Sjaak47
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het programma wat ik volg plaatst ub lifts altijd voor lb omdat dat veel minder impact zou hebben, ik vind het wel lekker en merk er ook verschil van, misschien gewoon dat eens proberen?Het gaat weer lekker nu. Full-body A/B schema en +- 4200 kcal.
Vooral squats en deads gaan stukken beter. Daarentegen gaan de presses minder goed. Dit is vooral een gevolg van voorvermoeing van squat en deadlift![]()
Ik merk dit dan ook aan m'n fysiek. LB trekt wat bij, maar m'n bovenlichaam, en dan vooral borst, lijken haast een beetje terug te vallen..
Ik wil sowieso 3 keer per week blijven squaten, maar zit nu dus een beetje met het probleem op de UB oefeningen in dit schema. Jij misschien een idee?
Het programma wat ik volg plaatst ub lifts altijd voor lb omdat dat veel minder impact zou hebben, ik vind het wel lekker en merk er ook verschil van, misschien gewoon dat eens proberen?

Ik zou het schema van cnh volgen, voor beide UB en LB.Allicht dat het een goed idee is inderdaad. Ik heb het tot nu toe nooit een kans gegeven omdat ik bang ben dat het op die manier the other way around is en daardoor mijn squats en deads niet optimaal gaan. LB loop echt zwaaaaar achter, dus je begrijpt waarschijnlijk dat ik een beetje huiverig ben![]()
Ik zou het schema van cnh volgen, voor beide UB en LB.
Je kunt het gewoon een training proberen, naar mijn ervaring beinvloeden bench en press je squats en deadlifts een stuk minder dan andersomAllicht dat het een goed idee is inderdaad. Ik heb het tot nu toe nooit een kans gegeven omdat ik bang ben dat het op die manier the other way around is en daardoor mijn squats en deads niet optimaal gaan. LB loop echt zwaaaaar achter, dus je begrijpt waarschijnlijk dat ik een beetje huiverig ben![]()