XXL Nutrition

Simson trainings log

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag een somber dagje vanwege het weer, maar de training ging prima. Eten ging ook lekker, en op dit moment is men vrouuwtje lekker Panga Filetjes aan t bakken hmmmmm :-)

Squat: ??kg was de hele tijd bezet, uiteindeljk heb ik zon machine gedaan waar je in moet staan, en gewicht op je schouder rust. dan op en neer. Geen idee hoeveel kilo, maar was prima voor nu. Volgende week moet ik gewoon squatten, al moet ik w8en tot middernacht :D

Bench: Laatste keer in de machine, maar wel 60 kg (ik denk dat ik de echt volgende week stap terug doe. dus 50, en dan per sessie verhogen. Maar tevreden voor 1e keer weer.

deadlift: 70kg deze heb ik gedaan zoals hij hoort, wel ook de eerste keer weer sinds men stop eind juli. Vanaf hier ga ik weer opbouwen met 2,5 kg per keer. Misschien volgende week grotere stap nog, maar dat voel ik dan wel.

Al met al kan ik zeggen dat mijn eerste trainweek lekker is gegaan, wel veel spierpijn maar das wel logisch. Mijn eetpatroon is goed! ben ik blij mee, want vorig jaar rond deze tijd at ik 2 maaltijden per dag, met misschien een 1000 Kj. Daarbij elke avond 3-6 blikjes bier.
Nu nul bier, en 6 maaltijden van rond de 450 Kj. Oja bijna een jaar gestopt met roken.. mooi toch?

Goed bezig man, ook mooi om te lezen dat je gestopt bent met roken! En goeie aanpassing aan je levensstijl natuurlijk.

goed bezig simson!

Goed bezig ouwe!:thumbup:

Edit: Hoe lang zijn we nou gestopt?Ik weet t echt niet meer???

Laatst bewerkt:
netjes man.
jaar gestopt! heel mooi!

Netjes!
*virtueel schouderklopje*

Thanks iedereen!!
Iik heb wel behoorlijk spierpijn, misschien te enthousiast geweest. Vooral men linker borstspier protesteert wat.

Maar goed, lekker weekend. Maandag weer verder.

Eten jullie trouwens anders in het weekend dan door de week?

Knap werk Simson, respect!

Goed bezig. En klinkt als een hack-squat apparaat.

Thanks iedereen!!
Iik heb wel behoorlijk spierpijn, misschien te enthousiast geweest. Vooral men linker borstspier protesteert wat.

Maar goed, lekker weekend. Maandag weer verder.

Eten jullie trouwens anders in het weekend dan door de week?

ik eet weinig brood tijdens weekend en ook weinig kcals

ik eet weinig brood tijdens weekend en ook weinig kcals

bedoel je dat je een stuk minder eet als doordeweek? omdat je dan werkt zeker?

Ik junk/te regelmatig in het weekend. Vette bek, of chinees, of savonds broodje kipfilet bij de shoarma boer. Gewoon men maag op te rekken :D

Terug
Naar boven