MuscleMeat

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer getraind, goed gegeten ook weer de laatste dagen, ik voel met ook meteen een stuk fitter. Enkel in de namiddag komt mijn luie, vertrouwde, tv-gapende ik weer naar boven:).

Borst
Bench press
10 x 50 kg
8 x 80 kg
8 x 100 kg
8 x 110 kg
6 x 120 kg (7 zou ik brutal failen)
2 x 130 kg (3de rep zou ook een brutal fail worden)
11 x 100 kg (repout)

Ging lekker, minuutje tussen de sets, enkel van 120-130 heb ik iets langer gerust.

Incline smith press
2 x 8 x 60 kg excl. stang
8 x 50 kg excl. stang

Seated shoulder press (barbell, bank op 75° ongeveer)
8 x 40 kg (eitje, maar ik wou ff kijken hoe het ging met die schouder van me)
8 x 50 kg
8 x 55 kg
6 x 55 kg

Volgende keer gewoon die 60 rammen, ik vind het wel een lekkere oefening, je neemt er ook nog eens het bovenste reepje van je borst mee, wat bij mij zeker geen kwaad kan.

Barbell curl
10 x 30 kg
8 x 40 kg
8 x 50 kg (lichte cheat)

Seated alternating dumbbell curl
8 x 17 kg
7 x 17 kg

Toen vond ik het welletjes, ik ga me maar eens bezig houden met een nieuw schema te maken en ik moet nog eens mijn benen aanpakken binnenkort, hoewel ik met een ferme kneuzing/zwelling/bloeduitstorting op mijn rechtervoet zit, best k*t, het is al 14 dagen zo.

Sterke training :cool:

Wat heb je aan je voet dan?!

Bench springt er weer behoorlijk uit :grinny:
lekkere training!

Sterke training :cool:

Wat heb je aan je voet dan?!

Beetje vanalles, 14 dagen geleden trapte ik in de voetbal op iemand zijn studs, dit weekend had ik ruzie thuis en mijn potje kookte over, we stonden buiten en ik wou de carport kapot schoppen;) .... de carport won. Die namiddag moest ik nog voetballen en dan krijg je altijd een paar trappen en nu zit ik met een fikse zwelling.

Beetje vanalles, 14 dagen geleden trapte ik in de voetbal op iemand zijn studs, dit weekend had ik ruzie thuis en mijn potje kookte over, we stonden buiten en ik wou de carport kapot schoppen;) .... de carport won. Die namiddag moest ik nog voetballen en dan krijg je altijd een paar trappen en nu zit ik met een fikse zwelling.

Omg brings back memories :roflol:

Ik heb me ondertussen gelukkig leren beheersen ;)

Bench springt er weer behoorlijk uit :grinny:
lekkere training!

Thx man, ik moet maar weer eens mijn intensiteit en volume van mijn trainingen wat gaan opdrijven.
Bench springt er vaak uit, mijn huidige gym leent er zich echt niet toe om te squatten/deadliften. Als ik het al doe, ben ik nagenoeg de enige die het doet, er is geen squatrack en zelden plaats om te squatten, want dan moet ik een hele boel verbouwen. Deadlift moet ik maar weer eens gaan oppakken, hopelijk stribbelen mijn adductoren niet weer tegen.

die bench~!@:grumble: :grinny:

Netjes man:D

Dat is ook het enige noemenswaardige van deze week.

Verder weer katabool weekend, 2 partijen eersteklassevoetbal gezien, vrijdag en zaterdag uitgeweest, vandaag amper gegeten. Ik heb nochtans geen kater, gisteren ook al niet, maar ik ben gewoon lui en moe, volgende week zaterdag heb ik weer een verjaardagsfeestje, maar het zal dan ook de enige dag worden dat ik uitga.

Jammer dat Club Brugge verloren heeft van die ****ing walen, ik baal er echt van.

Dat is ook het enige noemenswaardige van deze week.

Verder weer katabool weekend, 2 partijen eersteklassevoetbal gezien, vrijdag en zaterdag uitgeweest, vandaag amper gegeten. Ik heb nochtans geen kater, gisteren ook al niet, maar ik ben gewoon lui en moe, volgende week zaterdag heb ik weer een verjaardagsfeestje, maar het zal dan ook de enige dag worden dat ik uitga.

Jammer dat Club Brugge verloren heeft van die ****ing walen, ik baal er echt van.

:roflol: ohhh brother....

Zonde net een paar dagen goed gegeten en een brute bench press sessie, en dan komt het weekend er weer aan.

Verjaardagsfeesten zijn ook zwaar klote, bijna onmogelijk om niks te drinken.

Ik zeg niks :no:

:P

Net getraind:

Bench press
15 x 50 kg
2 x 15 x 80 kg
2 x 12 x 80 kg

Incline dumbbell press
4 x 12 x 27 kg (schouder deed wat lastig)

Seated military press
3 x 10 x 50 kg

Dips
3 x 15 x BW

Side raises (strikte shit, je kent het onderhand wel al)
3 x 10 x 10 kg

Front raises
3 x 10 x 10 kg

Shrugs
20 x 50 kg
20 x 60 kg

Knee raises (steunend met mijn armen op de dipsteunen om meer spanning te kunnen zetten)
4 x 15 x BW

Crunches
5 x 20

Stokzwaaien

Opmerking: alles voelde zwaar aan na dit weekend, ondanks alles ben ik wel wat droger geworden, abs zijn visible door het vet heen, als ik het wat omlaag trek, krijg ik een idee hoe ik er deze zomer hopelijks bijsta.

@ Loo: ja i know, maar vandaag heb ik weer helemaal netjes en veel gegeten op die drie stukken taart voor mijn moeder haar verjaardag na. Deze week ga ik maar eenmaal uit, als ik het zo kan houden en op tijd leer naar huis te gaan en ietsje minder zuipen, komt alles goed:D. Naja, de aard van het beestje zeker? Zoals een schorpioen altijd steekt, zo drink altijd graag een pilsje/bacootje zeker:)?

@ sanca: :roflol:

Lekkere training, mooi volume, keep it up... ;)

Aangezien ik op de voetbal er langs alle kanten afgelopen word sinds mijn terugkeer na mijn blessure, heb ik besloten er iets aan te doen. Ik ga gestaag opbouwen om mijn conditie, startsnelheid en recuperatievermogen te verbeteren. Ik ben vandaag begonnen met:

10 minuten 30 seconden joggen (een toertje waar ik vroeger 7 minuten 30 seconden over liep :rolleyes:, om een idee te geven hoe het met mijn conditie gesteld is)

30 tire flips met een band van +- 90 kg (het gaat hem niet echt om het gewicht, maar de intensiteit en ik heb gewoon geen zwaardere band)

30 boxjumps (gewoon een oude stoel, dus niet al te hoog, eerste keer dat ik dit doe overigens)

sprintoefening (rechthoekige driehoek waarvan ik de rechte zijden traag loop en de schuine zijde er een sprint uit pers, dit doe ik 5x na elkaar, dan even rust, nog een setje van vijf, even rust en nog een setje van vijf)

Het is allemaal niet zo bijzonder, ik hou ook mijn hartslag bij, na het gehele parcours 2 minuten gerust te hebben was hij 120, ik wil dit onder de 100 krijgen.
De boxjumps ga ik volgende keer verhogen, het joggen moet sneller en na het sprinten nog 10 minuten joggen als cooldown.

Straks nog krachttraining en minivoetbal. Op naar een betere conditie:).

Vanavond rug getraind:

Chins
2 x 8 x BW
7 x BW
Wat valt deze oefening me toch steeds lastig.

Straight arm pressdown
4 x 8 x 42 kg

Reversed grip pulldown to front
10 x 49 kg
10 x 56 kg
10 x 63 kg

Dumbbell row
3 x 8 x 37 kg

Seated cable row
4 x 8 x 77 kg

Nu ga ik eten en gaan minivoetballen. Dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Volgende keer anders wat lager in reps gaan met chinnen. Doe je een reeks met 5 reps.

Sportief bezig wel:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven