AndroidHealthClinic

Sjaako's harden the F*** up log

• Topic Starter Topic Starter
Cycle 4 week 2

Press:
3 x 50
3 x 57,5
4 x 65 (5 net aan gefaald)

1 x 65
1 x 65
2 x 65

Incline dumbbell:
3 x 10 x 28

- Nog een hoop pompwerk.

Cycle 4 week 3

- Nog steeds aangepast programma omwille van PL wedstrijd donderdag a.s.

Squat:
3 x 140
2 x 140
2 x 140
4 x 1 x 140

Cycle 4 week 3

Incline dumbbell:
5 x 35
6 x 35
8 x 35
5 x 35

Chins:
3 x 3 x bw+30

Dips:
100 in totaal ongeveer

De Meet

Squat:
1 x 160
1 x 165 pr

Bench:
1 x 120
1 x 125
1 x 130 pr

Deadlift:
0 x 205
1 x 210
1 x 225 pr

Lekker gedaan man!

Jij ook man! 200

• Like
Waarderingen: cnh
Cycle 4 week 3

Press:
5 x 52,5
3 x 60
3 x 67,5 rep pr

1 x 67,5
2 x 70 rep pr

Chins:
4 x bw+30
3 x bw+30
2 x bw+30

Incline dumbbell:
10 x 30
8 x 34
8 x 34

Zeer nice. Gefeliciteerd met de PRs man :)

Thanx, hoe gaat het met jouw pr's?

Thanx, hoe gaat het met jouw pr's?

Het gaat weer lekker nu. Full-body A/B schema en +- 4200 kcal.
Vooral squats en deads gaan stukken beter. Daarentegen gaan de presses minder goed. Dit is vooral een gevolg van voorvermoeing van squat en deadlift :(
Ik merk dit dan ook aan m'n fysiek. LB trekt wat bij, maar m'n bovenlichaam, en dan vooral borst, lijken haast een beetje terug te vallen..
Ik wil sowieso 3 keer per week blijven squaten, maar zit nu dus een beetje met het probleem op de UB oefeningen in dit schema. Jij misschien een idee?

Het gaat weer lekker nu. Full-body A/B schema en +- 4200 kcal.
Vooral squats en deads gaan stukken beter. Daarentegen gaan de presses minder goed. Dit is vooral een gevolg van voorvermoeing van squat en deadlift :(
Ik merk dit dan ook aan m'n fysiek. LB trekt wat bij, maar m'n bovenlichaam, en dan vooral borst, lijken haast een beetje terug te vallen..
Ik wil sowieso 3 keer per week blijven squaten, maar zit nu dus een beetje met het probleem op de UB oefeningen in dit schema. Jij misschien een idee?
Het programma wat ik volg plaatst ub lifts altijd voor lb omdat dat veel minder impact zou hebben, ik vind het wel lekker en merk er ook verschil van, misschien gewoon dat eens proberen?

Het programma wat ik volg plaatst ub lifts altijd voor lb omdat dat veel minder impact zou hebben, ik vind het wel lekker en merk er ook verschil van, misschien gewoon dat eens proberen?

Allicht dat het een goed idee is inderdaad. Ik heb het tot nu toe nooit een kans gegeven omdat ik bang ben dat het op die manier the other way around is en daardoor mijn squats en deads niet optimaal gaan. LB loop echt zwaaaaar achter, dus je begrijpt waarschijnlijk dat ik een beetje huiverig ben :D

• Like
Waarderingen: cnh
Cycle 5 week 1

- Squat niet verhoogd, want ben daar simpelweg niet sterk genoeg voor.

Squat:
5 x 110
5 x 125
5 x 140

2 x 1 x 140
2 x 140

Allicht dat het een goed idee is inderdaad. Ik heb het tot nu toe nooit een kans gegeven omdat ik bang ben dat het op die manier the other way around is en daardoor mijn squats en deads niet optimaal gaan. LB loop echt zwaaaaar achter, dus je begrijpt waarschijnlijk dat ik een beetje huiverig ben :D
Ik zou het schema van cnh volgen, voor beide UB en LB.

Ik doe A rust B rust rust B rust
dus A doe je maar een keer en tussen B en B zitten twee dagen om optimaal te herstellen gezien je dan dezelfde lifts doet :)

Je kunt het gewoon een training proberen, naar mijn ervaring beinvloeden bench en press je squats en deadlifts een stuk minder dan andersom :)

Cycle 5 week 1

bench:
5 x 90
5 x 100
5 x 110

3 x 110 paused

Zo zo. Flink volume hoor :P.

Jaja, even rustig aan zo direct na de wedstrijd.

Terug
Naar boven