XXL Nutrition

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Keep up the good work :thumbs:

:D

• Topic Starter Topic Starter
Nieuw strak schema gemaakt, 3x/week. Ik moet nog kijken als de sets en reps haalbaar zijn, ik pas het wel aan naar mijn gevoel. Opbouwende commentaar/verbeteringen zijn altijd welkom.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er imo best lekker uit

Chins (met deadhang)
4 x 6 x BW

Deadlift (sumosT)
6 x 80 kg
3 x 100 kg
3 x 3 x 120 kg (geen last van mijn adductoren:D)
Moet beter, weet ik, ik ga nu wekelijks deadliften.

Yates row
8 x 80 kg
3 x 8 x 90 kg

Dumbbell row
3 x 8 x 37 kg

Seated shoulder press (smith machine)
8 x 30 kg
2 x 8 x 40 kg
Normaal doe ik deze met een losse barbell, maar de barbells waren bezet :rolleyes:.

Side raises
3 x 10 x 10 kg (strikt, je kent het onderhand wel al)

Bent over side raises
3 x 10 x 6 kg

Shrugs
3 x 20 x 60 kg

Opmerkingen: Niks bijzonders, gewone training.

Lekker he die chins met deadhang,zo doe ik ze altijd en breng mn borst helemaal tot bovenaan de stang,en daar houd ik ook nog eens een aantal tellen vast.:wl:Netjes kerel.:thumbup:

Deadlift kan idd beter :D
Probeer ze nog eens conventional, je weet nooit als het je bevalt! ;)

Lekker he die chins met deadhang,zo doe ik ze altijd en breng mn borst helemaal tot bovenaan de stang,en daar houd ik ook nog eens een aantal tellen vast.:wl:Netjes kerel.:thumbup:

Jij bent dan ook gek, ik niet:p. Dat vasthouden doe ik enkel de laatste rep:).

@Michiel: Nu was ik ook wel wat voorzichtig i.v.m. mijn adductoren, maar het is een optie, volgende week probeer ik het eens:).

Heeeerlijke training:

Bench press
8 x 60 kg
8 x 80 kg
8 x 100 kg
8 x 100 kg
8 x 100 kg
8 x 100 kg

Incline smith press (paar centimeter voor borst stoppen en niet helemaal uitduwen)
8 x 50 kg
8 x 50 kg
8 x 50 kg
8 x 50 kg

Incline dumbbell flies
12 x 22 kg
12 x 22 kg
12 x 22 kg
Heerlijke oefening als je hoger gaat in reps en een goed controleerbaar gewicht neemt:D.

Dips (zo diep mogelijk zakken, halverwege stoppen en even aanhouden en dan helemaal uitduwen en extra aanspannen)
8 x BW
8 x BW

Barbell curls
8 x 35 kg
8 x 45 kg
8 x 45 kg

Seated alternating dumbbell curl (onderin niet helemaal strekken en bovenaan ook spierspanning houden:), heerlijke pomp)
10 x 10 kg
10 x 10 kg
10 x 10 kg

Nu ga ik eten en minivoetballen, andere logjes lees ik hopelijks deze avond nog door, doooooooooooooooooooooooeiii :wl:.

Lekker, lekker man!!!

Net getraind, normaal benen, maar ik moet morgen ondanks een ontsteking aan mijn voet toch voetballen van de trainer, dus benen zijn verzet naar maandag:

enig noemenswaardige van vandaag
Bench press
10 x 50 kg
6 x 80 kg
1 x 90 kg
1 x 100 kg
1 x 110 kg
1 x 120 kg
1 x 130 kg
1 x 140 kg
8 x 110 kg
10 x 90 kg

Gisteren zei ik nog volmondig nee tegen uitgaan, deze namiddag zat ik dan op café, maar heb enkel koffie gedronken:D. Na het trainen ga ik naar de pizzeria mijn pizza afhalen, één van mijn beste maten komt net toe als ik buitenga, "Wat doe je vanavond? Zin om te gaan poolen?" Ok ja 't is goed, ik ga niks drinken, ik ga mee, zei ik. Ik stap in mijn wagen, rijd naar huis om me te verlekkeren aan mijn pizza. Achter me rijdt er iemand met zijn lichten te trekken, ik zag het onmiddellijk, een andere maat, ik stop, hij ook "Yoooooooooow Si gij zatten beir, game weg vanavond? Kheb daarnet al staan zuipen, niet normaal, we gaan ons eens kei drinken vanavond!" Het beest in mij kwam al los bij de gedachte van een baco en nu ben ik niet meer tegen te houden:D. Ik zeg ja ok, ik heb den anderen net gezien aan de pizzeria, we gingen eens poolen. "Dik in orde, ik rijd ook net om mijn pizza, vanavond zijn we kei". Dus ga ik nu douchen en dan op café, wat wil je ook, met zo'n vrienden :roflol:.

:roflol: :roflol: :roflol:

By the way, schop die trainer joh!!!

:roflol: :roflol: :roflol:

By the way, schop die trainer joh!!!

Heb ik soms wel eens zin in man, ik zeg al 3 weken dat ik pijn heb, maar het gaat, maar de zondag kan ik moeilijk stappen, is echt verrot. Ik ga dan naar de dokter, mag eigenlijk niet spelen, dan zegt ie "je hebt nu al 3 weken gespeeld, kom op, het gaat wel lukken".

Heb ik soms wel eens zin in man, ik zeg al 3 weken dat ik pijn heb, maar het gaat, maar de zondag kan ik moeilijk stappen, is echt verrot. Ik ga dan naar de dokter, mag eigenlijk niet spelen, dan zegt ie "je hebt nu al 3 weken gespeeld, kom op, het gaat wel lukken".

Jij moet dat zelf aanvoelen...

Deze zomer ga ik terug op reis, we hebben zo goed als beslist, het zal 90% zeker Bodrum worden, all in, 10 dagen lang zuipen, eten, slapen, zwemmen en er is ook een fitness aan de hotels waartussen we twijfelen, dus er zal wel tijd zijn om mezelf op te pompen en te paraderen :roflol:. We gaan begin juli, dus ik heb nog een goede 3 maand, 3 maand en half om die paar extra kilo'tjes spiermassa bij te winnen en paar kilo'tjes vet te verbranden zodat ik pumped, ripped, buff & shredded aan het zwembad kan liggen:D.

Rug:
Chins
4 x 6

Sumodeadlift
6 x 80 kg
3 x 100 kg
3 x 130 kg
3 x 130 kg
3 x 130 kg
3 x 130 kg

Yates rows
8 x 80 kg
8 x 90 kg
8 x 90 kg

One arm dumbbell row
8 x 37 kg
8 x 37 kg
8 x 37 kg

Crunches
20 x BW
20 x BW
20 x BW

Korte sit-ups
30 x BW

Zijdelingse crunches
15 x BW L en R

Knee raises
12 x BW
12 x BW

Dit alles afgerammeld op een 45 tal minuutjes. Schouders doe ik morgen en woensdag benen. Nu ik weet wanneer ik op reis ga, zullen buikspieren bijna elke training getraind worden:p.

Gewoon degelijke training weer, nu nog wachten op een brute verhoging van je dl, je weet dat het m'n lievelingsoefening is... :D

Lekkere yates rows man:cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven