Fitness Seller

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
klinkt als een leuke quiz. Toevallig bierspel genaamd?

Deze voormiddag getraind i.p.v. gisterenavond, ik had geen tijd meer, ik moest gaan quizzen, niks gedronken overigens.

Chins
8 x BW
8 x BW
8 x BW

Rack pulls (midden van mijn knieschijf)
6 x 110 kg
4 x 130 kg
3 x 160 kg
1 x 170 kg
1 x 180 kg

Bench press
10 x 70 kg
10 x 90 kg
8 x 100 kg
3 x 120 kg
2 x 130 kg
13 x 90 kg

Dips
15 x BW
15 x BW

Opmerking: 10.45u opgestaan, om 11 u was ik aan het trainen, dus zonder ontbijt. Echte tegenvaller qua kracht.

sterke bench hoor zonder ontbijt dit is voor mij ondenkbaar

• Topic Starter Topic Starter
sterke bench hoor zonder ontbijt dit is voor mij ondenkbaar

Thx man.

Ik heb een kater niet normaal, vannacht thuisgekomen en in mijn kamer gespogen, heel de dag niks gegeten en net weer moeten spugen. Het verhaal komt morgen, ik duik mijn bed (weeral) in.

Gaat weer lekker :roflol:

Achja, morgen weer fris ertegenaan!!!! :fire:

Zo, ik zal even in het kort mijn zaterdagnacht vertellen, een vriend verjaarde, dus we hadden bij hem redelijk wat champagne gedronken. Normaal drink ik dit nooit en ik had het ook beter niet gedaan. Verder die avond op café geweest en dan naar een lokaal fuifje, iedereen van ons bende was strontzat, bier, baco, jenever, giet maar uit. Hoe, met wie, waarom, hoe laat ik naar huis gegaan ben weet ik niet en toen ik wakker werd merkte ik dat ik overgegeven had in mijn kamer :roflol:. Ik heb alles snel opgekuist. Normaal kan ik goed eten en heb ik nooit hoodfpijn, no matter what of hoeveel ik gedronken heb. Gisteren heb ik de hele dag koppijn gehad, NIKS gegeten, om 19 uur en 21 uur klare gal overgegeven. Heel de dag in mijn bed gelegen. Vandaag heb ik alles uitgelegd aan moeder die ondertussen al wat minder vies is en gelukkig niet weet dat ik overgegeven heb. Ik moet enkel nog mijn onderlaken en kussensloop in de wasmachine zien te krijgen, met de hand heb ik het al deels uigewassen. Ik had best veel champagne op, een glaasje of 10 denk ik. Iedereen heeft dus blijkbaar iets waar hij niet goed tegenkan, bij mij is het dus champagne:p, jezes wat een koppijn:D. Verder voel ik me vandaag weer als vanouds. Ik heb deze nacht een litertje water gedronken, deze namiddag ga ik om mijn steunzolen en deze avond lichtjes trainen en mijn vest halen die bij een maat ligt.

Laatst bewerkt:
En wat zeggen we dan?:D "Ik drink nooit meer"

Echt man:D normaal heb ik nooit hoofdpijn noch een kater en moet ik niet overgeven. Ik heb niet meer gedronken dan sommige andere avonden, maar 't is die vurte champagne:p.

Whehehehehehehe :roflol: :roflol: :roflol:

;)

Incline smith press
10 x 20 kg excl. stang
10 x 50 kg "
8 x 70 kg "
5 x 70 kg "
5 x 70 kg "
5 x 70 kg "

Incline flies
12 x 17 kg
12 x 22 kg
12 x 22 kg
12 x 22 kg

Intensiteit lag laag, er werd veel gebabbeld en buiten wat gevoetbald met de zoontjes van de baas. Ik ben dan ook veel te goed van hart;). Morgen beter!

Ach, je bent toch al daar geraakt, das al al een hele prestatie ;)

simon ongelofelijke lui mofo dat je bent begin es te trainen ipv alleen maar te zuipen ouwe!

Er zijn nog 6 dagen deze week, tijd genoeg;).

en nu de drank weer uit uw systeem trainen

mn goede vriend mister-zuiplap-brugge-fan ik gun uw log mn 2000e post;)

mn goede vriend mister-zuiplap-brugge-fan ik gun uw log mn 2000e post;)

Ga je lachen met het feit dat Club verloren heeft dit weekend?:mad:
Hehe, thx man, deze zomer sta ik strak no matter what, morgen wordt een knallertraining van formaat:wl:. Mss wordt het wel eens tijd voor een nieuw log en moet ik eindelijk maar eens mijn mooi, lekker schema gaan volgen:) en er wat cardio tussenplooien na deze week. Nu doe ik wat vakantiejob:).

Congratz met je 2000e post;).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven