Fitness Seller

Sjorslog

• Topic Starter Topic Starter
Nu voel ik druk om te presteren!!

Als je voor je eigen gevoel maar je best hebt gedaan!!

Ik droom van gebruinde mannen in een string hoor... :p

Voor iemand met zo'n ongeluk achter de rug , vind ik dat je er goed en fit uit zit. Hopelijk zie ik er op mijn 34e ook zo uit!

Voor iemand met zo'n ongeluk achter de rug , vind ik dat je er goed en fit uit zit. Hopelijk zie ik er op mijn 34e ook zo uit!

Dat is heel lief van je ( en ga ik de hele avond op teren ), maar ik moet het vooral van mijn kop hebben, want dat is als enige onveranderd. Gravity sucks.

Maby wel leuk voor je? Kwam ik tegen in mijn studie usb, over 3 mnd dan pistols? :D

Bijlagen

Ik droom van gebruinde mannen in een string hoor... :p
ea5.gif

Dat is heel lief van je ( en ga ik de hele avond op teren ), maar ik moet het vooral van mijn kop hebben, want dat is als enige onveranderd. Gravity sucks.
4sziwg.jpg

Ik was tot voorkort eigenaar van een dansschool ( dansstudio sway, utrecht ); daar ben ik per 1/1 mee gestopt en ik ben nu het jaar fiscaal aan het afsluiten en de boel aan het overzetten. Vandaar het vele type/uitzoek-werk en dat doe ik bij voorkeur s'avonds.
Verder wat parttime werk als chef-kok en ga ik na een heeeeeeeele lange vakantie wrs weer de sales (IT) in zodat ik meer tijd overhoud voor trainen :o
Dat is namelijk altijd mijn werk geweest tot 7 jaar geleden, toen ik ineens dacht dat zelfstandige zijn leuker was. Wat het dus helemaal niet is.
Stond jij niet destijds op Geenstijl?

Goed geheugen..

Maar ja, dat was ik. En dit is nu ;)

Anyway, weigh innnnnnn.
Begon slecht en toen toch ineens yay!

Vorige week waren we 68.3
Deze week waren we 68.1

Ik pissed natuurlijk, want de week ervoor was er een kilo af. Maar toen kwam het goede nieuws. Meten:

Centimeters vorige week:
Heup 90
Taille 75
Bicep 30
Benen 52.5

Centimeters deze week:
Heup 89
Taille 75 ( meh )
Bicep 27 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Benen 50 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wtf?

Ik deed een victory-dance en ging trainen ^_^

Rug/Schouders

Dumbbell BOR
2 x 10 x 10kg
1 x 10 x 12kg < gaat vooruit!

Cable seat. row
2 x 10 x 25kg
2 x 10 x 30kg < ook hier ineens danoontje power

Lat pull down
2 x 10 x 25kg
1 x 10 x 30kg < :)

Deadlift
2 x 10 x 30kg
2 x 8 x 40kg

Lateral raise
2 x 10 x 4kg
2 x 10 x 5kg < en verdorie zelfs mijn schouders ging vooruit

Shrugs
3 x 10 x 12kg

Heb deze keer isolaat 5 min voor training gehad. Dat werkte beter!

Daily core:
50 crunches front
50 crunches sides
50 legraises
3 x 10 x 6kg back extension roman chair

Daily cardio
15min hardlopen Hiit

737765_4180918010134_1443056952_o.jpg

Wtf, is niks te zien meer. Zag er toen op Geenstijl nog een graadje erger uit. Nog vanwege dat geneuk met radar (uiteindelijk) gestopt met je dansstudio of ben je het zat hoe klanten zijn :)?

Wtf, is niks te zien meer. Zag er toen op Geenstijl nog een graadje erger uit. Nog vanwege dat geneuk met radar (uiteindelijk) gestopt met je dansstudio of ben je het zat hoe klanten zijn :)?

Ja goed he, je wil ook niet weten hoeveel walnoten, avocado's en vissen ik daarvoor heb moeten eten :o

Het was denk ik gewoon teveel, en ik kon de passie niet meer opbrengen en ja, het was ook wel een beetje bezoedeld daardoor. Ik ben een perfectionist en dat heeft me toen zo gestoken.
Heb er geen spijt van hoor, ik heb heerlijk tijd voor mezelf nu en dat is erg fijn na jaren alleen maar voor anderen leven.

Jesus het lijkt wel een carnavalsfoto van een mummie
Maar je bent goed herstelt als ik het zo zie?
Lekker blijven trainen, het werkt zo te zien
Sterkte en volhouden he!

Trainen doet weinig voor brandwonden hoor. Ik had geluk met mijn super genetic healing powers. Dus ik ben vooral dankbaar.

Terug
Naar boven