Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke dag weer ^_^
Ik ben of extreem gedisciplineerd, of een losgeslagen idioot. Ik ben dan ook blij dat ik alweer een tijdje in een cut zit![]()

cardio
? lipo?
Echt hatelijk!side bends?
nee ff serieus.
Iedereen heeft gebieden waar vet langst blijft zitten.
Bij mij ook onderbuik, maar jij hebt toch begeleiding?
die zegt toch wel dit of dat doen?
Bij mij werkt cardio altijd heel goed.
Wel godsammeeeeeeeeee!
VP meting vanochtend de opmerking dat ik teveel onderbuik vet heb. Of althans, het verschil tussen onder en boven is nu groter.
Metingen met buik kwam ik uit op 22%
Zonder buik ( rug, borstplooi, bicep, tricep, been ) op 18%
Dat verschil is belachelijk! En het is alleen de onderkant. Bovenkant is helemaal plat. I don't get it. Er is geen fl**ker van de onderkant af.
Wat ga ik hieraan doen? Nog dieper cutten? Meercardio
? lipo?
beter bekend als 'bukken kreng'?GetXXL adviseert het GetXXL's Juice4Women Pakket (incl. prive sessies) for supermegaincredibalistic wa'atalla wortelheid.
Welke andere manierJe realiseert je dat dat op 2 manieren te interpreteren is he?

Dat volspuiten kan allemaal ongebukt hoor!
Heb zelf ook alles op mijn onderbuik zitten, stomach vacuum oefeningen hielp hier wel iets bij heb ik het idee.
http://www.youtube.com/watch?v=4moNqpCZDXA
Welke andere manier
Welke andere manier
Sorry, ik devieerde 'n beetje van het gewa'atalla van skydirruk.Volgens mij ben je nog niet wakker door het incrohente gezeik van Skydrik met zijn PERTINENTE NONSENS, maar als ik juice en privesessies lees dan denk ik zelf maar aan 1 ding en dat is niet hetgeen wat mijn onderbuik in het gareel brengt.