- Waardering
- 20
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) en ik had geen zin mijn straps aan te doenMixed grip gebruiken als je grip failed bro'
Welk cd'tje had je ingelegd?

ok, dat was wel heel gay
die cgbp en bor valt nog meekan gebeuren, volgende keer weer rammen
.![]()
I know, maar ik train wel strikt de laatste tijd, maakt toch wel een verschil hoor, gewoon ter variatie. Er staan pics op de vorige pagina btw.

Offensief/agressief? Vrijdag presteer ik een monstertraining met een hoog volume. Deal?
![]()
I know, maar ik train wel strikt de laatste tijd, maakt toch wel een verschil hoor, gewoon ter variatie. Er staan pics op de vorige pagina btw.
Een easy training op zijn tijd moet kunnen. Niks mis met wat strictere sets ter afwisseling

![]()
Beter strikt trainen en wat lichter pakken dan je ego strelen en hier zware gewichten posten terwijl je ****ed up bewegingen maakt.
partial movement, partial development...
Ik zie hier soms trainingsfilmpjes voorbij komen waar ik buikpijn van krijg, zonde is dat.
.