XXL Nutrition

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Er zijn zoveel verschillende uitvoeringen mogelijk, met allemaal hun eigen nut. Daarom zegt het gewicht ook niet alles:)

Thx man, maar als ik mijn goodmornings doe, doe ik ze door nagenoeg enkel te bewegen vanuit mijn rug. Mijn knieën staan in een gebogen stand, die ze min of meer doorheen de hele beweging aanhouden. Enkel wanneer mijn bovenlichaam weer zo goed als recht is, strek ik ze. Ik ga tot mijn bovenlijf parallel is met de grond.

Same here ;)

Nogmaals. Het is niet goed of fout. Er zijn gewoon veel uitvoeringen mogelijk en ze hebben allemaal hun nut. Ik zou zeggen doe is wat research en probeer het uit. Waarom zou je persee bij 1 variant blijven?
In feite heb je het over verschillende oefeningen die onder dezelfde naam vallen. Is maar net of je het accent of rug, glutes, hams etc wil leggen..

• Topic Starter Topic Starter
Nogmaals. Het is niet goed of fout. Er zijn gewoon veel uitvoeringen mogelijk en ze hebben allemaal hun nut. Ik zou zeggen doe is wat research en probeer het uit. Waarom zou je persee bij 1 variant blijven?
In feite heb je het over verschillende oefeningen die onder dezelfde naam vallen. Is maar net of je het accent of rug, glutes, hams etc wil leggen..

Wijze woorden!

Zo net getraind:

5 minuutjes fietsen

Chins
10 x BW
8 x BW
6 x BW

T-bar machine row
8 x 30 kg
8 x 35 kg
8 x 40 kg

Dumbbell row
3 x 6 x 42 kg (niet superstrikt, beetje UB meebewegen, maar niet veel, mag ook eens:))

Straight arm pulldown
10 x 35 kg
2 x 8 x 42 kg

Close grip bench press
12 x 50 kg
10 x 80 kg
9 x 90 kg
8 x 90 kg (laatste rep licht gespot, die kerel geeft niet toe en schreeuwt dat ik hem zelf moet uitduwen, lekker:p! is vast een volume pr, de hele oefening)

Skullcrusher
8 x 35 kg
8 x 40 kg
8 x 40 kg
6 x 40 kg, 7 fail, ik zat er door van die close grip

15 minuutjes zonnebank:D en daarvoor de nodige supps naar binnen gewerkt (glutamine, creatine, dextrose en wat later eiwitten)

Nu heb ik net een bord rijst met kip gegeten:thumbs:

:D:D

Incline Smith bench press
20 x 10 kg excl. stang
10 x 40 kg "
8 x 60 kg "
8 x 60 kg "
6 x 70 kg " (hier wou ik de barbell uit zijn haken heffen, maar toen brak de bank kapot:D, dan maar even een andere bank genomen en verder gedaan)
5 x 80 kg " (vet pr)
5 x 70 kg in dropset met
5 x 60 kg

Incline flies
3 x 8 x 22 kg (vrij laag gewicht, maar ik ben voorzichtig met mijn schouder)

Daarna wat iso-tension gedaan voor de borst

Side raises
2 x 10 x 10 kg (constante spierspanning)
8 x 10 kg (idem)

Front raises
3 x 10 x 10 kg

Seated bent over raises
3 x 10 x 6 kg

Barbell curl
8 x 35 kg
8 x 45 kg
6 x 50 kg (dikke pr, laatste twee reps wel wat cheat, maar wie cheat niet bij curls:))

Crunches
2 x 20

Commentaar: ik ben erg tevreden uiteraard met de 2 pr's. Mijn schouderroutine was echt superstrikt en onder constante spierspanning, de pijn zat er goed in. Eventjes mijn arm gemeten in de gym na die barbell curls: 43 cm:D.

Ik kan momenteel de andere logjes moeilijk doorspitten, aangezien ik te veel gedownload heb en op smallband zit, ik moet even het wachtwoord van onze account aan mijn broer vragen om wat extra gig te hebben:-).

Grtzzzzzz
Simon

weer een mooie training :thumbs:

Thx mannen. Donderdag ga ik voor de eerste keer in 2 maand weer voetballen:). Ik voel nu al aan mijn piswater dat mijn conditie een dieptepunt bereikt heeft.

Zo vandaag mijn laatste examen gehad. Ik denk dat ik er voor alles door ben, zeker en vast voor mijn hoofdvakken. Vanavond ga ik mezelf overtreffen qua drankgebruik, dus morgen zal een matige training worden, donderdag voor het eerst weer voetballen:D. Zaterdag moet ik naar een verjaardagsfeestje, dus trainen zal deze week op een laag pitje staan, maar ik heb het verdiend na deze examenperiode.

Gratzzz met je examen, die drank zullen we voor een keertje door de vingers zien :D

goed bezig hier gozer, lekkere trainingen en nog scoren op school ook.

Zaterdag vrij laat nog een goede maaltijd naar binnen werken, daarna flink feesten, voor het slapen gaan veel water drinken, zondag veel water drinken en eiwitten vreten, zondagavond vroeg naar bed en maandag gewoon weer knallen in the gym.
Dan hou je de schade beperkt.

Bedankt gasten:D. Misschien even een kort verslagje van gister:

Om 5 uur 's morgens opgestaan, leerstof herhaald, examen afgelegd en geslaagd zei de leerkracht:D. Daarna naar huis en eten, dan weer naar school voor een domme bespreking. 's Avonds naar de pizza hut en toen heb ik mijn duivels ontbonden, bier, bacardi, wodka. Die fles wodka hing omgekeerd aan het eind van de toog:D, foute beslissing van die cafébaas met mij in de buurt. Hij had het dan uiteindelijk door dat ik daar wodka uit tapte en heeft de fles weggenomen:D. Het kwaad was toch al geschied en ik was stomdronken. Vandaag maar wat rondgelummeld en nog wat geslapen vanmiddag, daarna mezelf eens stevig in de drankoogjes gekeken en gezegd "kom, je gaat trainen". Goeie zet zo blijkt, training van zonet:

Bench press
12 x 50 kg
3 x 70 kg
1 x 90 kg
1 x 110 kg
1 x 130 kg
1 x 135 kg (pr)
1 x 140 kg (pr)
1 x 145 kg (licht spot, dus geen pr)
12 x 90 kg

Incline flies
3 x 10 x 22 kg (laag i.v.m. schouder, wel supertraag uitgevoerd)

Incline smith bench press
2 x 8 x 60 kg (eerste set zuivere spierspanning)
6 x 60 kg

Zo ik vond het welletjes na een nachtje stappen:D, seffes ga ik minivoetballen, eens zien wat het geeft met die enkel van me.
Lullig is wel dat iedereen steeds naar me belt om vanavond, morgen en vrijdag uit te gaan en zaterdag moet ik sowieso. We zien nog wel:).
Mijn voeding vandaag zat wel lekker. Nu ga ik nog een maaltijdje met kip naar binnen werken:D. Ik lees de andere logjes morgen door.

vette bench!!!

en die wodka... cool :roflol: :hedbang: :roflol:

:roflol: haha brutale actie :roflol:

Gefeliciteerd met je vette pr man:D

Weer kater vandaag, voetballen ging lekker. Morgen moet ik meteen mee. Ik hoop dat mijn enkel het ook uithoudt.

Sterke bench na jezelf zo naar de kloten geholpen te hebben de avond ervoor :D

Vette bench PR's brada.:cool:

eazy on the alcohol he.;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven