- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks mannen! Maandag weer borst&kuiten![]()
Twijfel nog om eerder uit me bed te gaan ivm de hoeveelheid kcals die ik binnen krijg. Ik kom nu namelijk iedere dag 12.00 uur of later eruit (Dan slaap ik vanaf 00.00uur of later).
Misschien beter om eerder te gaan slapen en eerder eruit, dan kan ik wat meer brood eten oid.
Als je echt vol zit ga dan eten terwijl je eet dat helpt bij mij altijd omdat je dan niet aan je eten denkt maar gewoon automatisch eet.

![]()
Ik denk dat ik het gewoon d'rin prop. Evt. 's avonds.
Ooooh hehe. Ja dat doe ik ook vaak werkt indd wel goed. En tijdbesparing![]()

Of maak soort shake met brinta/havermout etc
Vraagje hoe ziet je voedingsschemaer nu uit dan en hoeveel kcal en welke verhoudingen![]()
als je toch van 12 tot 9 slaapt is toch genoeg, kan je vroeg eten en dan mis je tenminste geen maaltijden bij wijze van leg je je terug in bed als je gegeten hebt
![]()

Die bp is de hele tijd gespot bedoel je?
Sterke incline dan vergeleken bij je bench.
Ga is vroeger je nest uit man![]()
Net zelf ff 12 potten kwark gehaaldIk heb dat af en toe met pullups maar dan na een tijdje gaat t weer beter doe t anders eens een keer als eerste oefening
Deed ik vorige keer al. Viel toen ook tegen. Als iemand het antwoord hierop heeft.. Ik zou misschien wel het liefste van allemaal veel reps op pullups kunnen, hoog gewicht op deadlift of squat maakt me eigenlijk geen **** uit. Maar 15 pullups ofzo lijkt me echt gaaf om te kunnen! Misschien maar eens een topic over beginnen..