AndroidHealthClinic

Simson trainings log

Simson, ik wil je bij deze ook ff suc6 wensen, maar dat gaat wel goed komen zie ik! ;)

95kg met lagere bf% dat je nu hebt met fullbody? onmoglich

• Topic Starter Topic Starter
in een jaar tijd kun je toch wel 10 kg pakken??

wat bedoel je met 'laatste stukje van dit lijn" ?

Rustig aan gedaan vandaag jongens. Maar wel alles gedaan ;-)

squat
MP
En Bor

Hoeveelheden worden volgende week pas interessant.

log staat online ;)

Goede voornemens hier Simson. Onze ouwe stats zitten niet heel ver van elkaar vandaan, jij wat sterker op bench, ik wat sterker op deadlift. Weet niet hoe dramatisch je dip was maar ik ga net als jij de draad weer oppakken :) 10kg in een jaar en 95kg @ 12% @ jou lengte zijn inderdaad flinke doelen, vooral die laatste. Maar ik vind het mooie doelen en je moet ze zeker niet naar beneden bijstellen IMO. Ik mik ook op 95kg@12%, maar ik ben 10cm langer dus dat zou dan weer in mijn voordeel moeten werken ;)

Suc6 dit jaar man.

eind van lijn zit links boven v/t platje

Goed bezig! ik ga zo direct kijken!

Goede voornemens hier Simson. Onze ouwe stats zitten niet heel ver van elkaar vandaan, jij wat sterker op bench, ik wat sterker op deadlift. Weet niet hoe dramatisch je dip was maar ik ga net als jij de draad weer oppakken :) 10kg in een jaar en 95kg @ 12% @ jou lengte zijn inderdaad flinke doelen, vooral die laatste. Maar ik vind het mooie doelen en je moet ze zeker niet naar beneden bijstellen IMO. Ik mik ook op 95kg@12%, maar ik ben 10cm langer dus dat zou dan weer in mijn voordeel moeten werken ;)

Suc6 dit jaar man.

Thanks man! Ik ben erg gemotiveerd dus komt goed. Of ik die 95 ga halen vind ik nog niet eens zo belangrijk. Net als de wens een doelpunt in de kruiszing schieten... leuk als het lukt, maar als je scoort heb je zo ie zo al gewonnen. Ja toch?

Jij ook knalluh dit jaar he! Ik trek wel weet met je op dit jaar ;-) Jorg en Jurek doen ook weer mee, en een paar nieuwe gasten hier. Dus t word wel gezellig :D

Succes Simson!

groeten van voormalig Tank

hey! Tof dat jij er ook weer bent! Kan wel een reunie beginnen hier haha:D

Hoe sta jij er voor?

77 kilo @ 17% ofzo? Niet veel meer getraind. Thuis trainen is saai geworden en de gym waar ik heen ging was ook niet heel erg leuk. Misschien ga ik es een trainingsmaatje en een nieuwe gym zoeken!

77 kilo @ 17% ofzo? Niet veel meer getraind. Thuis trainen is saai geworden en de gym waar ik heen ging was ook niet heel erg leuk. Misschien ga ik es een trainingsmaatje en een nieuwe gym zoeken!

Hopen dat je nieuwe motivatie vind dan! Waar woon je in de buurt?

17%? jezus :o

Ben eigenlijk wel benieuwd naar je leeftijd ;)

Goed bezig! ik ga zo direct kijken!

Thanks man! Ik ben erg gemotiveerd dus komt goed. Of ik die 95 ga halen vind ik nog niet eens zo belangrijk. Net als de wens een doelpunt in de kruiszing schieten... leuk als het lukt, maar als je scoort heb je zo ie zo al gewonnen. Ja toch?

Jij ook knalluh dit jaar he! Ik trek wel weet met je op dit jaar ;-) Jorg en Jurek doen ook weer mee, en een paar nieuwe gasten hier. Dus t word wel gezellig :D

Vet :) Kwam inderdaad een paar nieuwe namen tegen in de logjes, man ik voel me oud. Gaat nergens over want ik ben nog maar een groentje in het BB-wereldje :roflol:

Ey Tank man, hoeistie. T is ook met iedereen wat he :P Nieuwe nick? Nog steeds Wolverine als avatat :P

"Ofzo" betekend +/- 2%. Dat kan dus net zo goed die 15% zijn waar jij op staat, ouwe trolpool.

Terug
Naar boven