SpprSi
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, ik heb me net gewogen: 94 kg. Ik ga maar eens wat eten in mijn krop slaan voor ik ga trainen.

Als ik mijn buikspieren aanspan kan je nog de contouren zien van wat ooit een sixpack was.
Als je goed kijkt

Als ik mijn buikspieren aanspan kan je nog de contouren zien van wat ooit een sixpack was.
Als je goed kijkt

.
.
)Hehe, same here, ik zal het wat in de gaten moeten gaan houden![]()
, terwijl er toch echt andere kalibers rondlopen waarbij echt alles hangt, zakt en slingert.Ach, het is allemaal wat overroepen, omdat we zo met ons uiterlijk bezig zijn vinden we algauw dat we vet staan, terwijl er toch echt andere kalibers rondlopen waarbij echt alles hangt, zakt en slingert.

damn, lekkere training, had ik eerlijk gezegd niet verwacht![]()

Hehehe. Mijn trainingen beïnvloedt het misschien niet echt veel, maar het herstel zeker en vast
. Ik heb gisteren nog een paar foto's gemaakt, ik kijk even om ze te uploaden
.
.. en load ze maar up dan, 94 kg was het inmiddels toch?
.
.
)
.Ach ja dan kan je tenminste over 1 ding niet klagen.. en load ze maar up dan, 94 kg was het inmiddels toch?
, je moet er ook wel rekening mee houden dat ik gisteren de hele dag in mijn bed gelegen heb, niet geslapen ofzo, maar gewoon bezig op mijn laptop.