Fitness Seller

Sjorslog

Eerst post je ergens anders dat je menselijk bent. Nu zit je weer te posten dat je t**ten weg zijn........

Voor wat betreft discipline: als ik goed gelezen heb dat je weer aan de bak gaat in het arbeidsleven denk ik zelfs dat het makkelijker wordt. Niets lekkerder dan je gal spuien in de gym. Agressie er uit. Ik kom na een drukke dag met training daarna altijd relaxed thuis.

Ik lees al even mee, maar misschien is dit een mooi moment om ook eens wat te posten.
Gezien je (naar eigen zeggen) toch genoeg vrije tijd hebt, kun je dit misschien eens lezen. Ben benieuwd wat je er van vindt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.183
Haha, thnx ^_^

Ik ga het even lezen, al vermoed ik dat ik het al eens gelezen heb want de titel komt me bekend voor.
Ik laat het weten!

• #2.184
Chesticles uitgerekend op de dag dat ik weer met een schouder-confusie zit. Ik ga verhuizen naar een warm land zonder regen.

Het begon zo:

BP
w.u. lege bar
3 x 5 x 30 Nooo!!!omgplzstahp!

Db Incline bp

4 x 5 x 10
1 x 3 x 12
2 x 5 x 10 hehe

Db Fly revange

1 x 12 x 8
1 x 10 x 8
1 x 8 x 9

Chest press

1 x 12 x 25
1 x 10 x 30
1 x 8 x 35

Shoulder press

1 x 12 x 7
1 x 10 x 8
1 x 8 x 8 gains!

Daily core: Paloff press 3 x 10 x 25 hoog / 3 x 10 x 20 laag

Daily cardio: 10 minuten 13% helling @ 6 km/u + 10 minuten 20% helling @ 4 km/u

Ik haat borsttrainingen. Echt.

Chesticles uitgerekend op de dag dat ik weer met een schouder-confusie zit. Ik ga verhuizen naar een warm land zonder regen.

Het begon zo:

BP
w.u. lege bar
3 x 5 x 30 Nooo!!!omgplzstahp!

Db Incline bp

4 x 5 x 10
1 x 3 x 12
2 x 5 x 10 hehe

Db Fly revange

1 x 12 x 8
1 x 10 x 8
1 x 8 x 9

Chest press

1 x 12 x 25
1 x 10 x 30
1 x 8 x 35

Shoulder press

1 x 12 x 7
1 x 10 x 8
1 x 8 x 8 gains!

Daily core: Paloff press 3 x 10 x 25 hoog / 3 x 10 x 20 laag

Daily cardio: 10 minuten 13% helling @ 6 km/u + 10 minuten 20% helling @ 4 km/u

Ik haat borsttrainingen. Echt.

Them gains! :D :eyebrow:

• #2.186
Ik heb liever keiharde PR's op lifts en squats, maar beggers can't be choosers natuurlijk :rolleyes:

Pumped chesticles dan

Beterschap met de schouder. Volgende keer beter joh!

Wat als je nou eerst delts doet en daarna chest?

• #2.191
Geen idee, wat dan? :D ( maw, wat bedoel je? )

ik denk dat hij bedoelt dat je schouders dan al flink mee opgewarmd zijn... zou je kunnen voordeel uit halen;)

reuma is een k*t aandoening!

• #2.193
Oooh zo, geen idee of dat werkt maar daar kom ik alleen achter door het te proberen. Thnx!
Het probleem is de zwelling ( hoogte zij delts ) en dat irriteert pezen weer waardoor sommige oefeningen wel te doen zijn, maar pijnlijk. Ik kan er met bp niet 'doorheen' bijten zeg maar.
Er zijn een paar oefeningen die met een aanval niet te doen zijn; dat is bp, dat is lat pull en alle zij delt oefeningen. De rest is tot pijngrens te doen en die valt altijd mee.

Als het gewoon stopt met regenen komt alles weer goed :o

*duimt voor droog en zonnig weer*
voor jou en ons allemaal. :)

Bench press vervangen door DB press?

Laatst bewerkt:
  • #2.198
Nee maakt niet uit helaas, deed ik hiervoor maar haalde ook niets uit.
Ik moet zoiets gewoon altijd uitzitten en er omheen trainen ( je ziet bij db incline dat ie ook al terugvalt )

Meestal voeg ik extra bench toe als het over is ( 2 x pw ) om niet teveel te blijven hangen, dat lijkt wel te werken.
Daarbij hoef ik geen huge pecs dus zoveel hangt er nou ook weer niet vanaf.

Ik lees al even mee, maar misschien is dit een mooi moment om ook eens wat te posten.
Gezien je (naar eigen zeggen) toch genoeg vrije tijd hebt, kun je dit misschien eens lezen. Ben benieuwd wat je er van vindt.

Ik ga het even lezen, al vermoed ik dat ik het al eens gelezen heb want de titel komt me bekend voor.
Ik laat het weten!

Verbaasd me niets. Als je 'stubborn' opzoekt in het woordenboek vindt je jouw profile pic als omschrijving.

Terug
Naar boven