Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mooie training man maar waarom geen kuiten eigenlijk?
Niet nodig die zijn toch al buff.
Maandag al gehad bro.

Kuiten moet je vaak trainen
Nee ik snap je maar kuiten maakt een leg training wel iets completer
Ik vind je lateral raises best wel goed man je hebt betere dan mij terwijl mijn mp wel beter is.
Die upright row is met gewicht van barbell of zonder verder nette training man lekker brandend voor je schouders moet t geweest zijn,.
Misschien omdat mijn form minder strict is? Als ik bij de 8/9/10 ben begint de form wel wat minder te worden, maar ik kom nog wel op de juiste hoogte (horizontaal). Weet niet hoe jij hem uitvoert?
Die upright row is inderdaad opgeteld met de barbell erbij.
Ja thanks, nah vind het wel meevallen. Vooral de superset brandde goed, was trouwens ook nog een set in lateral raise houding 1 minuut met 4kg vergeten te noteren hehe en daarna nog wat front raises etc. was een beetje aan het kloten met me trainingsmaat.

Je geeft karma als je iemand zijn posts waardeert of het ermee eens bent bijvoorbeeld. Dan klik je op het weegschaaltje linksonderin de post en geef je een opmerking. Iemand die veel karma krijgt heeft veel van die groene blokjes onder zijn naam staan.