word wakker met buikkrampen, linke boel, ik naar het toilet, net geen bruine streep door de gang getrokken en het nog in de pot kunnen schijten! Mooi is dat, dacht ik bij mezelf, maar goed het is eruit, weer mijn bed in! Dit lolletje bleef de hele nacht duren... zaterdagavond was het over, dacht ik! Dus weer lekker volstouwen, wat ik de hele dag al gedaan had en ik ging niet uit, dus het liep wel los dacht ik, 's nachts wederom hetzelfde, geen oog dichtgedaan, overdag schijten, schijten, schijten! Buikgriep? Kan niet! Ik word niet ziek, 36° had ik, dus geen koorts en op het schijten na voelde ik me best lekker! Zondag maar even rustig aan gedaan wat eten betreft, 's avonds had ik er weer van, ik had die nacht nog minder geslapen, zeker meer dan 15 x het toilet op, ik moet zo stilletjesaan onze septische put volgescheten hebben! Dit was uiteindelijk nog het minste, die buikkrampen waren echt onophoudelijk en pijnlijk, ik heb echt nog gedacht: een messteek kan zoveel zeer niet doen, het was alsof alles in mijn lichaam via dat ene kleine gaatje naar buiten wou!
Maandagochtend, oefening! ik leef nog8 Moeder naar de apotheek gestuurd en na een paar Imodiums was alles min of meer ok. Het mocht wel ook, na een weekend van n*gers boetseren (lees: schijten), wenste ik toch dat ik voor de pizza gegaan was! Ik ben echt door een hel geweest van buikkrampen, moet je echt eens proberen om die 3 dagen na elkaar te hebben, ik kan je verzekeren, de hel is strontboel!
Vandaag weer normaal gegeten, dus ik dacht, wat doe je met een wagen die net een platte batterij gehad heeft? Een eindje rijden om die weer op te laden! Aangezien ik de klasse heb van een 1969 Ford Mustang Shelby GT

, dacht ik van, ga eens trainen of joggen en je bent weer helemaal de oude! Ik heb toch maar voor trainen gekozen, nothing fancy wou ik doen, gewoon deadliften!
Eerst even chinnen om warm te krijgen! Daarna deadlift! Opwarmertje 8 x 90 kg, ging lekker vlot! Gewichtje bijsteken! AAAAAUUWWWW wtf is dat? Pijn aan mijn adductoren aan mijn rechterbeen! Hmm even een leg curl kijken als het betert, niet dus!!!! Een paar vloekjes er tegenaan en maar weer naar huis!
Zo, dat moest ik even kwijt! Morgen begin van de examenperiode, hiephoi! Op naar vrijdag dan maar, om mijn eerste training deze week af te ronden!