AndroidHealthClinic

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thx man, jij ook Mas.

Morgen heb ik nog een verjaardagsfeestje en daarna is het weer chill. Ik moet dringend aan mijn conditie werken ook, gisteren piekte mijn hartslag naar 150-160 na 15' joggen???.

Ghehe,160bpm's zijn ideaal om al die afvalstoffen uit je lichaam te pompen.;)

Ga je die megabench van je nog een keer filmen?:D

Ga je die megabench van je nog een keer filmen?:D

Komt voor de bakker, ik moet wel nog zien als ik die 140 kan bevestigen. Maar ik zal de gehele boel eens filmen:), de baas heeft wel een camera, usbstickje meedoen of mijn laptop. Technologie tegenwoordig hé:D.

Update:

Gisteren heb ik me de hele dag moeten opjagen. Ik heb nauwelijks tijd gehad om te eten. Ik heb een half uur moeten meevoetballen, ik stond nog geen 2 minuten op het veld of ik trapte met mijne goeie voet keihard op een ander zijn studs met als resultaat dat hij vandaag schorteblauw staat. Verder ging alles ok, mijn linkerenkel houdt het uit, maar ik voel wel dat hij nog zwak is, maar dat zal nog een tijdje zo zijn. Daarna moest ik dan snel naar huis en gaan karten, het was mijn eerste keer en best leuk, we gingen daarna uitgaan, maar ik moest eerst nog over huis om mij te douchen wat de Niagarawatervallen stroomden langs mijn rug van dat karten.

In het naar huis rijden van de karting op Radio 1 de voetbal gevolgd. 3-0 voor Club Brugge:D, met het nodige getoeter en handjes door de ruit op de autostrade en vreemde blikken van andere mensen onderweg gingen we met goede moed naar huis. Ik heb me dan snel gedoucht en daarna op café, want een vriend van me verjaarde (de reden ook waarom we gingen karten). Bier, tequila, Jägermeister en zwarte wodka vloeiden rijkelijk. Toen waren we nog met drie, alledrie goed dronken wat mensen aan de frituur gaan uitlachen en binst wat gegeten ook en om 4 uur mijn bed in.

Nu komt het, deze morgen, om half tien, JA half tien, 9.30 uur begint mijn ma hier te stofzuigen, met haar hakken door de gang te lopen, auto's op en af de oprit, deuren open, deuren toe. Dan word je wakker, half van de wereld weg, je kijkt hoe laat het is en vloek je het hele huis bij elkaar. Half tien dus, ik heb sindsdien niet meer kunnen slapen. Oke, dan denk je van "ik kan toch de godganse dag aan mijn ballen scharten en naar het veldrijden kijken en echt geen **** doen en me pas 's avonds wassen", maar neen, zo gaat het niet vandaag, ik moet gaan nieuwjaren bij mijn peter. Dat wil dus zeggen, me op tijd wassen, zeker niet aan mijn ballen lopen scharten of het slijm in mijn keel wegrochelen, me de hele tijd gedragen en monsterlijk veel eten en steeds moeten antwoorden op het gezaag van al de rest terwijl ik zo naar de zetel verlang.

Morgen mag ik gelukkig uitslapen, ik moet niet naar school, dinsdag tot vrijdag dan weer wel maar dan is het vakantie daarna:D.
Ik heb deze week dus 3 x stevig gedronken, om het einde van mijn examens en een vriend zijn verjaardag te vieren. Vanaf morgen weer de rem erop, wel eens uitslapen, maar goed eten, naar de gym en 's avonds wat gifstoffen uitzweten op de minivoetbal!

Zeer nette bench op de vorige pagina van je logje! :thumbs: Bankdrukken gaat je goed af hé :D :grinny:

Vanaf morgen weer de rem erop, wel eens uitslapen, maar goed eten, naar de gym en 's avonds wat gifstoffen uitzweten op de minivoetbal!

deal bro ik doe mee!

same for me, vrijdag en zaterdag een verjaardagfeestje in de kroeg, waarvan vrijdag met de hele familie en gratis drank. Kansloze missie om dan nuchter te blijven. Zonde maarja soms loopt het zo.

deal bro ik doe mee!

same for me, vrijdag en zaterdag een verjaardagfeestje in de kroeg, waarvan vrijdag met de hele familie en gratis drank. Kansloze missie om dan nuchter te blijven. Zonde maarja soms loopt het zo.

En terecht, het is altijd pret en amusement verzekerd, maar ik ben deze week nu 3 x uitgeweest met telkens een dag tussen en je lichaam zegt gewoon dat het genoeg is. Ik ga zeker 11 uur rustig doorslapen deze nacht, dat voel ik nu al.

Training van daarnet

Incline dumbbell press
8 x 32 kg
3 x 8 x 37 kg

Flat dumbbell press
4 x 8 x 37 kg

Dips
2 x 10 x BW + 20 kg
6 x BW + 20 kg

Bent over row
4 x 8 x 70 kg

Scott machine curl
8 x 40 kg
8 x 50 kg
5 x 60 kg

Crunches
2 x 20 x BW

10 minuutjes zonnebank en zometeen minivoetbal:). Cyaaaaaa

lekkere dumbbell presses kerel!

Nette training en idd een brute incline kerel.:thumbup:

Lekkere training kerel:cool:

Toch niet verkeerd na al dat zuipen, gaat je goed af altijd .. zuipwonder :roflol:

nice presses

Thx mannen. Het vervelende aan die dumbbells is dat je zelf gewichten moet versteken. Flat kon ik iets zwaarder, maar ik had geen zin meer ze te versteken. Dat duurde me te lang:). Ik moet de volgende training mijn LB maar eens aanpakken.

Mooie training voor een luierik

Mooie training voor een luierik

:roflol:

Lui zijn zal er niet meer inzitten:p. Vandaag training en minivoetbal. Morgen voetbaltraining, woensdag gym, donderdag voetbaltraining, vrijdag gym en zaterdag voetbalwedstrijd! Dus kortom, 3x/week gym en 4x/week (mini)voetbal:p.

lekker druk bezig daar

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven