- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx man, maar als ik mijn goodmornings doe, doe ik ze door nagenoeg enkel te bewegen vanuit mijn rug. Mijn knieën staan in een gebogen stand, die ze min of meer doorheen de hele beweging aanhouden. Enkel wanneer mijn bovenlichaam weer zo goed als recht is, strek ik ze. Ik ga tot mijn bovenlijf parallel is met de grond.

Nogmaals. Het is niet goed of fout. Er zijn gewoon veel uitvoeringen mogelijk en ze hebben allemaal hun nut. Ik zou zeggen doe is wat research en probeer het uit. Waarom zou je persee bij 1 variant blijven?
In feite heb je het over verschillende oefeningen die onder dezelfde naam vallen. Is maar net of je het accent of rug, glutes, hams etc wil leggen..
)
! is vast een volume pr, de hele oefening)
en daarvoor de nodige supps naar binnen gewerkt (glutamine, creatine, dextrose en wat later eiwitten)

, dan maar even een andere bank genomen en verder gedaan)
)
.
. Zaterdag moet ik naar een verjaardagsfeestje, dus trainen zal deze week op een laag pitje staan, maar ik heb het verdiend na deze examenperiode.
. Misschien even een kort verslagje van gister:
. Daarna naar huis en eten, dan weer naar school voor een domme bespreking. 's Avonds naar de pizza hut en toen heb ik mijn duivels ontbonden, bier, bacardi, wodka. Die fles wodka hing omgekeerd aan het eind van de toog
, foute beslissing van die cafébaas met mij in de buurt. Hij had het dan uiteindelijk door dat ik daar wodka uit tapte en heeft de fles weggenomen
. Het kwaad was toch al geschied en ik was stomdronken. Vandaag maar wat rondgelummeld en nog wat geslapen vanmiddag, daarna mezelf eens stevig in de drankoogjes gekeken en gezegd "kom, je gaat trainen". Goeie zet zo blijkt, training van zonet:
, seffes ga ik minivoetballen, eens zien wat het geeft met die enkel van me.
.
. Ik lees de andere logjes morgen door.
, ik ben echt tevreden.