AndroidHealthClinic

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

Hehe, jep.

Vandaag heel de dag naar het Vlaams Parlement geweest :rolleyes:. Ik was om 18u20 thuis en om 19u in de gym voor een korte training i.v.m. schoolwerk voor morgen.

Triceps

Close grip bench press
12 x 50 kg
10 x 70 kg
10 x 90 kg
5 x 100 kg
8 x 80 kg

One arm triceps extension, supersuperslow
2 x 8 x 10 kg

Triceps pushdown
10 x 35 kg
2 x 10 x 42 kg

Schouders

Side raises
3 x 10 x 10 kg (constante spierspanning)

Front raises
3 x 10 x 10 kg (constante spierspanning)

Bent over raises
3 x 10 x 6 kg :gay:

Nice training :wl:

Als je die bentoverraise superstrict doet is het imo niet zó gay, zeker niet als je je schouderleed in beschouwing neemt ;)

Laatst bewerkt:
Toch vrij nette training Simo!

Als je die bentoverrows superstrict doet is het imo niet zó gay, zeker niet als je je schouderleed in beschouwing neemt ;)

Haha wat nou gay?

Rear delt row met db's is misschien een stoerdere optie voor je:p Als je echt lui bent, of een vluggetje zoekt doe je facepulls. Heb alleen het idee dat de laatste weinig zoden aan de dijk zet. Geeft enkel en pomp en wat branderig gevoel:rolleyes:

Als je die bentoverrows superstrict doet is het imo niet zó gay, zeker niet als je je schouderleed in beschouwing neemt ;)

Ja en nu ben ik vrijwel zeker waardoor mijn schouder pijn deed (soms nog doet). Iemand zei me omdat ik incline altijd op 45° presste dat ik daardoor die schouderblessure gekregen heb. Ik heb een hele tijd op 30° inclinewerk gedaan als mijn schouder beter was. Vorige week heb ik de bank kapot gekregen, hij krakte onder het gewicht:D en hij is nu gemaakt maar de standen zijn ietsje anders waardoor de laagste stand te laag is voor inclinewerk en de volgende meteen weer 45° is. Maandag deed ik dan incline presses op die 45° en vandaag voelde ik mijn schouder weer opspelen. Dus ik moet een andere losse bank onder de smith plaatsen als ik incline werk wil doen. MAAAAAAAAARRRRRR, misschien zoek ik gewoon een andere gym, ik heb er al eentje op het oog:).

Ow ja, die 5 x 100 kg cgbp is vast wel een pr, denk ik.

Benchen in de smith. Tsjah, wat moet ik zeggen.. 20-30* db press vind ik toch superieur eerlijk gezegd. Zie het nut uberhaupt niet van incline bench. Als ego oefening heb je er weinig aan en voor massa kun je net zo goed/beter dumbbells pakken. Maar das mijn mening.

Benchen in de smith. Tsjah, wat moet ik zeggen.. 20-30* db press vind ik toch superieur eerlijk gezegd. Zie het nut uberhaupt niet van incline bench. Als ego oefening heb je er weinig aan en voor massa kun je net zo goed/beter dumbbells pakken. Maar das mijn mening.

Mijn bovenkant borst is echt zwakjes, vandaar. Maar ik weet het dat die smith echt bagger is. In die nieuwe gym zijn er dumbbells die hoger gaan dan waar ik nu train en hebben ze een hammer press. Die incline dumbbell press heb ik een tijdje (enkele maanden)niet kunnen doen met mijn schouder, die kon het echt niet houden.

Nette incline kerel.:cool:

Mijn bovenkant borst is echt zwakjes, vandaar. Maar ik weet het dat die smith echt bagger is. In die nieuwe gym zijn er dumbbells die hoger gaan dan waar ik nu train en hebben ze een hammer press. Die incline dumbbell press heb ik een tijdje (enkele maanden)niet kunnen doen met mijn schouder, die kon het echt niet houden.

Probleem met DB's is dat je je nogal eens kunt blesseren bij het opgooien (als je er gevoelig voor bent toch).

Probleem met DB's is dat je je nogal eens kunt blesseren bij het opgooien (als je er gevoelig voor bent toch).

Vaak neem ik er één zelf en vraag ik iemand om de ander aan te geven:). Als het echt moet, kan ik ze veilig alleen omhoog krijgen hoor.

Gisteren na de voetbal nog even op café geweest, best k*t, want ik moest er vandaag om 7u15 alweer uit. Om 1 uur zat ik er in, maar met een pilsje of 10 viel het wel mee. Mijn ouders hadden allebei een auto nodig, dus ik moest met de bus naar school, mis ik de laatste bus toch wel... Nu ja op zich mis ik maar een uurtje les. Om 11 u moet ik om mijn rapport, vanmiddag nog wat slapen en dan trainen:thumbs:. Eventueel nog wat cardio erachter aan.

Update: ik ben geslaagd deze semester, een zomer zonder herexamens is in aantocht.

Ik ga zometeen eens in een health city :rolleyes: gaan trainen. Ik ga meteen rel schoppen en rack pulls doen:D.

Congrats man :thumbs:

Hehe, rellen in een haelthcenter is cool, dat is tegenwoordig dé nieuwe trend :D

Net terug, hééél relaxe training:

Rack pulls
12 x 90 kg (net onder knie)
4 x 5 x 130 kg :gay:

Hier werd ik al op aangekeken zo van "wat steekt die nu uit?" :rolleyes:

Neck pulldown
12 x 50 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg
8 x 80 kg
2 x 6 x 90 kg

Iso seated rows of zoiets:p
10 x 50 kg
10 x 60 kg
10 x 70 kg
8 x 80 kg
8 x 90 kg (fullstack...)

Barbell pullover
3 x 8 x 45 kg

Barbell curl
3 x 8 x 40 kg

Daarna nog wat cruches, sit ups, reverse crunches en dragon flags.
Niet veel soeps, ook geen zware rack pulls, ik had niet echt veel zin om zwaar(der) te gaan.

Update: ik ben geslaagd deze semester, een zomer zonder herexamens is in aantocht.

Ik ga zometeen eens in een health city :rolleyes: gaan trainen. Ik ga meteen rel schoppen en rack pulls doen:D.

Volgende keer doe je maar powercleans en pushpress en laat je de barbell maar van boven je hoofd op de grond vallen :D

Volgende keer doe je maar powercleans en pushpress en laat je de barbell maar van boven je hoofd op de grond vallen :D

Haha:D, verrassend genoeg hadden ze daar een soort van bumperplates, soort rubberen vloer en rubber rond de gewichten dus je kon er nog vrij hard mee gooien.

Haha:D, verrassend genoeg hadden ze daar een soort van bumperplates, soort rubberen vloer en rubber rond de gewichten dus je kon er nog vrij hard mee gooien.

Cool man, dat mis ik hier echt op mn zolder, ik moet altijd mn gewichten gecontroleerd neerleggen :grumble:

Nette training maar die rackpulls kunnen bruter hé, zin of niet ;)

Cool man, dat mis ik hier echt op mn zolder, ik moet altijd mn gewichten gecontroleerd neerleggen :grumble:

En waar krijg je nou juist de blessures van ... precies van het gecontroleerd laten zakken van het gewicht :mad:

En simon dit was niet rellen in een healthcentre, maar één van de andere gays uithangen, kan allemaal beter hè :p

Kan je toch makkelijk zelf maken? Je neemt een houten plank en legt er wat rubber onder. Kan je op de werf niets vinden dat kan dienen?
Wel ff kijken of je zoldervloer sterk genoeg is. Maat van mij was eens aan het trainen op zijn zolder, nam gewicht van de stang, stang viel, en door de vloer de trap af :D Gat in de plafond :cool:

Kan je toch makkelijk zelf maken? Je neemt een houten plank en legt er wat rubber onder. Kan je op de werf niets vinden dat kan dienen?
Wel ff kijken of je zoldervloer sterk genoeg is. Maat van mij was eens aan het trainen op zijn zolder, nam gewicht van de stang, stang viel, en door de vloer de trap af :D Gat in de plafond :cool:

:roflol: Dat gaat ook net iets rapper dan de trap nemen:p.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven