Derde training deze week:
Smith machine boxsquats
10 x 50 kg
8 x 70 kg
8 x 110 kg
6 x 130 kg
Kan vast 40 kg hoger, maar de stang in de Smith machine buigt zo hard

.
Chins
8 x BW
8 x BW
8 x BW
Smith machine upright rows
8 x 20 kg
8 x 20 kg
8 x 20 kg
Los, kan ik rustig 50 kg nemen.
Seated Smith machine front press
10 x 40 kg
10 x 50 kg
6 x 60 kg
Smith machine shrugs
10 x 60 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
Opmerking: Wat een bagger training, gewoon telkens de Smith machine genomen, omdat ik dan minder werk had

. Daarbij kwam dan nog eens dat ik een oude bekende zag, het was vast 6 maanden geleden dat ik hem gezien had. Veel gepalaver tijdens de squats en chins dus.
Chinnen gaat weer beter en beter en soepeler, dit komt o.a. ook omdat mijn gewicht nu van 94 naar 89 kg gezakt is. Vrienden van me zeggen dat ik vermagerd ben qua vet, maar ikzelf denk eerder dat ik wat spiermassa kwijt ben, ik zie mezelf dan ook alle dagen en heb geen BFmeter, mijn armomtrek is wel gelijkgebleven, maar daar zit nu ook niet het meeste vet dus ik laat het in het midden, als het spieren zijn, heb ik ze snel terug via spiergeheugen en hard trainen

.
Ik ben nu weer begonnen met creatine, ik ga die voorlopig opgebruiken, mijn weight gainer is ook bijna op, die zal ik nu ook naar hartelust opgebruiken. Verder heb ik gisteren 4,4 kg Whey van PVL op de kop kunnen tikken voor net geen €80

. Volgende week ga ik 5 dagen naar Parijs, dus vrijdag zal mijn laatste training worden en dan 10 dagen rust, geregelde maaltijden zullen er ook niet tussenzitten aangezien het met school is, ik ga er gebruik van maken om naar hartelust te junken.
Na Parijs ga ik wellicht een nieuw log openen ofwel na het voetbalseizoen (wat nog 2 weken duurt) vanaf dan komt er cardio bij, is mijn weight gainer op en ga ik me focussen op wat vet verliezen en nog een paar kilo's droge massa bijwinnen. Een goed voedingsschema zal dus vanaf dan aan de orde zijn, hopelijk kan ik me er aan houden.