Fitness Seller

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
:thumbs: zo'n weekend. Ik ben nog niet helemaal bekomen, donderdag paar pilsjes na de voetbal en zaterdag en zondag (carnaval) moordezat. Vandaag heb ik al 3 stukjes van een saté gegeten en een paar stukjes aardappel. De laatste 4 dagen heb ik 6 x frieten gegeten:thumbs, vooral 's nachts. Ik ga vanavond maar eens trainen, denk ik...

:roflol:

Achja, je hebt toch lekker gebunkerd :D

sterke mannen hebben nou eenmaal een pensie:D

sterke mannen hebben nou eenmaal een pensie:D

Je zit hier wel in het BB-hok he :eek:.

:jk:

Uiteindelijk valt het allemaal nog wel best mee hoor. Tegen deze zomer gaan er wel een paar kilootjes af en door de creatine heb ik een wat opgeblazen uitzicht:).
Net getraind:

Bankdrukken

8 x 70 kg
8 x 80 kg
8 x 90 kg
8 x 100 kg
8 x 110 kg

Incline Smith press (30°)

6 x 40 kg excl. stang
6 x 50 kg "
6 x 60 kg "
6 x 70 kg "

Dumbbell Pullover

8 x 32 kg
8 x 37 kg
8 x 42 kg

Barbell curl

8 x 35 kg
8 x 40 kg
6 x 50 kg (cheat)

Standing cable curl

8 x 21 kg
8 x 28 kg

Standing dumbbell curl (tegelijk, armen redelijk naar buiten gericht en onder spierspanning gewerkt, ik had geen zin gewichten te versteken, zwaarder dan je zou denken!)

2 x 8 x 15 kg
6 x 15 kg

Crunches en shit

Dips
25 x BW (gewoon om te showen aan iemand eigenlijk:))

Best lekker na de braspartijen van dit weekend.

Hehe, same here, ik zal het wat in de gaten moeten gaan houden :D

Ach, het is allemaal wat overroepen, omdat we zo met ons uiterlijk bezig zijn vinden we algauw dat we vet staan:D, terwijl er toch echt andere kalibers rondlopen waarbij echt alles hangt, zakt en slingert.

Ach, het is allemaal wat overroepen, omdat we zo met ons uiterlijk bezig zijn vinden we algauw dat we vet staan:D, terwijl er toch echt andere kalibers rondlopen waarbij echt alles hangt, zakt en slingert.

True, true :D

damn, lekkere training, had ik eerlijk gezegd niet verwacht :thumbs:

Weer lekker bezig moat!

Hehehe:D. Mijn trainingen beïnvloedt het misschien niet echt veel, maar het herstel zeker en vast:). Ik heb gisteren nog een paar foto's gemaakt, ik kijk even om ze te uploaden:).

Hehehe:D. Mijn trainingen beïnvloedt het misschien niet echt veel, maar het herstel zeker en vast:). Ik heb gisteren nog een paar foto's gemaakt, ik kijk even om ze te uploaden:).

Ach ja dan kan je tenminste over 1 ding niet klagen ;) .. en load ze maar up dan, 94 kg was het inmiddels toch?

Zie een paar posts hieronder, JDomie heeft ze rechtstreeks gepost voor mij:).

Symmetrie op mijn rug is er wel, normaal is hij mooier, maar het komt er niet echt door omdat ik nu wat zwaarder sta. Verder kunnen mijn borst en benen nog wel wat massa gebruiken:).

Benen zijn koud: 64-65 cm
Armen: 42 cm
Bench press: 1 x 140 kg
Fullsquat: 3 x 130 kg
Deadlift: 1 x 150 of 160 kg (weet het niet precies meer, zo lang geleden:p)

Let trouwens niet op mijn gelloze, verzopen kop:D.

Laatst bewerkt:
Ach ja dan kan je tenminste over 1 ding niet klagen ;) .. en load ze maar up dan, 94 kg was het inmiddels toch?

93 - 94 kg ja:), je moet er ook wel rekening mee houden dat ik gisteren de hele dag in mijn bed gelegen heb, niet geslapen ofzo, maar gewoon bezig op mijn laptop.

Laatst bewerkt:
Ik vind dat je er goed bij staat! En dat vet valt goed mee!! Ga zo door..

2lnwmq8.jpg

29g600.jpg

11rdkk5.jpg

ogvp13.jpg

ziet er goed uit kerel! :hedbang:

ff droogtrainen vlak voor de zomer en dan ben je BeAcH-PrOoF.

hier ter motivatie;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven