- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klinkt als een leuke quiz. Toevallig bierspel genaamd?
. Het bierspel is ook geen quiz meen ik mij te herinneren en om bier te drinken heb ik helemaal geen spel nodig
.In mijn vriendenkring wordt daar stevig bij gedronken met als gevolg dat 3 van de 4 spelers van mijn team de quiz dronken verlietenom daarna op café te gaan en ik naar mijn bed.

, maar ik was met de auto, dan drink ik geen druppel Het deed pijn, geloof me, maar ik was met de auto, dan drink ik geen druppel
.

Deze voormiddag getraind i.p.v. gisterenavond, ik had geen tijd meer, ik moest gaan quizzen, niks gedronken overigens.
Chins
8 x BW
8 x BW
8 x BW
Rack pulls (midden van mijn knieschijf)
6 x 110 kg
4 x 130 kg
3 x 160 kg
1 x 170 kg
1 x 180 kg
Bench press
10 x 70 kg
10 x 90 kg
8 x 100 kg
3 x 120 kg
2 x 130 kg
13 x 90 kg
Dips
15 x BW
15 x BW
Opmerking: 10.45u opgestaan, om 11 u was ik aan het trainen, dus zonder ontbijt. Echte tegenvaller qua kracht.
sterke bench hoor zonder ontbijt dit is voor mij ondenkbaar
. Ik heb alles snel opgekuist. Normaal kan ik goed eten en heb ik nooit hoodfpijn, no matter what of hoeveel ik gedronken heb. Gisteren heb ik de hele dag koppijn gehad, NIKS gegeten, om 19 uur en 21 uur klare gal overgegeven. Heel de dag in mijn bed gelegen. Vandaag heb ik alles uitgelegd aan moeder die ondertussen al wat minder vies is en gelukkig niet weet dat ik overgegeven heb. Ik moet enkel nog mijn onderlaken en kussensloop in de wasmachine zien te krijgen, met de hand heb ik het al deels uigewassen. Ik had best veel champagne op, een glaasje of 10 denk ik. Iedereen heeft dus blijkbaar iets waar hij niet goed tegenkan, bij mij is het dus champagne
, jezes wat een koppijn
. Verder voel ik me vandaag weer als vanouds. Ik heb deze nacht een litertje water gedronken, deze namiddag ga ik om mijn steunzolen en deze avond lichtjes trainen en mijn vest halen die bij een maat ligt.
. Morgen beter!mn goede vriend mister-zuiplap-brugge-fan ik gun uw log mn 2000e post![]()

. Mss wordt het wel eens tijd voor een nieuw log en moet ik eindelijk maar eens mijn mooi, lekker schema gaan volgen
en er wat cardio tussenplooien na deze week. Nu doe ik wat vakantiejob
.
.