MuscleMeat

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thx gasten:). Volgende week ga ik voor doubles met 140 op de sumo. Die Yates rows gaan idd vlotjes, het enige minpunt is dat ik die 90 kg met straps moet doen omdat mijn grip het begeeft, mss af en toe ook maar eens grip gaan trainen.

Deze zomer ga ik terug op reis, we hebben zo goed als beslist, het zal 90% zeker Bodrum worden, all in, 10 dagen lang zuipen, eten, slapen, zwemmen en er is ook een fitness aan de hotels waartussen we twijfelen, dus er zal wel tijd zijn om mezelf op te pompen en te paraderen :roflol:. We gaan begin juli, dus ik heb nog een goede 3 maand, 3 maand en half om die paar extra kilo'tjes spiermassa bij te winnen en paar kilo'tjes vet te verbranden zodat ik pumped, ripped, buff & shredded aan het zwembad kan liggen:D.

Rug:
Chins
4 x 6

Sumodeadlift
6 x 80 kg
3 x 100 kg
3 x 130 kg
3 x 130 kg
3 x 130 kg
3 x 130 kg

Yates rows
8 x 80 kg
8 x 90 kg
8 x 90 kg

One arm dumbbell row
8 x 37 kg
8 x 37 kg
8 x 37 kg

Crunches
20 x BW
20 x BW
20 x BW

Korte sit-ups
30 x BW

Zijdelingse crunches
15 x BW L en R

Knee raises
12 x BW
12 x BW

Dit alles afgerammeld op een 45 tal minuutjes. Schouders doe ik morgen en woensdag benen. Nu ik weet wanneer ik op reis ga, zullen buikspieren bijna elke training getraind worden:p.

:roflol:

Lekkere training weer man :cool:

Work that grip b*ch :D

:roflol:

Lekkere training weer man :cool:

Work that grip b*ch :D

Juist, ga ik ook proberen doen, heb wellicht al een maatje gevonden om weer te gaan joggen, is altijd handig.

Borst

Voorvermoeiing: Incline dumbbell flies
12 x 22 kg
12 x 22 kg
12 x 22 kg

Bench press
8 x 90 kg
8 x 90 kg
8 x 90 kg
8 x 90 kg
Oefening onder spierspanning gedaan, d.w.z. 5-10 cm boven de borst stoppen en niet helemaal uitstrekken, voor een beter spierhypertrofie.

Schouders

Seated barbell press
8 x 50 kg
8 x 60 kg
8 x 60 kg
8 x 60 kg
Ook weer spierspanning, borst net niet raken en niet helemaal uitstrekken.

Side raises
10 x 10 kg
10 x 10 kg
10 x 10 kg
20 cm naast mijn lichaam gestopt om, juist, spierspanning te behouden:p.

Lying rear raises
10 x 6 kg
10 x 6 kg
10 x 6 kg

Shrugs
20 x 60 kg
20 x 60 kg
20 x 60 kg

Crunches
20 x BW
20 x BW
20 x BW

Zijwaartse crunches
20 x BW L & R

Knee raises
12 x BW
12 x BW

Opmerkingen: Heerlijk alweer, mijn maatje was helemaal gesloopt van die spierspanning shit :roflol:.

Vandaag 1 uur cardio circuitvorm, mss dat ik vanavond nog eens krachttraining ga doen.

zieke training man, dat is ****ing zwaar wat jij doet ik doe het ook weleens.

kramp slaat er snel in dan...lekkah!

zieke training man, dat is ****ing zwaar wat jij doet ik doe het ook weleens.

kramp slaat er snel in dan...lekkah!

Inderdaad, de variatie op zich van het trainen is positief en volgens mij is spierspanning nog iets beter om spiergroei te stimuleren.

Vandaag uitlopen op de voetbal i.v.m. mijn voet, nouja, uitlopen:p:

35 minuten joggen, dan ff schijten en daarna weer 25 minuten joggen, in totaal dus een uurtje gelopen. Groot verschil met een maand terug waar ik na 15 minuten steendood was en een hartslag van 150 - 160 had, nu schommelt die rond de 120 (net na inspanning). Het is nog steeds niet wat het moet zijn maar het komt. Ik ga me dadelijk nog eens wat inlezen over voeding voor en na cardio, ik wil uiteraard ook niet te veel spieren verbranden. Daar heb ik wel een beetje schrik voor als ik strak wil staan deze zomer dat er niet veel spieren meer gaan overblijven:o:o:o:o. Beetje adoniscomplex?:p

Nette training simon.:thumbup:

Dank je Kevin.

Vandaag ging het iets minder, weinig gegeten, weinig fut, achja gebeurt wel es.

Bench press
10 x 50 kg
6 x 70 kg
8 x 100 kg
8 x 100 kg
8 x 100 kg
8 x 100 kg

Incline Smith bench press
6 x 50 kg
8 x 50 kg
8 x 50 kg
8 x 50 kg
Alles met spierspanning

Dips
8 x BW
8 x BW
:rolleyes:

Leg extension
10 x 49 kg
10 x 63 kg
10 x 77 kg
10 x 98 kg (fullstack)

Opmerking: bagger

Volgende keer dubbel zo hard erin vliegen :fire:

Geen zin vandaag, ik voel me niet opperbest, geen idee hoe het komt, ik vermoed slechte voeding.

Chins
Totaal van 40 reps ongeveer, allerhande grepen, bovenhands smal en breed, onderhands smal en breed, 1 boven- en 1 onderhands...

Dips
10 x BW
10 x BW + 20 kg
10 x BW + 20 kg

Side raises
Eerst met 1 arm: 2 x 8 x 12 kg
Daarna liggend met 1 arm: 10 x 8 kg
Daarna staand, maar vooraan mijn lichaam beginnen, explosief opwaarts en supertraag neerwaarts: 2 x 10 x 10 kg

Leg extensions
10 x 56 kg
10 x 70 kg
10 x 98 kg (fullstack)

Genoeg voor vandaag, morgen en overmorgen heb ik minivoetbal, donderdag groot voetbal. Ik zie nog wanneer ik ga trainen, morgen ben ik de hele dag thuis.

Toch nette training wel bro.
Dips zien er zeker goed uit.

Toch nette training wel bro.
Dips zien er zeker goed uit.

Thx, naja gewichten op die extension machine zeggen niet veel, maar het is wel handig voor mezelf om ze erbij te zetten, het vervelende is dat ik voor squatten een heleboel moet ombouwen en dat er niemand mag bezig zijn aan het benchpressen. Of ik moet smith squats doen, maar de machine is ook bijna altijd bezet.

Bench press
12 x 60 kg
8 x 80 kg
8 x 100 kg
8 x 110 kg
6 x 120 kg
2 x 130 kg (laatste rep gespot)
Opmerking: gesloopt door de korte rust tussen de sets.

Dips
10 x BW
10 x BW
9 x BW
8 x BW
Zo diep mogelijk zakken, dieper kan gewoonweg niet. We waren met 2, eentje gedaan, meteen omwisselen. Normaal hang ik ver voorover, deze keer niet, vrij lastig toch wel.

Seated front press
10 x 50 kg
8 x 60 kg
7 x 60 kg (laatste rep gespot)
7 x 60 kg (laatste 2 reps gespot)

Side raises
8 x 10 kg superstrikt, spierspanning
5 x 10 kg idem, gestopt wegens continu knakken van mijn linkerschouder wat best pijn deed.

Niet veel oefeningen, maar monsterlijke intensiteit die echt hoog lag door mijn trainingspartner. Hij is vrij gek, een Rus van in de 30, met spotten bedoelt hij niet lichtjes meehelpen, maar gewoon maken dat je de rep net kan volmaken en je gaat het ook echt zelf doen of hij laat je zitten, prachtig gewoon:).

Mijn lichaamsgewicht is een kilo of 4 gezakt door het vele voetballen en lopen van de afgelopen dagen en wellicht ook wat vocht door de creatinestop, buikspieren worden duidelijker zichtbaar, wat motiverend is voor de zomer. Jammer dat ik daardoor wel een beetje kracht verlies.

Nu ga ik snel wat eten en net zoals gisteren gaan minivoetballen. Logjes zijn voor morgen. Doooooooooooooeiii.

Simon

Brute training owe! nice bench! :clap:

Thx Loo:)

Vandaag:

Sumo Deadlift
6 x 70 kg
3 x 100 kg
3 x 130 kg
1 x 140 kg
1 x 140 kg
1 x 150 kg

Yates rows
8 x 90 kg
8 x 90 kg
8 x 100 kg straps
8 x 100 kg straps

Chins
6 x BW
6 x BW
6 x BW
6 x BW

Close grip bench press
10 x 50 kg
10 x 80 kg
10 x 90 kg
5 x 100 kg (laatste rep gespot)

Crunches + korte sit-ups
25 - 25
25 - 25

Knee raises
10
10

Schuine knee raises
10 L
10 R

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ab pose, er zit nog een vetlaagje over, maar niks zorgwekkends.

Gaat goed met je man :thumbs:

Kan die deadlift nog wat zwaarder? Of zit je bijna aan je max?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven