- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen voters.
Robke probeert je uit te leggen dat als je te hoog komt in de abductie je schouderblad mee gaat bewegen, dan heb je dus trap activatie. Je moet dus je schouderblad vast zetten en dan tot zo'n 70-80 graden liften. Op een bankje zoals Mac zegt is beter vind ik, vooral zoals deze held het doet:
http://www.youtube.com/watch?v=FhemQY_2IV0
Lees zijn (Børge Fagerli) uitleg onder de video ook even aub.

Robke probeert je uit te leggen dat als je te hoog komt in de abductie je schouderblad mee gaat bewegen, dan heb je dus trap activatie. Je moet dus je schouderblad vast zetten en dan tot zo'n 70-80 graden liften. Op een bankje zoals Mac zegt is beter vind ik, vooral zoals deze held het doet:
Lees zijn (Børge Fagerli) uitleg onder de video ook even aub.

pics van je traps?ben wel benieuwd wat "pokke-dominant' is.
En waarom doe je niet mee met de compo sjors?

Staan ergens in log; tig bladzijden terug.
Ik heb er totaal geen behoefte aan en de prijs is ook te min.
Robke probeert je uit te leggen dat als je te hoog komt in de abductie je schouderblad mee gaat bewegen, dan heb je dus trap activatie. Je moet dus je schouderblad vast zetten en dan tot zo'n 70-80 graden liften.
De 'mental cue' die me hier altijd enorm heeft geholpen is bij de concentrische abductie denken: "elbows out" of "naarbuiten en opzij" en niet "up" cq. "omhoog".
Daardoor blijft scapula-elevatie veel langer onderdrukt....

Robke probeert je uit te leggen dat als je te hoog komt in de abductie je schouderblad mee gaat bewegen, dan heb je dus trap activatie. Je moet dus je schouderblad vast zetten en dan tot zo'n 70-80 graden liften.
+1.
Maar om nou te praten over dominantie vind ik wat ver gaan.
Dominant in beweging natuurlijk. Ik weet ook al waardoor dat komt, alleen niet hoe ik er vanaf kom.
Comme d'habitude gewoon. Ze zeggen dat het ongeveer een 1000 reps kost om een fout aangeleerde
techniek te corrigeren. Gewoon focus erop houden en het lost zich vanzelf wel op
Dit idd en voor de beweging je schouderblad omlaag en naar binnen knijpen en vast houden.De 'mental cue' die me hier altijd enorm heeft geholpen is bij de concentrische abductie denken: "elbows out" of "naarbuiten en opzij" en niet "up" cq. "omhoog".
Daardoor blijft scapula-elevatie veel langer onderdrukt....