MuscleMeat

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Full recovery, my ass! Letterlijk dan!!

Vrijdagavond kwam ik moe maar voldaan thuis van een goede training om het nieuwe jaar in te zetten, niks meer, niks minder! Wat doe je na een training? Juist, een shake drinken en eten in je maag proppen, we trainen immers niet voor niks.

Vrijdagavond vaak pizza-avond, achteraf bekeken had ik het beter daarbij gehouden, maar ik ging eens lasagne eten! Goed, ik steek dat onding in de oven, net zolang als op het papiertje staat! Ik dacht van hmm, laat ik het er nog een paar minuutjes langer in steken, is altijd beter! Goed ik haal hem eruit, kwak het op mijn bord (wat moet je er anders mee?), ik zet dat bakje waarin het zat onder water en smullen maar! 1 keer in de week drink ik cola, de vrijdag, dus lekker flesje cola erbij, tv aan, alleen thuis dus het mag, smullen maar! Of toch niet? Ik vond dat het nog ietsje langer in de oven mocht, maar het had er al een half uur ingezeten ik vond het welletjes, opeten die handel. Ik zal er wel niet van sterven, dacht ik bij mezelf (profetische woorden achteraf bekeken)!

Ik had gedaan met eten, videotheek was al dicht en ik ging niet uitgaan, dus wat doe je dan? Tv kijken, 'What women want' was zowat het enige dat het kijken waard was en er werd in gedoet, dus ach, waarom ook niet. Lekker bakje kwark en nog wat chips erachter na en dan slapen!

Ik word wakker met buikkrampen, linke boel, ik naar het toilet, net geen bruine streep door de gang getrokken en het nog in de pot kunnen schijten! Mooi is dat, dacht ik bij mezelf, maar goed het is eruit, weer mijn bed in! Dit lolletje bleef de hele nacht duren... zaterdagavond was het over, dacht ik! Dus weer lekker volstouwen, wat ik de hele dag al gedaan had en ik ging niet uit, dus het liep wel los dacht ik, 's nachts wederom hetzelfde, geen oog dichtgedaan, overdag schijten, schijten, schijten! Buikgriep? Kan niet! Ik word niet ziek, 36° had ik, dus geen koorts en op het schijten na voelde ik me best lekker! Zondag maar even rustig aan gedaan wat eten betreft, 's avonds had ik er weer van, ik had die nacht nog minder geslapen, zeker meer dan 15 x het toilet op, ik moet zo stilletjesaan onze septische put volgescheten hebben! Dit was uiteindelijk nog het minste, die buikkrampen waren echt onophoudelijk en pijnlijk, ik heb echt nog gedacht: een messteek kan zoveel zeer niet doen, het was alsof alles in mijn lichaam via dat ene kleine gaatje naar buiten wou!

Maandagochtend, oefening! ik leef nog8 Moeder naar de apotheek gestuurd en na een paar Imodiums was alles min of meer ok. Het mocht wel ook, na een weekend van n*gers boetseren (lees: schijten), wenste ik toch dat ik voor de pizza gegaan was! Ik ben echt door een hel geweest van buikkrampen, moet je echt eens proberen om die 3 dagen na elkaar te hebben, ik kan je verzekeren, de hel is strontboel!

Vandaag weer normaal gegeten, dus ik dacht, wat doe je met een wagen die net een platte batterij gehad heeft? Een eindje rijden om die weer op te laden! Aangezien ik de klasse heb van een 1969 Ford Mustang Shelby GT :p, dacht ik van, ga eens trainen of joggen en je bent weer helemaal de oude! Ik heb toch maar voor trainen gekozen, nothing fancy wou ik doen, gewoon deadliften!

Eerst even chinnen om warm te krijgen! Daarna deadlift! Opwarmertje 8 x 90 kg, ging lekker vlot! Gewichtje bijsteken! AAAAAUUWWWW wtf is dat? Pijn aan mijn adductoren aan mijn rechterbeen! Hmm even een leg curl kijken als het betert, niet dus!!!! Een paar vloekjes er tegenaan en maar weer naar huis!

Zo, dat moest ik even kwijt! Morgen begin van de examenperiode, hiephoi! Op naar vrijdag dan maar, om mijn eerste training deze week af te ronden!

Damn ****ed up verhaal bro!
Buikgriep is het ergste wat er is, na een S.O.A en gebroken botten na dan.

Beter ff goed uitzieken, oordat je nog een blessure krijgt of nog langer ziek bent!

Beterschap!

Damn ****ed up verhaal bro!
Buikgriep is het ergste wat er is, na een S.O.A en gebroken botten na dan.

Beter ff goed uitzieken, oordat je nog een blessure krijgt of nog langer ziek bent!

Beterschap!

Ik voel me nochtans niet echt ziek, geen koorts, geen hoofdpijn! Ik denk dat het door die half gare lasagne komt, we zien wel! Ik zou trouwens liegen, ik drink af en toe de zaterdagavond ook cola, met bacardi erbij:D.

Ik voel me nochtans niet echt ziek, geen koorts, geen hoofdpijn! Ik denk dat het door die half gare lasagne komt, we zien wel! Ik zou trouwens liegen, ik drink af en toe de zaterdagavond ook cola, met bacardi erbij:D.

Alcohol reinigt, dus wel goed voor je ingewanden.
Ik zou zeggen, drink een paar baco's.

Alcohol eet ook je spieren op...

Alcohol reinigt, dus wel goed voor je ingewanden.
Ik zou zeggen, drink een paar baco's.

Alcohol eet ook je spieren op...

:D:D

Ik voel me vandaag weer opperbest, vandaag mijn eerste examen gehad en het ging lekker, morgen nummer 2:).

Zo eerste deftige training deze week:

Chins
12 x BW
10 x BW
8 x BW

BOR
10 x 60 kg
3 x 7 x 80 kg

Bankdrukken
12 x 70 kg
8 x 90 kg
3 x 5 x 110 kg

Side raises
3 x 10 x 10 kg
Front raises
2 x 10 x 10 kg
Bent over side raises
3 x 10 x 6 kg

Netjes, keep it up :wl:

Leuk verhaal:DHoe verloopt het trouwens met de examens?

Leuk verhaal....:rolleyes: Hoe is het nu met je adductoren dan?

Leuk verhaal:DHoe verloopt het trouwens met de examens?

Haha, thx. De examens lopen vrij lekker tot nu toe, de volgende is woensdag, dus ik heb nog wel ff.

Leuk verhaal.... Hoe is het nu met je adductoren dan?

Ik ben er de hele week stijf aan geweest! Echt raar, maar ik heb er nog al eens last aan gehad in de voetbal. Na een sprintje remde ik af en kreeg ik er een pijnscheut in, best raar.

Kende ik nog niet, ziet er iig lekker uit ;)

Valt goed te pruimen:thumbs:. Hopelijk maandag de complex carb gainer van XXL binnen, verder heb ik nog een potje BSN Lean Dessert staan, glucosamine, L-glutamine(ook van MRM), creatine(ook van MRM), multivitamine en vitamine B-complex:).

Laat de pr's en goede tijden maar komen nu:wl:

Laat de pr's en goede tijden maar komen nu:wl:

Laat ons hopen, de blessure aan mijn hand is te verwaarlozen bij het trainen. Hoewel mijn grip nog niet optimaal is, ik heb hier ergens van die p*ssy grippers liggen die je moet sluiten en met rechts doet het toch nog wat pijn als ik dat doe. Maar het hindert me bijna niet bij het trainen en ik heb een goede polsband die ik gebruik tot het over is.
Mijn enkel is toch al 75% denk ik.
Wat mijn schouder betreft, die betert ook elke week, hopelijk binnenkort weer OH presses :wl:.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven