MuscleMeat

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Bankdrukken
10 x 50 kg
6 x 70 kg
1 x 90 kg
1 x 100 kg
1 x 110 kg
1 x 130 kg
1 x 140 kg
10 x 100 kg

Peck Deck
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg

Barbell shrugs
10 x 90 kg
10 x 90 kg
10 x 90 kg

Rustig aan vandaag, gisteren even uitgeweest, maar goed gegeten ervoor en erna en vandaag de hele dag door ook en meer dan 8 uur slaap, dus dat zit wel ok. Ik moet maar dringend weer eens gaan deadliften om eens die 200 kg te kunnen tillen, zou wel nice zijn.

Rustig aan vandaag, gisteren even uitgeweest, maar goed gegeten ervoor en erna en vandaag de hele dag door ook en meer dan 8 uur slaap, dus dat zit wel ok. Ik moet maar dringend weer eens gaan deadliften om eens die 200 kg te kunnen tillen, zou wel nice zijn.

Goed bezig ouwe, zolang je voeding rondom je zuippartij goed is dan is de schade eigenlijk nihil.
Kan ik nog een voorbeeld aan nemen!
Succes dit weekend, niet vergeten te joggen he! ;)

Even geen zin meer om mijn log bij te houden.

Ik ga mijn log weer bijhouden en weer wat meer op DBB vertoeven in de hoop mijn tot-een-nieuw-dieptepunt-gezakte discipline weer wat op te krikken. Ik heb de laatste weken achterlijk veel gezopen. Het valt me niet makkelijk om het uitgaan bij 1x/week te houden. Zeker niet als er 2 verlengde weekends elkaar opvolgen, waarvan het eerste weekend de heropening van mijn vroegere stamcafé inhoudt en het tweede weekend zomers warm was waardoor de chicks vanzelf uit de grond ontsproten.

Het eerste verlengde weekend ben ik de donderdag, vrijdag en zaterdag uitgeweest. Elke avond een beetje zatter en later thuis tot op het punt dat mijn dieptezicht beter was door met 1 oog te kijken dan met 2, wetende dat ik zelfs dan nog niet echt kan inschatten als iets nu 1 of 5 meter van me verwijderd is. Bacardi cola, bier, wodka red bull, whatever, giet maar binnen. Om daarna door de alcohol opgewekte schijnhonger tot het besef te komen dat het stilletjesaan tijd wordt om de hersenceldodende alcoholkraan toe draaien en even een bakje frietjes achterover werken om ze dan de volgende ochtend nog 5 keer te herkauwen.

Helemaal te gek wordt het dan als je 2 x gaat trainen de week erop en eigenlijk begint te beseffen dat je vetpercentage veel te hoog is, je conditie tot ongekende diepten gedaald is omdat je vermoeid bent en gewoonweg in weken niet langer dan 10 minuten gejogd hebt en dat de snelheid waarmee je jogt trager is dan die van een slakje in achteruit.

Maar goed, ik geef niet op, er komt weer een verlengd weekend aan en ik volhard, toon karakter en uithoudingsvermogen. De gedachte alleen al om totally waisted aan de toog te staan en met een grijns op mijn gezicht te zeggen "doe me nog maar eentje" denkende dat ik toch niet zatter meer kan worden en de meiden niet meer knapper, doet mijn spier- en levercellen al dagen op voorhand kriebelen van plezier.

De vrijdag viel nog behoorlijk goed mee, even een terrasje gedaan aan de zee in de hoop wat mooie meiden tegen te komen dachten we. Dus we trokken zeewaarts, eenmaal daar aangekomen had niemand echt zin om door te zakken, op mezelf na, ze wilden zich sparen voor de dagen erop. Ik keek even in mijn woordenboek en sparen stond er niet in. Dus ik dronk hier en daar een Leffe en een pilsje. Eenmaal tot het besef gekomen dat de meesten naar huis wilden en de chicks daar niet liepen gaf mijn GPSi aan landinwaarts te gaan, richting stamcafé('s). Daar nog een paar pilsjes gedronken, maar het was er vrij dood, dus ben ik maar huiswaarts gegaan, geen nood, de zaterdag kwam eraan.

De zaterdag was even lamlendig. Zoveel mooie meisjes dat er overdag rondliepen, zo weinig waren er 's avonds. Ik liet me niet kennen en slaagde er hoe dan ook in om toch een acceptabele hoeveelheid alcohol moeiteloos in mijn bloedbanen binnen te leiden, hoewel ik niet dronken, niet eens aangeschoten was. Aangezien ik de slaap best kon gebruiken heb ik goed geslapen, de volgende dag op Moederdag goed gegeten om er 's avonds weer tegenaan te gaan.

Wat moet je anders doen als je de dag erna toch vrij bent? We gingen gewoon even biljarten, tot we een ander café opzochten waar er stampensveel volk was en ik er ongelooflijk raar maar waar, zoals een duif telkens haar weg terugvindt, mij een weg wist te banen door de jungle van karaokezingende mensen, zatlappen en chicks tot aan de toog. Hij glinsterde zoals een oase in de woestijn, alleen was hij echt. Het bier vloeide rijkelijk, tot er eentje moest kotsen en we buiten dan maar wat gekletst hebben en een frietje gegeten hebben om het weekend af te sluiten.

Wanneer ik begin te vermoeden dat ik nu niet meer trager jog dan een slakje in achteruit, maar zelfs trager dan een slakje in achteruit en bergop, begin ik te denken dat het toch stilletjesaan tijd wordt om meer te gaan joggen en maar weer eens op mijn voeding te letten en volgens een strak schema ga trainen. Ik ga nu wel even weer wat minder zuipen, zeker en vast ook omdat de examens er aan komen. 3x/week is gewoon te veel voor een bodybuilder. 1keertje kan je nog goed praten, eet voldoende ervoor en erna en de schade blijft verwaarloosbaar imo, zeker als ik er nu weer cardio ga bij doen. Ik heb al veel gezegd dat ik ga cardioën, maar deze keer zeg ik het niet alleen, ik doe het ook.

Op hoop van zege hou ik mijn log nu terug bij om zomerklaar te raken. Huidige stats:
91 kg
1,79-1,80 m groot
140 kg BP
140 kg SQ
160 kg DL
80 kg OHP

Je mot dat zuipen laten bro' :mad:

:o

Herkenbaar verhaal:D
Maar nu weer knallen!:hedbang:

simon, kmag je graag zoals je weet maar tgaat je toch nooit lukken, bewijs je mij ongelijk dan zal ik als boetedoening een club brugge shirt kopen goed?

Zo, ik heb de daad bij het woord gevoegd en gisteren en vandaag getraind:

Gisteren:
Chins
8 x BW
8 x BW
8 x BW

BW Rows
12 x BW
12 x BW
12 x BW

Front pulldown (supertraag)
10 x 49 kg
10 x 49 kg
10 x 56 kg

Upright rows
8 x 45 kg
8 x 45 kg
8 x 45 kg

Bent over dumbbell curl
10 x 12 kg
10 x 12 kg
10 x 12 kg

Vandaag:

Standing neck press
10 x 30 kg
6 x 50 kg
6 x 60 kg
6 x 70 kg
6 x 70 kg (laatste 2 reps met legdrive)

Seated Arnold press
10 x 22 kg
8 x 22 kg
6 x 22 kg (laatste rep gespot)

Dropset side raises
10 x 8 kg onmiddellijk gevolgd door
10 x 6 kg onmiddellijk gevolgd door
tot einde x 4 kg

dan was het mijn maatje zijn beurt en onmiddellijk weer aan mij. Mijn schouders waren stikkapot, helelmaal aan het branden en opgepompt. Nu ga ik flink eten en zometeen gaan minivoetballen.

Wonder boven wonder ben ik vandaag wezen joggen. Wat een hel! Achttien minuten afzien, zelfbeklag, gevloek, innerlijke spijt dat ik die loopkleren aangetrokken heb. Toen ik thuiskwam had ik een hartslag van 140. Het was ook te verwachten aangezien ik lang niet meer gejogd heb en na mijn enkelblessure in een godvergeten gat gevallen ben met liters alcohol erin en waar conditie beschaafdheid betekende voor een moslim. Maar goed, geen zelfbeklag meer, morgen of zaterdag opnieuw joggen, ik ga de 25 minuten volmaken.

Training van vandaag:

Bench press Alles onder spierspanning, 5 à 10 cm boven borst stoppen en niet uitstrekken
10 x 40 kg
10 x 80 kg
8 x 100 kg
8 x 100 kg
7 x 100 kg

Incline flies Hele trage negatieve beweging
20 x 17 kg
20 x 17 kg
20 x 17 kg
Lastig, die 20 reppers

Push ups op de vuisten en supertraag zakken
10 x BW
10 seconden rust
10 x BW
20 seconden rust
10 x BW

WAT EEN POMP!!

En nu weer blijven knallen :fire:

Makkelijker gezegd dan gedaan bro', morgen en overmorgen moet ik naar een verjaardagsfeestje. Maar goed, ik blijf mijn best doen en als ik de cardio er in houd, dan zweet ik er in elk geval de alcohol al uit;).

Met je trainingen ben je toch weer op de goede weg nu. Als je nu de alcohol nog serieus kan minderen, komt het weer helemaal goed :thumbs: :D

Snel nog even triceps meegepakt:

Skullcrusher
10 x 40 kg
10 x 45 kg
8 x 50 kg
3 x 55 kg

Triceps pressdown
10 x 35 kg
10 x 35 kg
10 x 35 kg

Vanavond feestje, vandaar de korte training, morgen joggen!

Vanmiddag een uurtje in Paramount gezeten. Eens gaan informeren qua prijzen/toestellen. (huidig abo loopt bijna ten einde in mijn gym)

Nette crushers

Ook weer aan het trainen geslagen en die motivatie aan het hervinden?! :thumbs:

Goede crushers inderdaad, vandaar ook wel die sterke bench van je.

Jep jep, motivatie komt terug, gisteren wel weer een braspartij gehad, één van mijn beste vrienden vierde z'n verjaardag, maar vanavond is het rustig aan in de hoop dat ik morgen ga joggen.
Ik ben een beetje aan het lezen in ebook 'Secrets to a Peak Performance Life'. Zeer interessant maar wel ****ing lang. Wie het ebook wil moet me maar een PM sturen, of misschien heb ik het wel van dit board gehaald, geen idee meer van.
Er staat vanalles in, ik post wel eens een lijstje met de titels van de hoofdstukken in. Het gaat van water tot hoe je meer energie krijgt tot lean, mean muscle.

Het was ook rustig aan zaterdagavond, tot ik midden in de nacht wakker werd, naar de wc liep en moest overgeven. Er zat bloed bij en hierdoor schrok ik toch wel even. Ik maak er me niet ech zorgen om, maar ik ga wel een tijdje kalm aan doen, tot aan mijn reis. Dat is nog anderhalve maand, geen korte drank meer en niet meer ladderzat naar huis tot dan. Ik ben niet weesten joggen overigens, maar heb een tornooitje zaalvoetbal gespeeld.

Overzicht hoofdstukken Secrets to a Peak Performance Life:

Book 1
1: Caveat Emperor - Buyer Beware!
2: Energize!
3: Flatter Abs Forever
4: Getting Started, Making Time And JUST DOING IT
5: Home Training Tips That Get Result
6: Lean, Mean Muscle
7: Living Longer And Living Well
8: Melt Fat And Boost A Stubborn Metabolism
9: Motivation That Moves Mountains
10: Training Secrets and Time-saving Strategies
11: Weight Loss Tactics
12: Controlling Blood Sugar
13: Eating Out And Indulging
14: Healthy Eating Made Effortless
15: Make Your Diet Work
16: Nourish During Stress
17: Snacking And Supplementation
18: Water

Book 2
1: Are You On Quicksand? Strengthen Your Foundation
2: Conquering The Comfort Zone
3: Empower Yourself
4: JUST DO IT
5: Make That Change
6: Mind Power - MOVE Your Body Into Action
7: Stop Procrastinating
8: Take Control - NOW
9: The School Of Life

Laatst bewerkt:
Chins
8 x BW
8 x BW
8 x BW
5 x BW

Deadlift
6 x 80 kg
4 x 100 kg
3 x 120 kg
3 x 140 kg
1 x 150 kg
last aan mijn hamstrings/adductoren:(

Yates rows
8 x 90 kg
8 x 90 kg
8 x 90 kg
8 x 90 kg

Dumbbell rows
10 x 32 kg
10 x 32 kg
10 x 32 kg

Standing neck press
6 x 50 kg
6 x 70 kg
6 x 70 kg

Side raises
10 x 10 kg
10 x 10 kg
10 x 10 kg

Bent over side raises
10 x 5 kg
10 x 5 kg
10 x 5 kg

Veel spierspanning shit bij het schouderwerk, nu eten en dan trainen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven