ectomorphi
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 63kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
95kg met lagere bf% dat je nu hebt met fullbody? onmoglich

zou je 60kg zijn dan wel maar niet als je al 86kg bent met 17%bf dat is meer dan 10kg lean(droge) massa en op de laatste stukje van dit lijn

10kg in een jaar en 95kg @ 12% @ jou lengte zijn inderdaad flinke doelen, vooral die laatste. Maar ik vind het mooie doelen en je moet ze zeker niet naar beneden bijstellen IMO. Ik mik ook op 95kg@12%, maar ik ben 10cm langer dus dat zou dan weer in mijn voordeel moeten werken 
Goede voornemens hier Simson. Onze ouwe stats zitten niet heel ver van elkaar vandaan, jij wat sterker op bench, ik wat sterker op deadlift. Weet niet hoe dramatisch je dip was maar ik ga net als jij de draad weer oppakken10kg in een jaar en 95kg @ 12% @ jou lengte zijn inderdaad flinke doelen, vooral die laatste. Maar ik vind het mooie doelen en je moet ze zeker niet naar beneden bijstellen IMO. Ik mik ook op 95kg@12%, maar ik ben 10cm langer dus dat zou dan weer in mijn voordeel moeten werken
Suc6 dit jaar man.

hey! Tof dat jij er ook weer bent! Kan wel een reunie beginnen hier haha
Hoe sta jij er voor?
77 kilo @ 17% ofzo? Niet veel meer getraind. Thuis trainen is saai geworden en de gym waar ik heen ging was ook niet heel erg leuk. Misschien ga ik es een trainingsmaatje en een nieuwe gym zoeken!

Hopen dat je nieuwe motivatie vind dan! Waar woon je in de buurt?
Goed bezig! ik ga zo direct kijken!
Thanks man! Ik ben erg gemotiveerd dus komt goed. Of ik die 95 ga halen vind ik nog niet eens zo belangrijk. Net als de wens een doelpunt in de kruiszing schieten... leuk als het lukt, maar als je scoort heb je zo ie zo al gewonnen. Ja toch?
Jij ook knalluh dit jaar he! Ik trek wel weet met je op dit jaar ;-) Jorg en Jurek doen ook weer mee, en een paar nieuwe gasten hier. Dus t word wel gezellig![]()
Kwam inderdaad een paar nieuwe namen tegen in de logjes, man ik voel me oud. Gaat nergens over want ik ben nog maar een groentje in het BB-wereldje 
77 kilo @ 17% ofzo? Niet veel meer getraind. Thuis trainen is saai geworden en de gym waar ik heen ging was ook niet heel erg leuk. Misschien ga ik es een trainingsmaatje en een nieuwe gym zoeken!
Nieuwe nick? Nog steeds Wolverine als avatat