XXL Nutrition

Sjorslog

Nee maakt niet uit helaas, deed ik hiervoor maar haalde ook niets uit.
Ik moet zoiets gewoon altijd uitzitten en er omheen trainen ( je ziet bij db incline dat ie ook al terugvalt )

Meestal voeg ik extra bench toe als het over is ( 2 x pw ) om niet teveel te blijven hangen, dat lijkt wel te werken.
Daarbij hoef ik geen huge pecs dus zoveel hangt er nou ook weer niet vanaf.

Ook al geprobeerd om je bp plateau te doorbreken door negatieve reps tot failure te doen? Heb je alleen wel een spotter bij nodig

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.202
Ook al geprobeerd om je bp plateau te doorbreken door negatieve reps tot failure te doen? Heb je alleen wel een spotter bij nodig

Het zijn geen plateaus. ( sowieso een jeukwoord )
Ik kan de beweging niet doen omdat mijn gewricht tijdens zo'n aanval opzwelt en mijn pezen daardoor pijn doen.
Of ik die beweging nu met db's of een barbell doe, maakt niet zoveel uit helaas.

Ik kan dan alleen voor een andere beweging kiezen.

Heb zelf ook alles op mijn onderbuik zitten, stomach vacuum oefeningen hielp hier wel iets bij heb ik het idee.

True; maar die doe ik dagelijks. Sterker nog, ik let er echt op dat ik zelfs als ik zit mijn navel inzuig.
Mijn taille wordt kleiner en kleiner maar maar er zit alsnog zo'n typisch vrouwenbolletje helemaal onderin.

Kan iemand mij een link sturen naar het grote 'plaatselijke vetverbranding is toch mogelijk door speciale oefeningen' topic. Volgens mij heb ik wat gemist.

• #2.205
Kan iemand mij een link sturen naar het grote 'plaatselijke vetverbranding is toch mogelijk door speciale oefeningen' topic. Volgens mij heb ik wat gemist.

Niemand heeft het over plaatselijke vetverbranding..
Het is gewoon een stretch oefening.

Negatieve reps tot failure gaan je echt niet door een "plateau" heen helpen als relatieve beginner.

Meer en vaker benchen als je meer wilt kunnen benchen. En een goed uitgevoerde bench is géén borstoefening an sich.

haha zag keer dikke marokaan die zijn buik omwikkelde met huishoudfolie :roflol: :roflol:

en Sjors, heb je al geprobeerd met tucked in elbows? Dat je zeg maar je ellebogen naar binnen hebt en je handen in lijn zijn ermee?

Van boven af gezien press je da zo met de db's \ / ipv. - - veel minder druk op je schouders, kan ook met bp alleen dan moet je hem iets smaller vast pakken

Niemand heeft het over plaatselijke vetverbranding..
Het is gewoon een stretch oefening.

Dan zal het wel aan mijn deductie liggen. Maar als iemand klaagt over plaatselijk vet (op onderbuik) en een volgende persoon geeft een oefening die daar tegen helpt als mogelijke oplossing. En als jij dat dan beaamt en ook continue toepast, tja, dan denk ik al snel dat ik iets gemist heb. Want twijfelen aan jouw gelijk doe ik niet Sjors, dat weet je.

• #2.209
Dan zal het wel aan mijn deductie liggen. Maar als iemand klaagt over plaatselijk vet (op onderbuik) en een volgende persoon geeft een oefening die daar tegen helpt als mogelijke oplossing. En als jij dat dan beaamt en ook continue toepast, tja, dan denk ik al snel dat ik iets gemist heb. Want twijfelen aan jouw gelijk doe ik niet Sjors, dat weet je.

Dat is een kwestie van interpretatie denk ik. Ik geloof niet dat de beste knul het woord vetverbranding in de mond heeft genomen.

Anders nog iets? Of heb je nog nuttige bijdragen?:rolleyes:

haha zag keer dikke marokaan die zijn buik omwikkelde met huishoudfolie :roflol: :roflol:

en Sjors, heb je al geprobeerd met tucked in elbows? Dat je zeg maar je ellebogen naar binnen hebt en je handen in lijn zijn ermee?

Van boven af gezien press je da zo met de db's \ / ipv. - - veel minder druk op je schouders, kan ook met bp alleen dan moet je hem iets smaller vast pakken
Dat moet je sowieso toch doen? :scratch:

Dat is een kwestie van interpretatie denk ik. Ik geloof niet dat de beste knul het woord vetverbranding in de mond heeft genomen.

Heb zelf ook alles op mijn onderbuik zitten, stomach vacuum oefeningen hielp hier wel iets bij heb ik het idee.

"Hielp hier wel iets bij". Dat is idd wel multi interpretabel.

Anders nog iets? Of heb je nog nuttige bijdragen?:rolleyes:

Neh, denk dat het dat wel weer was voor vandaag.

332x7ox.jpg

• #2.213
Keel? er komt niets in de buurt van mijn keel hoor. Niet bij bp en niet bij db press. Wat moet ik bij mijn keel??

• #2.216

Heb het ook niet over vetverbranding.. Het ging over dat ze een "typisch vrouwenbolletje helemaal onderin" had. Stomach Vacuum oefeningen traint de inwendige buikspieren: oftewel de Tranversus Abdominis. Dit helpt je om een smalle taille te krijgen, gaat je een paar cm schelen..

http://www.bodybuilding.com/fun/ms-fit5.htm

• #2.219
Mijn onderarmen zijn verticaal met de vloer en mijn ellebogen ergens tussen parallel en verticaal in. Hangt ook een beetje van de arch/schouderbladen af waar mijn ellebogen -precies- zitten, maar dit is zoals het over het algemeen is.

Mijn onderarmen zijn verticaal met de vloer en mijn ellebogen ergens tussen parallel en verticaal in. Hangt ook een beetje van de arch/schouderbladen af waar mijn ellebogen -precies- zitten, maar dit is zoals het over het algemeen is.

hmm tja, denk dat toch het beste is in jou geval om over te gaan op alleen push ups

Terug
Naar boven