Fitness Seller

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie routine, lekker traininkje en die motivatie is ook weer top!!!

weer een paar lekkere trainingen neergezet ouwe.

hou het rustig het weekend he.

Je blijft maar gaan :) 3 keer sporten op één dag :D

• Topic Starter Topic Starter
@ sanca: motivatie zit goed, voeding ook al sinds maandag en ik hou wel van zo'n routine eerlijk gezegd;), als iemand tips heeft om er nog iets bij te stoppen, vuur maar af.

@ Loo: als het saai is, ga ik maar een paar biertjes drinken, anders zak ik wel even door:D, maar 1x/week kan er wel door imo. Zondag recupereren en maandag weer 100% geven :wl:.

@ Milky: het moet, ik ga me niet forceren om mijn conditie weer op te bouwen, maar ik heb al een basis, dus een beetje pushen mag:), ik luister naar mijn lichaam.

Touwspringen is altijd wel leuk in zo'n routine...

En als je dat te gay vind ofzo :rolleyes: kun je altijd koortjes met verzwaarde handvaten aanschaffen :D

Touwspringen is altijd wel leuk in zo'n routine...

En als je dat te gay vind ofzo :rolleyes: kun je altijd koortjes met verzwaarde handvaten aanschaffen :D

Is niks gay aan, want het is knap lastig!
Ik ben echt kapot van de voetbaltraining en ik heb niet eens goed getraind, echt balen. Op naar zaterdag dan maar.

Morgenochtend trainen, 't zal gene vetten zijn want ik ben een moeilijke opstaander.

Zozo, ik kon vanmorgen niet uit mijn bed, maar had vanavond meer tijd dan verwacht dus ik heb ik deze avond getraind:

Bench press
10 x 60 kg
3 x 90 kg
1 x 100 kg
1 x 110 kg
1 x 120 kg
1 x 130 kg
1 x 140 kg (evenaring pr, maar dit keer zonder bouncen)
13 x 100 kg (pr, geen bounce)
12 x 100 kg (laatste 3 reps met bounce)

Incline smith bench press
10 x 60 kg
8 x 60 kg
6 x 60 kg

Incline flies
3 x 10 x 22 kg (te licht, volgende keer weer 27 kg)

Superset close grip pull ups + dips
6 x BW + 10 x BW
30 sec rust
6 x BW + 10 x BW
30 sec rust
6 x BW + 10 x BW

What can I say...?!

Netjes man! :thumbs:

Nette training en zoals ik al vaak gezegd heb: ik vind je bench echt wel goed, kerel! :thumbs: Ben er jaloers op :D
Vind wel dat er nogal een "groot" verschil zit tussen je gewone vlakke bench en je incline ??? Of vergis ik me hier misschien in?

Nette training en zoals ik al vaak gezegd heb: ik vind je bench echt wel goed, kerel! :thumbs: Ben er jaloers op :D
Vind wel dat er nogal een "groot" verschil zit tussen je gewone vlakke bench en je incline ??? Of vergis ik me hier misschien in?

Bwoah, ik denk dat het aan de smith machine ligt. Als ik schuin dumbbelldrukken doe, kan ik wel setjes aan met 40 kg van 6 - 8 reps ofzo hoor.

Bwoah, ik denk dat het aan de smith machine ligt. Als ik schuin dumbbelldrukken doe, kan ik wel setjes aan met 40 kg van 6 - 8 reps ofzo hoor.

Mooie gewichten voor incline dumbbell press. Zal dus idd wel aan smith liggen! Doe je incline bench misschien ook ooit los (niet in smith)?

Mooie gewichten voor incline dumbbell press. Zal dus idd wel aan smith liggen! Doe je incline bench misschien ook ooit los (niet in smith)?

Nope, onmogelijk in mijn gym:). Laatst deed ik ze nog met 37 kg dus 40 zal er ook wel ingaan denk ik:).

Even mijn zaterdagavond samenvatten:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
cola1.jpg

Een baco:eek:

Hehe, goed zo! Ik heb gisteren in uw plaats gedronken :D

:roflol: ik had meer dan 1 baco op hoor :zuip:

@ sanca: laat me raden? Whisky?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven