Fitness Seller

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer getraind, na vorige week slechts 2x getraind te hebben. Mijn zaterdagavond was weer zwaar, om 6 uur thuisgekomen na voldoende benevelende middelen geconsumeerd te hebben. Dus slechts 5 uurtjes geslapen, maar wel lekker kunnen eten de zondag.

Chins
8 x BW
8 x BW
8 x BW

Chins met grip iets minder dan schouderbreedte
8 x BW
7 x BW
8 x BW

Pull ups op schouderbreedte (dus handpalmen naar mijn gezicht)
6 x BW
6 x BW
6 x BW
6 x BW

Standing overhead press
8 x 40 kg
8 x 50 kg
8 x 60 kg
6 x 70 kg (pr, laatste 3 reps met legdrive)

Superset van plyometrisch opdrukken met dips
10 x BW + 10 x BW
10 x BW + 10 x BW
10 x BW + 10 x BW

Push ups (handen tegen elkaar op een soort van krachtbal)
15 x BW
15 x BW

Die weekends hé :no:

Wel mooie OH :)

hahaha ohhh brother, was je maar niet populair he, dan kon je zaterdagavond vroeg naar bed. Gelukkig de schade redelijk beperkt gehouden door zondag goed te eten.
Hoe'st met de chickies op de zaterdagavond?

Lekkere pull ups wel, ****ing zwaar zoveel sets achter elkaar.

Die weekends hé :no:

Wel mooie OH :)

Thx bro:).

hahaha ohhh brother, was je maar niet populair he, dan kon je zaterdagavond vroeg naar bed. Gelukkig de schade redelijk beperkt gehouden door zondag goed te eten.
Hoe'st met de chickies op de zaterdagavond?

Lekkere pull ups wel, ****ing zwaar zoveel sets achter elkaar.

Thx man, de bodyweight exercises moeten er gewoonweg meer in, vandaar:). Meestal ben ik te zat om nog met de chickies wat te forceren, maar goed. We gaan meestal met dezelfde bende stappen en er zijn wel altijd dames waarmee we ons amuseren. Op café natuurlijk meer dezelfde, we gaan niet vaak ergens anders heen, niemand wil bob zijn.

Bench press
15 x 50 kg
10 x 70 kg
10 x 90 kg
10 x 100 kg
5 x 110 kg
3 x 120 kg
10 x 100 kg
10 x 80 kg

Incline dumbbell press
10 x 27 kg
8 x 32 kg
8 x 32 kg
8 x 32 kg

Dips
25 x BW
20 x BW

Triceps pushdown
8 x 42 kg
8 x 42 kg
10 x 35 kg

One arm triceps dumbbell extension
10 x 12 kg
12 x 12 kg

Vandaag met mijn trainingsmaatje getraind, de intensiteit lag hoog, gewoon telkens wisselen, onze triceps zaten al vol na het dippen zelfs:). Lekkah!

Derde training deze week:

Smith machine boxsquats
10 x 50 kg
8 x 70 kg
8 x 110 kg
6 x 130 kg
Kan vast 40 kg hoger, maar de stang in de Smith machine buigt zo hard:eek:.

Chins
8 x BW
8 x BW
8 x BW

Smith machine upright rows
8 x 20 kg
8 x 20 kg
8 x 20 kg
Los, kan ik rustig 50 kg nemen.

Seated Smith machine front press
10 x 40 kg
10 x 50 kg
6 x 60 kg

Smith machine shrugs
10 x 60 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg

Opmerking: Wat een bagger training, gewoon telkens de Smith machine genomen, omdat ik dan minder werk had:D. Daarbij kwam dan nog eens dat ik een oude bekende zag, het was vast 6 maanden geleden dat ik hem gezien had. Veel gepalaver tijdens de squats en chins dus.

Chinnen gaat weer beter en beter en soepeler, dit komt o.a. ook omdat mijn gewicht nu van 94 naar 89 kg gezakt is. Vrienden van me zeggen dat ik vermagerd ben qua vet, maar ikzelf denk eerder dat ik wat spiermassa kwijt ben, ik zie mezelf dan ook alle dagen en heb geen BFmeter, mijn armomtrek is wel gelijkgebleven, maar daar zit nu ook niet het meeste vet dus ik laat het in het midden, als het spieren zijn, heb ik ze snel terug via spiergeheugen en hard trainen:).

Ik ben nu weer begonnen met creatine, ik ga die voorlopig opgebruiken, mijn weight gainer is ook bijna op, die zal ik nu ook naar hartelust opgebruiken. Verder heb ik gisteren 4,4 kg Whey van PVL op de kop kunnen tikken voor net geen €80:D. Volgende week ga ik 5 dagen naar Parijs, dus vrijdag zal mijn laatste training worden en dan 10 dagen rust, geregelde maaltijden zullen er ook niet tussenzitten aangezien het met school is, ik ga er gebruik van maken om naar hartelust te junken.
Na Parijs ga ik wellicht een nieuw log openen ofwel na het voetbalseizoen (wat nog 2 weken duurt) vanaf dan komt er cardio bij, is mijn weight gainer op en ga ik me focussen op wat vet verliezen en nog een paar kilo's droge massa bijwinnen. Een goed voedingsschema zal dus vanaf dan aan de orde zijn, hopelijk kan ik me er aan houden.

borsttraining was lekker bro, over de smith machine kan ik maar 1 ding zeggen;

niet teveel in staan, anders hou je hem te lang bezet voor p*ssy ASS BITCHES!

Terug uit Parijs sinds vrijdagavond. Ik ga proberen de reis zo kort mogelijk samenvatten.
Overdag overleefde ik op Pizza(hut), McDonald's en Red Bull en hier en daar een flesje water of fruitsap. Ik ben er iedere dag uitgeweest, wat resulteerde in 4 uur slaap per nacht sinds vorige week zaterdag en meer alcohol dan bloed. Daarbij kwam dan nog dat ik overdag steeds musea moest bezoeken en wandelingen maken. Vrijdagavond moest ik dan nog naar een verjaardagsfeestje en gisteren ben ik ook even uitgeweest. Ondertussen heb ik wat slaap ingehaald en ik hoop morgen weer fris man te zijn om te gaan trainen.
Het voetbalseizoen is sinds zaterdag voorbij. Nu kan ik me eindelijk volledig toeleggen op trainen, weer een goede basisconditie opbouwen, wat meer startsnelheid en dat vetkuipje van me wegkrijgen. Ik hoef er geen tekeningetje bij maken dat dit de laatste dagen een beetje toegenomen is.
Whey heb ik nu wel voldoende, wat ik toch een groot gemak vind. Nu nog eens hier of daar wat bcaa's kopen voor het joggen.

Morgen weer trainen, misschien ga ik maar eens een nieuw logje maken.

Achja, die rust zal wel eens goed gedaan hebben zeker, beetje bulkvoer kan imo ook nooit kwaad :D

Morgen weer knallen rrrrrooooooaaaarrrrrr :wl:

Waarom begint iedereen altijd maar nieuwe logjes, 1 vast vind ik leuker, kun je ook wat meer terugkijken enzo, mja, het is jouw logje... ;)

Achja, die rust zal wel eens goed gedaan hebben zeker, beetje bulkvoer kan imo ook nooit kwaad :D

Waarom begint iedereen altijd maar nieuwe logjes, 1 vast vind ik leuker, kun je ook wat meer terugkijken enzo, mja, het is jouw logje... ;)

Is misschien ook wel waar, ik laat het voorlopig nog maar even zo:D.

+1

hij laat het gelukkig nog (even) zo

Rustige training vandaag, het was ook alweer een tijdje geleden:

Bench press
10 x 60 kg
10 x 80 kg
10 x 90 kg
10 x 100 kg
10 x 90 kg
10 x 80 kg

Incline bench press (onder spierspanning)
8 x 40 kg
8 x 40 kg
8 x 40 kg
8 x 40 kg

Incline flies
10 x 22 kg
10 x 22 kg
10 x 22 kg

Toch lekker :)

Chins
8 x BW
8 x BW
8 x BW

Lat pulldown behind neck
8 x 70 kg
8 x 77 kg
8 x 84 kg (pr)
5 x 91 kg (pr, 98 is fullstack)

BOR
6 x 80 kg
6 x 80 kg
6 x 80 kg
WTF :eek: normaal kon ik dit 4 x 8 zonder hitchen, dan maar weer op oefenen!

Seated cable row
8 x 70 kg
8 x 77 kg
8 x 77 kg

Standing neck press
10 x 40 kg
10 x 50 kg
8 x 60 kg
6 x 70 kg
1 x 80 kg (gespot)

Seated Arnold press (zonder rugsteun)
10 x 22 kg
8 x 22 kg
8 x 22 kg

Side raises (spierspanning en holds)
10 x 10 kg
10 x 10 kg
10 x 10 kg

Barbell curl
8 x 40 kg
8 x 40 kg
8 x 40 kg

Bent over dumbbell curl
10 x 12 kg
10 x 12 kg
10 x 12 kg (laatste reps gespot)

Buik

Goed bezig Simon. Normaal ging ik morgen naar STUVO voor mn abbo maar tzal nie open zijn hé morgen...tzal dus nog even duren tegen dak in paramount train vrees ik :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven