AndroidHealthClinic

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Alright, net terug:

Fullsquats (niet meer in Smith:p):

10 x 70 kg
8 x 90 kg
8 x 100 kg
3 x 120 kg
3 x 130 kg (pr)

Leg press
2 x 8 x 220 kg

Bent knee, straight back goodmorning (Jeeeeeezes, wat een spierpijn kreeg ik al in mijn quads, dit ging haast niet meer)
2 x 6 x 60 kg :gay:

Superset side raises met upright rows
sr 8 x 10 kg en ur 8 x 45 kg
sr 8 x 10 kg en ur 6 x 45 kg
sr 8 x 10 kg en ur 6 x 45 kg

Aan het begin van de training nog wat crunches en hanging knee raises gedaan

Opmerking: ik neem altijd een vrij wijde stand aan bij squats, net iets breder dan schouderbreedte, ik vind dit makkelijker. Ik heb van nature zo'n houding denk ik. Mijn loopsT is ook vrij ongewoon, als ik loop, loop ik op de buitenkant van mijn voeten. Ik krijg als ik mijn voeten tegen elkaar zet mijn knieën niet tegen elkaar. Het is min of meer mijn houding.

Laatst bewerkt:
Nice squats simon.:cool:Congratz met je pr.;)

Nice squats simon.:cool:Congratz met je pr.;)

Ik dank je, het is mijn eerste keer in wellicht 8 maanden dat ik nog eens los squat en op 2 x Smithboxsquatten (:rolleyes:) na de eerste keer dat ik squat na mijn scheur in een ligament in m'n linkerenkel, dus ik ben best tevreden:).

Vette squats man!!!

Gracias, ik heb nog steeds, zoals gewoonlijk bij na mijn beentrainen, 2 dagen erna gruwelijke spierpijn. Ik loop al de hele dag rond alsof ik in mijn broek gescheten heb. Binnen 2 uurtjes heb ik kine, ik ga sterven bij de oefeningen. Soort van bodyweight squats en one leg bw calf raises op een kussen of trampoline (voor stabiliteit terug te krijgen). Daarna weer trainen:D. Ik weet nog niet wat, ik zie wel aan!

lekkere trainingen; doe je ook alternatieve oefeningen like zerchersquat enz.?
;)

lekkere trainingen; doe je ook alternatieve oefeningen like zerchersquat enz.?
;)

Bedoel je op de kine of gewoon mijn trainingen? In elk geval, het antwoord is in beide gevallen nee:D. Ik squat nog niet echt lang en ik heb het in de periode dat ik al squat belachelijk weinig gedaan. O.a. door mijn enkel waarvoor ik nu naar de kine (fysio:p) ga;).

Nette fullsquats dude:bow:

Die goodmornings zullen snel sterker worden. Wel gewoon je normale arch houden en de boel strak opspannen, tenzij je roundbacks wil doen.

Nette fullsquats dude:bow:

Die goodmornings zullen snel sterker worden. Wel gewoon je normale arch houden en de boel strak opspannen, tenzij je roundbacks wil doen.

Nope, echt geen roundbacks voor mij, ik doe nagenoeg elke oefening straight back:). Hoe ver buig jij trouwens voorover? Tot parallel?

Even zo brutaal geweest dit filmpje van Leophyte te lenen. Andere filmpjes waren onduidelijk of verkeerde camerapositie. Ik doe soms ook met wijde stance en kortere rom, maar meestal zoals hier.

YouTube - 3x110 Goodmorning

Thx man, maar als ik mijn goodmornings doe, doe ik ze door nagenoeg enkel te bewegen vanuit mijn rug. Mijn knieën staan in een gebogen stand, die ze min of meer doorheen de hele beweging aanhouden. Enkel wanneer mijn bovenlichaam weer zo goed als recht is, strek ik ze. Ik ga tot mijn bovenlijf parallel is met de grond.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven