MuscleMeat

''Sixteen and ecto''

Of je propt het er gewoon in.

• Topic Starter Topic Starter
brb 4 broodjes pindakaas propping

Kan prima. Of je splits het op en eet je het nog verdeeld over de dag.

Thanks mannen! Maandag weer borst&kuiten;)

Twijfel nog om eerder uit me bed te gaan ivm de hoeveelheid kcals die ik binnen krijg. Ik kom nu namelijk iedere dag 12.00 uur of later eruit (Dan slaap ik vanaf 00.00uur of later).

Misschien beter om eerder te gaan slapen en eerder eruit, dan kan ik wat meer brood eten oid.

Slaap gewoon 12 tot 9/10 genoeg rust.
Je kan ook gewoon wekker om 8 uur zetten en dan eten daarna weer slape en dan 11 uur dr uit.
Als je echt vol zit ga dan eten terwijl je eet dat helpt bij mij altijd omdat je dan niet aan je eten denkt maar gewoon automatisch eet.

Ooooh hehe. Ja dat doe ik ook vaak werkt indd wel goed. En tijdbesparing;)

als je toch van 12 tot 9 slaapt is toch genoeg, kan je vroeg eten en dan mis je tenminste geen maaltijd :) en bij wijze van leg je je terug in bed als je gegeten hebt :P

Of maak soort shake met brinta/havermout etc:rolleyes:

Vraagje hoe ziet je voedingsschemaer nu uit dan en hoeveel kcal en welke verhoudingen:D

Echte getallen weet ik niet. Maar had deze week rijst en kip gehaald als extra maaltijd, kwam denk ik toch wel iedere dag op de 230gr eiwit of meer. Voor de rest haal ik me eiwit uit zuivel (melk, shakes, kwark, yoghurt). yoghurt+brinta neem ik 2x per dag. verder 100gr plakjes kipfilet op brood en vul ik voor de rest aan met broodjes pindakaas.

als je toch van 12 tot 9 slaapt is toch genoeg, kan je vroeg eten en dan mis je tenminste geen maaltijd :) en bij wijze van leg je je terug in bed als je gegeten hebt :P

Zal wel even aankijken:)

eten tot nu toe:

12.30/13.00: Bord Yoghurt (schat 300ml) met brinta + 300ml melk+Whey + 2 broodjes pindakaas

15.00: Wake the freak preworkout

16.15: 300ml melk+Whey

16.30-17.30: 5 volkorenbroodjes + 100gr kipfilet plakjes + 2x (30gr?)pindakaas + 5xbroodboter
18.00: Aardappelen met groente, stuk vlees van 100gr + Bord yoghurt + brinta

Training van vandaag:

Borst en Kuiten

Incline DB press
12x12kg
10x24kg
10x24kg
8x24kg

Bench Press
6x60kg
6x60kg
3x60kg
allemaal met spotter erbij

Incline Flyes
10x12kg
10x12kg
10x12kg

Chest Dips
9x
8x
9x
nog spierpijn in me triceps :/

--

Seated Calf raises smith machine
25x70kg
15x100kg
15x100kg
15x100kg
15x110kg

Calfpress in legpress machine
12x130kg
12x130kg

seated Calfpress machine
dropset begin bij fullstack (150kg ofzo..) en steeds 2 platen minder op 8 reps

Die bp is de hele tijd gespot bedoel je?

Sterke incline dan vergeleken bij je bench.

Ga is vroeger je nest uit man:P

Die bp is de hele tijd gespot bedoel je?

Sterke incline dan vergeleken bij je bench.

Ga is vroeger je nest uit man:P

Hehe lukt niet

Ja Db presses gaan veel gemakkelijker als die verdome BP.. Snap echt niet hoe sommige daar zo snel in vooruit kunnen gaan..

BP is 1e set 1 gespot, 2e set 2, 3e set 1. Spotten bedoel ik dan alleen met minimale hulp he.

Training van vandaag:

RUG

Deadlift
10x20kg
8x70kg
6x100kg
6x100kg
6x100kg
6x100kg

Wide gripped pullups
5x
4x
2,6x
gaat slecht laatste tijd...?
toen Lat pulldowns
10x59kg
12x45kg

BOR
12x20kg
8x60kg
10x60kg
10x60kg

Seated cable rows
10x59kg
10x59kg
10x59kg
10x45kg burning

en ff licht stretchen

Lekkere training man, motivatie 9/10 tijdens training, goeie 80's music mix erbij:D Net zelf ff 12 potten kwark gehaald

Ik heb dat af en toe met pullups maar dan na een tijdje gaat t weer beter doe t anders eens een keer als eerste oefening

Ik heb dat af en toe met pullups maar dan na een tijdje gaat t weer beter doe t anders eens een keer als eerste oefening

Deed ik vorige keer al. Viel toen ook tegen. Als iemand het antwoord hierop heeft.. Ik zou misschien wel het liefste van allemaal veel reps op pullups kunnen, hoog gewicht op deadlift of squat maakt me eigenlijk geen **** uit. Maar 15 pullups ofzo lijkt me echt gaaf om te kunnen! Misschien maar eens een topic over beginnen..

Deed ik vorige keer al. Viel toen ook tegen. Als iemand het antwoord hierop heeft.. Ik zou misschien wel het liefste van allemaal veel reps op pullups kunnen, hoog gewicht op deadlift of squat maakt me eigenlijk geen **** uit. Maar 15 pullups ofzo lijkt me echt gaaf om te kunnen! Misschien maar eens een topic over beginnen..

Oh dan weet ik t wel koop een dipbelt doe 10kg pers er 4-5 uit volgende keer 5-6 en dan 6-7 en dan 7-8 dan ben je een paar weken verder maar dan gaan bw pullups een stuk makkelijker.

Zal sowieso eens vragen of ze die hebben in onze gym. Hoop dat het zo makkelijk gaat als je beschrijft hehe. Vraag me altijd wel af hoe snel je gewichten omhoog moeten gaan bij de compounds.. Zit nu bijvoorbeeld op max. 6 reps met BP 60kg, wanneer moet ik dan bijvoorbeeld 65 kunnen.. Daar heb ik nooit echt info over kunnen vinden he dat technisch trainen.

Naja weetje kijk met bor doe ik makkelijk 4 x 8 x 60
Dan pak ik gewoon 70 en dan pers ik bijv 5 uit en dan onthoud ik dat en probeer paar keer later om er 6 of meer uit te perse zo kan je opgegeven moment 8 x dan ga je proberen 2 setjes te doen x8 enz.
Zo zou ik ook omhoog gaan met bp enz

Terug
Naar boven