Fitness Seller

Sim's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
OK dan,vetter hoeft niet veel uit temaken,als je ook spiermassa wint,had ik vorige keer ook last van.

Nu met 5200 kcal hoop ik wat droger te worden.
Qua conditie hou ik het wel vol,al is het wel ff zweten,maar gewoon lekker.

Vanavond armen enschouders trainen,lekker snel klaar.

Dat heb je goed gezien kerel:) spiermassa winnen is alpha

Nice! gaat goed met jou zo te lezen!.

Hoe vet is dat een hardcore gym! waren die hier ook maar in de buurt:D, hoe bevalt die 500kcal minder? en merk dat je omlaag gaat in vet met die 2 keer cardio?

Gaat opzich wel lekker ja Jelmer.

Alleen laatste 2 dagen gaat het wat minder met gezondheid.
Heb telkens het gevoel dat ik flauw ga vallen als k zit of lig en moet met heel me lichaam het dan proberen tegen te houden zeg maar.

Is moeilijk uit te leggen hoe dat voelt,maar is een heel eng gevoel,je voelt je zelf helemaal wegzakken.
Vandaag dokter gebeld en die denkt zouttekort,dus al paar glazen water met zout genomen.
Nu voortaan met eten ook maar is wart zout bij gooien,want doe nergens zout op of in.
Hoop dat het ook echt zouttekort is en niet iets anders.

Hopen dat het snel verdwijnt het gevoel.
Vandaag benen en kuiten trainen,dan lekker 2 dagen rust,is wel ff goed voor me lichaam.

Gaat opzich wel lekker ja Jelmer.

Alleen laatste 2 dagen gaat het wat minder met gezondheid.
Heb telkens het gevoel dat ik flauw ga vallen als k zit of lig en moet met heel me lichaam het dan proberen tegen te houden zeg maar.

Is moeilijk uit te leggen hoe dat voelt,maar is een heel eng gevoel,je voelt je zelf helemaal wegzakken.
Vandaag dokter gebeld en die denkt zouttekort,dus al paar glazen water met zout genomen.
Nu voortaan met eten ook maar is wart zout bij gooien,want doe nergens zout op of in.
Hoop dat het ook echt zouttekort is en niet iets anders.

Hopen dat het snel verdwijnt het gevoel.
Vandaag benen en kuiten trainen,dan lekker 2 dagen rust,is wel ff goed voor me lichaam.

Oei!!! idd hopen dat het een zout te kort is! zou niet fijn zijn als je wegvalt terwijl je aan het squaten bent. Hoe bevalt die laatste train dag jou? ik heb net de laatste training gedaan en nu heeeerlijk 2 dagen vrij!!!:D

Idd,vandaag moest ik squaten en was alleen,was er idd beetje bang voor om met squaten weg te vallen,maar is gelukkig niet gebeurd.

Na vanmiddag paar glazen met zout genomente hebben is het gevoel gelukkig nog niet teruggekomen. Morgen even aankijken hoe het gaat,nu dus overal beetje zout bij doen,want at eigelijk totaal zoutloos.

Is het na het weekend niet over,dan maar is bloed gaan prikken,maar stiekem hoop ik er wel op dat het dan over is.

Vandaag dus wezen squaten,na me vandaag k*t gevoeld te hebben gewoon een pr gezet op de squat.

Squat:
12*70kg
10*100kg
8*120kg
6*130kg PR!

Alles mooi op diepte,benen word sterker geloof ik.

Deze week 2 keer benen getraind en bevalt me wel,zowieso vind ik dit schema erg leuk om te doen.

Ik vanaf nu 3 dagenvrij,koninginnedag is sportschool dicht. Dus dinsdag borst en rug,lekker knallen. Zondag ofzo nog ff 50 min. fietsen,ben ik toch nog ff bezig.

Idd,vandaag moest ik squaten en was alleen,was er idd beetje bang voor om met squaten weg te vallen,maar is gelukkig niet gebeurd.

Na vanmiddag paar glazen met zout genomente hebben is het gevoel gelukkig nog niet teruggekomen. Morgen even aankijken hoe het gaat,nu dus overal beetje zout bij doen,want at eigelijk totaal zoutloos.

Is het na het weekend niet over,dan maar is bloed gaan prikken,maar stiekem hoop ik er wel op dat het dan over is.

Vandaag dus wezen squaten,na me vandaag k*t gevoeld te hebben gewoon een pr gezet op de squat.

Squat:
12*70kg
10*100kg
8*120kg
6*130kg PR!

Alles mooi op diepte,benen word sterker geloof ik.

Deze week 2 keer benen getraind en bevalt me wel,zowieso vind ik dit schema erg leuk om te doen.

Ik vanaf nu 3 dagenvrij,koninginnedag is sportschool dicht. Dus dinsdag borst en rug,lekker knallen. Zondag ofzo nog ff 50 min. fietsen,ben ik toch nog ff bezig.

idd te hopen dat het daar aan lag!!, netjes van die PR van je! ik heb zelf vandaar een PR gezet op de bench heb men techniek met benchen beter gemaakt en dit merk ik duidelijk in men bench kracht.

Ben benieuwd wat de volgende meting bij jou gaat zeggen:D

Ja,ik ben ook benieuwd naar jouw meting:P

We zijn toch 1 vande zwaardere van onze groep en bestaat natuurlijk een kans dat we in zelfde klasse komen.

w8 maar ik kom jullie halen.
volgende meting zit ik ook in de 90

Goeie zaak:P.
Met ze 3en naast elkaar dan:D

Voel me nu btw heel klein in de nieuwe sportschool.
Trainen paar atleten van xxl nutrition,zitten wel aardig beren tussen.

Lijkt me wel vet in zo'n gym te trainen die meer gericht is op bodybuilding.
Ik sta nu nog tussen de superdudes. Ik moet nodig opzoek naar een andere.

Klaverstede schiedam haha:P

Jeetje geen grappen Jimmy, laat je bloeddruk ook ff checken..
Vet dat je nu in een betere gym kunt trainen, weer een extra impuls voor je motivatatie!

Jeetje geen grappen Jimmy, laat je bloeddruk ook ff checken..
Vet dat je nu in een betere gym kunt trainen, weer een extra impuls voor je motivatatie!

Idd geen grappen met dit soort dingen.
Heb het dus even aangekeken en dus gewoon regelmatig zout genomen en ik heb het flauwvalgevoel niet meer gehad.

Mocht het deze week nog terugkomen dan even bloeddruk laten meten ja,was wel ff eng telkens vorige week.

Vandaag weer wezen trainen na een zware dag werken en merkte dus wel dat het wat moeizamer ging als vorige week,maar zeker wel lekker getraind.

Morgen benen of armen en schouders,even kijken waar ik zin in heb.

Gelukkig geen last meer gehad van gevoel van flauwvallen.
Wel van de week een nacht amper geslapen,want had enorm pijn in me bek,dus tandarts gebeld volgende dag en dacht miss een verstandskies trekken ofzo.

Maar nee,ik kreeg een lekkere wortelkanaalbehandeling,heerlijke napijn gehad:S,dus laatste tijd gaat het goed.

Qua trainen gaat het opzich nog gewoon prima,vooral over het squaten ben ik tevreden.
Merk wel nog steeds dat als het zwaar word ik meer met me linker been(goede been) ga drukken en me slechte knie soort van wil ontlasten.

Kreeg ook nog een tip van een xxl atleet met bankdrukken. Het schijnt dat ik telkens me hoofd omhoog doe met bankdrukken,zelf had ik dit nog geen eens door.
Nu dus opgelet en me hoofd gewoon op het bankje laten liggen,voelt daardoor dusook meteen stukken lekkerder aan.

Hier onder een paar oefeningen die ik heb gedaan,stang van squaten reken ik als 15 kg,zou ook 17,5kg zijn,maar ik rond naar beneden af.

Squat ss Stigg legged deadlift:
12*70kg 12*60kg
10*105kg 12*60kg
8*125kg 12*60kg 8*125kg is VPR
6*130kg 12*60kg

Borst training en rug vandaag:
Benchpress ss BOR:
12*90kg 12*80kg
10*100kg 10*80kg
8*100kg 8*80kg
6*110kg 6*80kg laatste 2 reps met benchen waren met spot

Incline db press:
12*30kg
10*36kg
8*40kg
5*46kg Rechterschouder wilde niet meer(nog steeds blessure)

Hier gaat alles nog steeds goed. Voeding gaat prima en trainen ook.

Laatst had ik met armen trainen agmatine ingenomen. Damn,kon me armen amper meer buigen van de pomp haha.
Train nu sinds een paar weken met me vader,eerste 2 weken deed ie vooral beetje simpele oefeningen,maar nu gaat ie steeds vaker met mij meedoen.

Armen ook samen gedaan,maar hij wil gewoon rustig aan doen,dus hij deed bb curl met 20 kg ofzo.
Laatste setje ging die ook net zo zwaar als mij doen,was 47,5kg en maakte die gewoon nog redelijk easy 6 reps mee,hij kon nog meer als die beetje moeite deed.

Me pa is zowieso al grof gebouwd,werkt heel ze leven al in de sloop en heeft flinke biceps en onderarmen. Denk biceps van 50 cm oid.
Is voor mij dus wel erg leuk om met me pa te trainen.

Maar goed,morgen weer trainen. Word benen of borst enrug. Even aankijken hoe druk het is.
Gewicht gaat ook langzaam omhoog,dus mag niet klagen.

Vandaag borst en rug:

Highlight van de avond:

Incline db press:
12*30kg
10*36kg
8*40kg
6*46kg nog een 7de rep gedaan met spot. PR! nice

Morgen benen trainen en half uur cardio.

Vandaag armen en schouders getraind.

Had 6 capsules agmatine ingenomen. Damn,wat een pomp in je armen krijg je dan,kon ze amper meer buigen tijdens de training haha.

BB curl vs Skullcrushers:
12*35kg
10*40kg
8*47,5kg
6*52,5kg

Dippen ging ook erg lekker.

3 Juni komt er een gezamenlijke training met de flex challengers,dus ben benieuwd wat er dan op de planning staat qua training.

Morgen lekker dagje rust en vrijdag samen met me vader borst en rug aanpakken.

Geen tijd om 33 pagina's door te lezen, hoe is het met je knieën tegenwoordig? Ik heb m'n meniscus ook gescheurd gehad en heb daar ook veel last van gehad. Merk wel dat 't minder wordt door krachttraining.

Hey anthem,

Het is me rechter knie en mijn kruisband is daar al 2 keer vervangen. Meniscus ook gedeeltelijk kapot.
Moet zeggen dat ik er met benen training geen last van heb momenteel,maar ik zal er op moeten blijven letten,leg extension vermijd ik ook.

Enigste waar ik last van heb is aanspannen van mijn been,dan voelt het vreemd in me knie en beetje drukkendepijn,dat is wel vervelend.

Terug
Naar boven