SpprSi
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 11
Thx, kunnen op zich nog zwaarder, maar ik wil toch liever een tijdje 8reppers doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.... de carport won. Die namiddag moest ik nog voetballen en dan krijg je altijd een paar trappen en nu zit ik met een fikse zwelling.Beetje vanalles, 14 dagen geleden trapte ik in de voetbal op iemand zijn studs, dit weekend had ik ruzie thuis en mijn potje kookte over, we stonden buiten en ik wou de carport kapot schoppen.... de carport won. Die namiddag moest ik nog voetballen en dan krijg je altijd een paar trappen en nu zit ik met een fikse zwelling.

Bench springt er weer behoorlijk uit![]()
lekkere training!
Dat is ook het enige noemenswaardige van deze week.
Verder weer katabool weekend, 2 partijen eersteklassevoetbal gezien, vrijdag en zaterdag uitgeweest, vandaag amper gegeten. Ik heb nochtans geen kater, gisteren ook al niet, maar ik ben gewoon lui en moe, volgende week zaterdag heb ik weer een verjaardagsfeestje, maar het zal dan ook de enige dag worden dat ik uitga.
Jammer dat Club Brugge verloren heeft van die ****ing walen, ik baal er echt van.
ohhh brother....
. Naja, de aard van het beestje zeker? Zoals een schorpioen altijd steekt, zo drink altijd graag een pilsje/bacootje zeker
?
.
, om een idee te geven hoe het met mijn conditie gesteld is)
.