AndroidHealthClinic

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag:

Squat:
8 x 70 kg
8 x 90 kg
6 x 110 kg
4 x 130 kg pr
2 x 140 kg pr (tweede rep gespot)
8 x 90 kg

Bench press
10 x 70 kg
6 x 90 kg
5 x 110 kg
5 x 110 kg
6 x 110 kg

Alle reps waren übertraag gezakt en zonder bounce op de 6e rep in de laatste set na.

Seated military press
3 x 8 x 60 kg (pr :rolleyes:)

Barbell curl
2 x 6 x 45 kg

Goed bezig bro.
nette squat en bp.

Thx, bench press is mijn stokpaardje:). Ik doe hem zo veel liever dan squats en deadlift:p.

Lekker, lekker :thumbs:

brute squats ouwe! full?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog een paar koude pics die ik zonet geschoten heb, ik sta echt te hoog in BF, weinig detail, te breed middel. Hopelijk kan ik hiermee later vergelijken als ik ga cutten:D, als:p.

Lekker buff :D

got beef? :hedbang:

ziet er goed uit kerel.

Ik zou ff een anderhalf maandje voor de zomer flink cardio-en om net ff wat droger te staan, zonnebankje erbij, en summer proof!

Linnenbroek aan, slippertjes eronder, en cocktails zuipen in de strandtent, met een paar chickies in bikini om je heen.
En die jaloerse ecto's maar kijken "kijk daar heb je weer zo sportschool wijzerd, kijk hem uitsloven" zeggen ze dan, terwijl ze zelf met blote barst en een blikje heineken zich beet moeten houden aan de parasol omdat ze anders wegwaaien.

got beef? :hedbang:

ziet er goed uit kerel.

Ik zou ff een anderhalf maandje voor de zomer flink cardio-en om net ff wat droger te staan, zonnebankje erbij, en summer proof!

Linnenbroek aan, slippertjes eronder, en cocktails zuipen in de strandtent, met een paar chickies in bikini om je heen.
En die jaloerse ecto's maar kijken "kijk daar heb je weer zo sportschool wijzerd, kijk hem uitsloven" zeggen ze dan, terwijl ze zelf met blote barst en een blikje heineken zich beet moeten houden aan de parasol omdat ze anders wegwaaien.

Thx Loo, zonnebankje ben ik al af en toe aan het doen, cardio komt in orde, ik heb meestal niet veel problemen om vet kwijt te spelen. Mijn v-vorm komt niet echt goed uit op de foto's, in het echt is ie iets beter.

Net getraind met michiel4 in Paramount Gym:

Het was vroeg in de ochtend:D, niet van mijn noch zijn gewoonte, het scheelt wel ietsjes als je gewoon bent van in de avond te trainen.

Chins
8 x BW
7 x BW
6 x BW
5 x BW
4 x BW

Dumbbell rows
3 x 8 x 40 kg

Bench press
10 x 70 kg
8 x 80 kg
8 x 90 kg
8 x 100 kg
7 x 110 kg :(
4 x 120 kg (laatste rep gespot) :(
Normaal kan ik wel 8 x 110 aan en 6 x 120, maar bon, al bij al nog oke.

Incline dumbbell press
3 x 8 x 32 kg (traaaaaaag gezakt, schouder voelde ik weer ff opspelen:grumble: daarom niet zwaarder)

Seated shoulder press (voor mijn gezicht)
10 x 50 kg
8 x 60 kg
7 x 60 kg

Chest press (nu ik kans had van deze machine, heb ik ze ook maar eens gedaan:D)
10 x 40 kg
10 x 60 kg
10 x 80 kg
10 x 100 kg (fullstack)

Dat was het, nog een goede training zo vroeg op de dag:D, je merkt wel duidelijk een verschil door 's morgens te trainen, vind ik. Michiel ziet er beter uit in het echt dan zijn foto's laten uitschijnen, vind ik. V-vorm is er zeer duidelijk, maar zal beter uitkomen eens hij gaat cutten:), maar daar is het nog lang geen tijd voor, doordoen, massa pakken en dan cutten:). Training in Paramount is zeker voor herhaling vatbaar:).

Mooie training zo vroeg op de dag

Leuk dat je weer met michiel getraint hebt man!

nette training.
grappige setjes die chins. Nog een reden? of kwam het gewoon zo uit?

Ik had er nog 3,2 en 1 achtergegooid... :D

Nette trainingen, die frank zane pose is ook nice ;)

en? schade beperkt gebleven?

ik ben wezen pokeren, om 22.00 nog 4 pannekoeken en een bak kwark gegeten, 01.00 op bed.

05.30 uur in bed, 11.00 uur eruit, om 05.00 uur nog frieten gegeten. Goed dronken gisteren, dus niet echt schade beperkt...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven