XXL Nutrition

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
Getver!

wat? ik ben geen non!
Big guy zei: Als je je echt heel braaf aan voedingsschema houdt, dan mag je best wodkaatje.
I'm a believer.

Is ook zo hoor :D :D
Maar als je alle dinge tegelijk neemt die "best wel mogen" dan heb je een hele hoop fout voedsel :p :p

Nee, gekkigheid Sjors ;) Ik drink zelf 0,0 alcohol,... vandaar :o Maar maak dat ruimschoots goed met een patatje of een bezoekje Mac hoor :p

Vrijdagmiddag voorzet van Sjors word een topic kaping over drank let maar op :D

Is ook zo hoor :D :D
Maar als je alle dinge tegelijk neemt die "best wel mogen" dan heb je een hele hoop fout voedsel :p :p

Nee, gekkigheid Sjors ;) Ik drink zelf 0,0 alcohol,... vandaar :o Maar maak dat ruimschoots goed met een patatje of een bezoekje Mac hoor :p

Kijk, daar heb je het al. Ik heb absoluut 0,0 junkdagen. Niks, nada, noppes. Elke dag brandschoon eten volgens schema, ook niet-trainingsdagen. Dat vind ik geen probleem, mits ik dan wel mag drinken.

Kijk, daar heb je het al. Ik heb absoluut 0,0 junkdagen. Niks, nada, noppes. Elke dag brandschoon eten volgens schema, ook niet-trainingsdagen. Dat vind ik geen probleem, mits ik dan wel mag drinken.

hahahaha, mag jij hoor !!
Moet je nu in brabant komen kijken :eek: Carnaval,...
ben snel ontvlucht,... zooooo irri die ladderzatte mensen :o

Carnaval is sowieso strontvervelend (rio uitgezonderd)

Yeah ik ben zaterdag als jipjip te bewonderen in Oosterhout:p

Ben ik blij dat ik geen calorieen tel :p

Even een vraag in de categorie ' zinnig of zonde '

Ondanks mijn spierpijn ( inmiddels gelukkig egaal van kruin tot kuit ), wil ik dit weekend eigenlijk nog wel wat doen.
Is het qua groei/herstel een issue als ik er morgen nog een uurtje squash of powersteps of iets anders cardio-erigs tegenaan gooi?
Misschien dat ik er dan ook wat van de spierpijn uit beweeg?

Even een vraag in de categorie ' zinnig of zonde '

Ondanks mijn spierpijn ( inmiddels gelukkig egaal van kruin tot kuit ), wil ik dit weekend eigenlijk nog wel wat doen.
Is het qua groei/herstel een issue als ik er morgen nog een uurtje squash of powersteps of iets anders cardio-erigs tegenaan gooi?
Misschien dat ik er dan ook wat van de spierpijn uit beweeg?
Als je kan squashen heb je niet genoeg spierpijn :cool:

Ik zou eerder op lage intensiteit fietsen oid, lijkt me niet echt bevorderlijk als je nu je lichaam gaat belasten met andere sporten. Maarja hierover ken ik niet zoveel dus kan het beter overlaten aan de pro's :o

Gewoon lekker gaan rusten en volgende week weer verder gaan.

Ik ben geneigd naar Natty te luisteren, die is gespierder.

Then again, waar laat ik mijn energie?

rust ;)
Straks geen probleem,.. nu even niet forceren.
Al kan fietsen niet zooo veel kwaad hoor,.. maar om het op die intensiteit ook sport te noemen,.... zou gewoon lekker wachten tot je volgende trainingsdag.

Terug
Naar boven