AndroidHealthClinic

Sjorslog

Als je morgen zo iemand ziet is dat mack!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:trollface:mack

• Topic Starter Topic Starter
Hebben jullie een aparte harde schijf met gifjes, memes en plaatjes ofzo? Sweet jesus. Die timing :')

Ik kom ook mee spieken. =D Goed bezig !!

Wat is bikram?

Zou als je perse wilt bewegen gewoon een stukje fietsen of lopen... komt het herstel ook ten goede, maar wel gewoon chill!

Wacht even, jij bent 2 meter, weegt >120 kg en gaat verkleed als jip jip?

*slaat kruisje*

En er dan nog steeds geweldig uitzien :P

2z5t9x0.jpg

Zien we je lelijke hoofd ook niet:p

Bikram is kortgezegd gewoon yoga in een bloedhete ruimte. Het is zo rond de 40 graden en wat daar zo fijn aan is, is dat die warmte het veiliger maakt om met je spieren te werken. Het is wel zwaar, maar niet riskant.
Ik word er altijd wel redelijk zen van, maar dat zal meer met de afvoer van zweet te maken hebben want ik ben na een sauna ook altijd acuut ontspannen.

Volgens mij wel een goed compromis voor rustdagen, want echt helemaal niks doen gaat me niet lukken zonder vervelend te worden.

Volgens mij ziet sjors gewoon graag halfnaakte, bezwete mannen ;)

Sjors, wat doe jij van werk? Aangezien jij gisterenavond nog bezig was voor je werk?

Volgens mij ziet sjors gewoon graag halfnaakte, bezwete mannen ;)

Sjors, wat doe jij van werk? Aangezien jij gisterenavond nog bezig was voor je werk?

Ik was tot voorkort eigenaar van een dansschool ( dansstudio sway, utrecht ); daar ben ik per 1/1 mee gestopt en ik ben nu het jaar fiscaal aan het afsluiten en de boel aan het overzetten. Vandaar het vele type/uitzoek-werk en dat doe ik bij voorkeur s'avonds.
Verder wat parttime werk als chef-kok en ga ik na een heeeeeeeele lange vakantie wrs weer de sales (IT) in zodat ik meer tijd overhoud voor trainen :o
Dat is namelijk altijd mijn werk geweest tot 7 jaar geleden, toen ik ineens dacht dat zelfstandige zijn leuker was. Wat het dus helemaal niet is.

Open een gym dan:)

Dan heb je exact dezelfde belemmeringen, namelijk personeel & leden. Ik heb geen zin meer in die verantwoordelijkheid.

Zeg mevrouwtje was het vandaag geen traindag? :D

Ik moest rusten van jullie na 5 dagen! Gisteren Bikram gedaan, vandaag wat abs, leningheids-oefeningen en plies. Lijkt me prima.
Morgen weer ijzer, wegen en meten :rolleyes:

Morgen gaat sjorsje 80 benchen :D

In yours dreamsss Pedro, in your dreams ( mijne ook trouwens )

Terug
Naar boven