AndroidHealthClinic

''Sixteen and ecto''

• Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag:

BORST & KUITEN

Incline DB Press
12x14kg
10x24kg
10x24kg
9x24kg

Bankdrukkert
15xstang
8x60kg laatste spot
5x60kg laatste veel spot
15x40kg'
gaat slecht laatste tijd, zit eigenlijk al zolang als ik bankdruk op dit plateau (Rond de 60kg..). Ik denk dat ik komende weken veel sets ga doen met veel reps en weinig gewicht, kijken wat dat doet.

Incline Flyes
3x10x12kg
10x10kg zeer strikt

Chest Dips/semi superman dips
10x
10x
12x

--

Seated Calf Raise In Smith Machine
3x15x110kg

Seated Calf Press machine
12x125kg
dropset van 8 plates vanaf 125kg, 8 reps, laatste 3 sets: 10x-12x-15x

Door maar ff te kijken en aan te klooien kom je niet over een plateau heen. Doe je BP of compounds op een 5x5.

Mij heeft t geholpen om dan even met dumbbells verder te gaan.
Of je kan paused bp doen?

Begin gewoon op 55 of 50, elke week 2,5 erbij. Origineel systeem was 85% 1RM - 15 kg, terug loaden naar origineel niveau en dan over plateau heen knallen.

Begin gewoon op 55 of 50, elke week 2,5 erbij. Origineel systeem was 85% 1RM - 15 kg, terug loaden naar origineel niveau en dan over plateau heen knallen.

Nou dan begin ik volgende keer met 50. Mocht dat echt nog te makkelijk gaan voor 5x5 dan doe ik 55kg. Thanks for the advice bro.

;) Niet overmoedig worden en zwaarder gaan loaden dan gepland of anderen fratsen uithalen. Stick to the plan mate.

Straks RUG!

Training van vandaag:

RUG

Deadlift
12xstang
8x70kg
3x5x105kg PR
Laatste set gaf m'n grip het op, dus moest ik de laatste 2 reps apart doen.

Wide Gripped Pullups
5x
5x
5x
5x
Ging stukken beter dan ik had verwacht, iedere rep met kin boven de stang.

BOR onderhands
10x50kg easy
10x60kg
10x60kg
2x10x62,5kg PR

Seated Cable Row
3x10x59kg

Wel lekkere pump:)

doe je DL zonder straps? anders heb je wel goede grip :) sowieso zul je wel helemaal kapot zijn gegaan op 3x5x105 :P zal deze week ook eens onderhandse BOR proberen. vgm kan ik dan wel meer gewicht dan met bovenhandse.

doe je DL zonder straps? anders heb je wel goede grip :) sowieso zul je wel helemaal kapot zijn gegaan op 3x5x105 :P zal deze week ook eens onderhandse BOR proberen. vgm kan ik dan wel meer gewicht dan met bovenhandse.

Ja doe deadlift zonder straps, en gebruik om de een of andere reden al heel lang geen handschoenen meer. Wilde ze vandaag om doen maar kon ze niet vinden hehe.

Ja ik ga altijd hard op Deadlift, duurt op de een of andere manier wel altijd een tijdje voordat ik doe moed heb verzameld om hem weer omhoog te tillen hehe neem vaak wat langere rust dan.

Ja onderhandse grip is volgens mij erg goed voor je achterkant schouder en traps

Ja doe deadlift zonder straps, en gebruik om de een of andere reden al heel lang geen handschoenen meer. Wilde ze vandaag om doen maar kon ze niet vinden hehe.

handschoenen gebruik ik ook nooit. deadlift doe ik op hoge gewichten wel altijd met straps. doe jij mixed grip of gewoon normaal?

Handschoenen zijn voor n00bs die dingen gaan op gegeven moment ook ziek stinke.

Terug
Naar boven