MuscleMeat

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
Precies wat bijdehandje hierboven zegt :P

Ik moet een beetje voelen wat ik kan/niet kan en waar mijn grens ligt ( ik zit met knie, en elleboog en schouder, precies van die rotpunten die je bij elke oefening wel tegenkomt ). Ben deze week nogal over wat grenzen heengegaan en wil ik effectief sterk worden dan zal ik toch een beetje moeten zoeken naar wat werkt en wat niet.
Volgende week gewoon weer netjes max 3 oefeningen per groep en vast aantal sets+reps. en bij sommige dingen moet gewicht omhoog en andere dingen juist omlaag om de uitvoering clean te houden.

Ik heb deze week alles opgeschreven dus kan volgende week goed inschatten wat ik met gewicht moet doen.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 13:21 ----------

moet vast een raar zicht geweest zijn die cardio op je rug ;)

Ik wou dat ik het op mijn rug kon doen :o

De mijne was al flauw genoeg G..

Precies wat bijdehandje hierboven zegt :P

Ik moet een beetje voelen wat ik kan/niet kan en waar mijn grens ligt ( ik zit met knie, en elleboog en schouder, precies van die rotpunten die je bij elke oefening wel tegenkomt ). Ben deze week nogal over wat grenzen heengegaan en wil ik effectief sterk worden dan zal ik toch een beetje moeten zoeken naar wat werkt en wat niet.
Volgende week gewoon weer netjes max 3 oefeningen per groep en vast aantal sets+reps. en bij sommige dingen moet gewicht omhoog en andere dingen juist omlaag om de uitvoering clean te houden.

Ik heb deze week alles opgeschreven dus kan volgende week goed inschatten wat ik met gewicht moet doen.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 13:21 ----------

Ik wou dat ik het op mijn rug kon doen :o

Zeker goed dat je daar allemaal rekening mee houdt. Blijft altijd wat puzzelen.

Naja, de grootste moeite ligt in het mezelf afremmen. Ik heb de illusie dat ik na 15 jr ineens weer kan pompen alsof ik ijzer voor ontbijt heb.
Werkelijkheid ligt wel iets anders. Ik moet echt opnieuw beginnen. Vorige week en deze week waren too much en met vlagen zelfs slordig. Teveel focus op gewicht, te snel willen en vooral teveel tegelijk doen.
Daarbij ben ik geneigd om mijn schema eigenhandig aan te passen, terwijl er natuurlijk een goede reden is dat het is wat het is.

Die realisatie kwam vandaag een beetje binnen toen ik aan het eind van mijn w.o zat. Dus ik ben een beetje boos op mezelf, wat goed is te zien aan de rare gewichtsverdeling vandaag ^_^

Dat zelf inzien is een goede eigenschap! gewoon geduldig zijn.. anders gaat het gewoon fout!

Cardio kon mijn rug op
??

Ja, ik kon niet meer lopen dus dat kwartiertje hardlopen na w.o. was niet meer te doen.
Ontzettend stom, want die cardio heb ik ook nodig. Die haal ik dit weekend overigens wel in.

kan niet;)

maar goed, als je lichaam rust nodig is moet je dat doen

Ja ik vind het ook stom, maar de kuit-sets hebben me genekt. Daar had ik lager moeten gaan zitten.
Goede les voor volgende keer!

Naja, de grootste moeite ligt in het mezelf afremmen. Ik heb de illusie dat ik na 15 jr ineens weer kan pompen alsof ik ijzer voor ontbijt heb.
Werkelijkheid ligt wel iets anders. Ik moet echt opnieuw beginnen. Vorige week en deze week waren too much en met vlagen zelfs slordig. Teveel focus op gewicht, te snel willen en vooral teveel tegelijk doen.
Daarbij ben ik geneigd om mijn schema eigenhandig aan te passen, terwijl er natuurlijk een goede reden is dat het is wat het is.

Die realisatie kwam vandaag een beetje binnen toen ik aan het eind van mijn w.o zat. Dus ik ben een beetje boos op mezelf, wat goed is te zien aan de rare gewichtsverdeling vandaag ^_^

Ken dat heeeeel goed,... na 4,5 jaar had ik precies dezelfde gedachte!
Werd echter ook flink met mn neus op de feiten gedrukt de eerste weken,.. rustig aan opbouwen, en na 1,5-2mnd zul je zien dat je lichaam weer goed aan t wennen is ;)

Ja, vind het wel dom dat ik dat op mijn 34e nog heb. Dacht dat ik wel wijzer was inmiddels maar ik maak de fouten waar ik beginners altijd zo betweterig op wijs.. Toch zit die bewijsdrang erin he, niet eens voor een ander maar voor mezelf. Super irritant en contra-productief.
Mijn leerdoel is dan ook om dat af te leren. Meer zen in mijn w.o
Mijn spieren zeggen GO en mijn pezen zeggen NO!
Morgen ga ik eerst mediteren voor mijn wo, vast heel suf, maar ik ben gewoon een opstandig rotkind en heb dat blijkbaar nodig :rolleyes:

Cutting pays off ^_^

Ging dat nou maar ook maar op voor onderbuik :rolleyes:

foto (11).JPG

Tja, ik weet wat je bedoelt;) dat duurt het langste helaaaasch. Maar we zetten door!

Er komen van boven langzaam wat vouwen, maar daar onder zit alleen spek!

Waarom gaat dat ingodsnaam altijd zo?? Maar in vergelijking met foto in openings-post is het redelijk opgeschoten in 2 weken ^_^

heb nu bijna 4, gaat mij ook niet snel genoeg. Gaat van boven naar beneden.

Toch wel motiverend dat je al verschil ziet!

Ik doe mijn legraises en crunches jankend hoor :o

Nu nog jouw heupen en ik ga de hele dag naakt lopen \o/

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 23:05 ----------

wait wut...4 ????

Lees ik naakt lopen? In:D

Onderbuik duurt ook het langst. En onderrug ook.
Komen vanzelf wel aders als je maar diep genoeg gaat:)

heb nu bijna 4, gaat mij ook niet snel genoeg. Gaat van boven naar beneden.

Toch wel motiverend dat je al verschil ziet!

Thats called a lady lady body!

Geduldig zijn en je zal zelf de schoonheid in je mogen zien die wij al reeds zien! ;):D

Terug
Naar boven