AndroidHealthClinic

Sim's trainingslog

Nice!, ik neem de komende dagen even rust merk dat men lichaam daar even een paar dagen aan toe is.

850 gram piepers potverdomme nog ff 50 gram meer dan mij bijna een zak van 5 kg in de week die er doorheen gaat..

Beentrainen met weinig rust is echt killend he:D, en ook met kuitjes! en zowiezo heb ik zelf gemerkt kuiten moet je echt op hun fl**ker geven (werkt iig voor mij het beste)

Hey Jimmy nog altijd goed bezig zo te lezen, nog veel last van je blessures?

• Topic Starter Topic Starter
Hey,

Ja schouder altijd wel last van met bepaalde oefeningen en momenteel me onderrug die niet helemaal fris is.
Dus het is nog niet helemaal optimaal.

Pff net 850 gram aardappelen weg gewerkt,ben meteen knock out!
Heb er lang over gedaan om het op te krijgen en het was echt lastig weg te krijgen.
Meteen op de bank in slaap gesukkeld.

Nu maar een shake nemen en lekker me bedje in.

@ Jelmerr,

Je moet idd gewoon luisteren naar je lichaam,paar dagen rust kan nooit kwaad.
Ik moet echt ff aankijken hoe het gaat met die aardappels,want vandaag ging het echt net,wat een berg van die dingen op je bord zeg pfff.

Dude!,

Hoe gaan de trainingen bij jou?, ik heb vandaag weer voor het eerst getraind na een rustweek

Zie dat het weer lang geleden is dat ik wat heb gepost in me log,dus bij deze weer een kleine update.

Zaterdag is weer de flex meeting.

Deze week maxen met 2 reps,na 3 werksetjes te hebben gehad.

Heb vorige week enorm last van me onderrug gehad,zat ws iets klem(spier of zenuw) want ik was aanhet bankdrukken en ik stond opeens en toen voelde ik het niet meer.

Een dag of 6 echt last van gehad,als ik al bukte om een beker op te pakken van de tafel kwam ik niet meer overeind,enorme pijn. Had ook echt niet verwacht dat het dus zomaar opeens weg was.

Ik word zwaarder,maar me vp stijgt ook,maar met 5700 kcal was ik daar al bang voor.
Denk dat ik volgende maand dus 2 keer cardio mag gaan doen.

Van de week borst/schouders gepakt, Heb dumbbell press vervangen voor bankdrukken ivm blessure schouder.

Benchpress: 2*125kg
Incline benchpress: 2*120kg
Reversed Benchpress: 2*100kg K*toefening

Db press shoulder: 4*40kg
Clean Jerk: 2*80kg

Ben benieuwd naar het volgende trainingsschema en ik hoop dat Rene me kcal wat omlaag schroeft,rond de 5000 ofzo.

sterke training man!

hoe zit het nu met je gewicht?

ben benieuwd wat ze zaterdag weer voor ons in petto hebben

dikke stats man!! ik vond de 2 reps maar k*t :( ik ben redelijk wat kracht verloren nu ik een stuk droger sta.
hopelijk stopt rene die 700 kcal bij mij in me voedingsschema:P
Kan ik zaterdag weer met je mee rijden?
En zullen we dit keer dan 9uur doen??

tnx man.

Tuurlijk kan je weer meerijden,no problem. 9 uur is prima.
Nog meer vet verloren denk je? Hoeveel kcal moet je nu wegwerken..

En heb je je nog gewogen?

@ noxcez. Bij mij schommelt mijn gewicht heel erg,maar denk dat ik zaterdag tussen de 98 en 99kg weeg.

ik zit nu op 3700 kcal
ik denk wel dat weer iets zwaarder ben (nog niet gewogen) maar ik weet niet of mijn vp gedaald is. dus het wordt zaterdag weer één grote verrassing voor mij :P

Vandaag benen getraind.

Ging wel lekker,lekker gezweet.

Frontsquat: Beltless
4*105kg

Zat nog wel meer in achteraf,had niet verwacht dat het zo lekker zou gaan.

Walking lungess kon ik helaas niet zwaarder als 40kg dumbbells,dus iets meer stappen gedaan.

Ben benieuwd morgen wat ik weeg en hoeveel me vp is gestegen.

Zaterdag dus weer in Veldhoven geweest.

Gewogen en vet gemeten,vet is omhoog gegaan wat ik al wist,maar me uiteindelijk nog mee viel.
Gewicht is gestegen naar 100,4kg en vet zit nu op 13,3%.

Kcal heeft Rene iets verlaagd naar 5200 Kcal.

Deze maand dus supersets en vandaag 1ste training gehad en dat bevalt me wel.
Dalijk met borst/rug word het wel lastig met bezet houden,maar moet goed komen(hoop ik).

100,4 kg bij 13.3% is netjes kerel! Jij hebt niet stil gezeten:)

Zo goed bezig!! Net resultaat, werkt motiverend lijkt me. Hoe is je deadlift nu trouwens, 200kg al aangetikt?

100,4 kg bij 13.3% is netjes kerel! Jij hebt niet stil gezeten:)

Zo goed bezig!! Net resultaat, werkt motiverend lijkt me. Hoe is je deadlift nu trouwens, 200kg al aangetikt?

Tnx mannen!:)

Vorige maand zat deadlift wel in het schema,maar weinig kunnen doen ivm rugblessure,laatste week nog wel 190 kunnen trekken.

Denk als ik een tijdje achter elkaar deadlift dat de 200 wel is moet gaanlukken. Deze maand zit deadlift niet in het schema,dus ff afwachten.

Vandaag 2de training gehad en bevalt me erg goed die supersets,lekker zweten en knallen.
Morgen borst en rug,hopen dat ik de apparaten een beetje bezet kan houden.

Zo,eerste week trainen met nieuwe schema zit er op en bevalt me heel erg goed.

Vandaag nog even 50 minuutjes rustig fietsen en dan morgen weer knallen.

Armen gaat qua kracht ook wel lekker.
Superset Barbell curl vs Skullcrushers:
12*37,5kg
10*42,5kg
8*47,5kg
6*52,5kg

Vandaag naar open dag geweest bij sportschool hierzo(klaverstede schiedam) rondleiding gehad.
En heb me daarna ingeschreven,met maatje van me en me vader die weer is wilt beginnen:P

Me vader wilt voornamelijk cardio doen,maar ik wil graag ook KT met me pa doen,ben wel benieuwd hoe sterk die is,want flinke klauwen heeft ie wel. Dikke onderarmen en flinke biceps ook:P

Heb dus nu extra motivatie,stuk luxere sportschool,veel meer mogelijkheden. Kan nu ook gewoon los squaten ipv thuis te squaten. Hacksquat hebben ze,legpress gewoon met schijven.
Zag al 2 bankdrukapparaten staan ipv 1 bij me oude sportschool.

En nog een groot voordeel,dumbbells tot 55 kg:P.
Nice,word tijd voor nieuwe pr's.

Morgen beentjes aanpakken en kijken hoe druk het daar is op de maandag,heb er iig heel veel zin in,kan niet wachten.
Trainen ook wedstrijdbodybuilders,dus dat is ook wel erg leuk.

Vandaag 1ste training in nieuwe sportschool gehad en dat beviel me best.

Beentjes aangepakt.
Zag al een paar wedstrijdbodybuilders en is gewoon een gym waar serieus word getraind voor het grootste gedeelte van de mensen.
Kon nu gewoon los squaten in de sportschool en voor het eerst legpress met schijven gedaan.

Squaten ging erg goed,voelde lichter aan als bij mij thuis.
Ook al zou de stang 5kg lichter wegen(wat ik niet weet) ging het nog goed.

Laatste setje 6*130kg gedaan(of 6*125kg)
Stond voor een spiegel en ging goed diep,dus erg blij mee.

Legpress weet ik niet hoe je moet rekenen,maar zat 220kg aan schijven op laatste setje,maar dat kan nog veel zwaarder,moest ff uitzoeken hoe zwaar het precies was.

Kan eigenlijk niet meer wachten om weer naar de gym te gaan haha.
Ik zag ook de dumbbells van 55 kg liggen,wat een dingen zeg damn!:P

Morgen borst en rug aanpakken en wil ik met incline db press toch wel de 46ers gaan pressen eigenlijk,even kijken hoe het gaat.

Maar motivatie is nu sky high:P,geen zin meer om te werken,wil alleen nog maar knallen eigenlijk:D

Vandaag dus borst/rug gedaan.

Ging opzich wel aardig,kon nu dus zwaardere dumbbells proberen.
46ers geprobeerd,kreeg toen wel last van me rechterschouder,meteen gevoel dat ie weg wilde klappe,dus koste me erg veel kracht om stabiel te houden.

Incline db press:
12*30kg
10*36kg
8*40kg
4*46kg Zit dus wel meer in,maar schouder werkte niet mee

Voor de rest verliep het allemaal wel lekker,ook nog half uurtje cardio gedaan.

Morgen armen en schouders,geen cardio,dus lekker snel klaar.

gaat lekker bij jou zie ik.
pfff wat een kracht nog bij die db press ik ben dan al aardig op :P
lukt het nog met eten??

Ja gaat wel lekker opzich.

db fly laatste setje ook nog met 28kg.

Eten gaat nog goed ja,nog geen maaltijd gemist oid,dus mag niet klagen.
Hoe gaat het bij jou met training en eten?

Gaat wel lekker opzich is wel een leuke training voor de verandering. Alleen ik merk wel dat ik snel op ben. geen conditie denk :P.
eten gaat lekker eindelijk is normale maaltijden ik merk alleen wel dat ik wat vetter word.

Terug
Naar boven