Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trainen doet weinig voor brandwonden hoor. Ik had geluk met mijn super genetic healing powers. Dus ik ben vooral dankbaar.
O joh ik had niet eens door dat je brandwonden had ik dacht aleen dat je in de kreukels lag
Maar trekt je huid dan niet te strak als je sport (als ik iets stoms zeg dan moet je het me maar zeggen hoor ik weet niets van brandwonden af)

Linkerkant borst, nek, schouder, rug, bovenarm. Littekens nu boven mijn borst, stukje boven oksel en oor lichtjes aangetast. Kreeg steekvlam over me heen van een spiritusfles. Voor de rest helemaal hersteld.
Vond het echt een heel mooi stukje in de Grazia. Waar heb jij nog littekens nu?
Linkerkant borst, nek, schouder, rug, bovenarm. Littekens nu boven mijn borst, stukje boven oksel en oor lichtjes aangetast. Kreeg steekvlam over me heen van een spiritusfles. Voor de rest helemaal hersteld. Het is nu 7 jaar geleden
Vond het echt een heel mooi stukje in de Grazia. Waar heb jij nog littekens nu?
Of je hebt heel veel geluk dat je alles overleeft
Of je hebt juist heel veel pech
Tja jij zelf kan alleen bepalen welke klopt
Maar heb je er geen last van dan met sporten?
---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 17:29 ----------
Jesus... jij hebt ook geen mazzel gehad
Hier in Nederland gebeurt of in het land waar je vandaan komt ?Haha, het is ook verwarrend. Maar het brandwonden spektakel was recent, ik werd op 30-12-2011 Beverwijk binnengebracht.
De andere bijna dood ervaring was 15 jr geleden! U ziet, ik wil maar niet stuk
En wat je huid doet is afhankelijk van de diepte en ernst van de brandwonden en je genetische blauwdruk. Ik had veel 2e graads en maar op 1 plek 3e graads brandwonden. Alleen in gezicht, hals en handen.
Na 6 maanden had ik een soort phantom of the opera gezicht, na 12 maanden letterlijk niets meer. Alleen nog wat vlekjes, die ik tzt nog laat laseren want ziet eruit als pigmentvlekjes. Verder twee kleine littekens onder mijn kaak en in mijn oogplooi. Over mazzel hebben gesproken.
Of ik er zelf nog een hand in heb gehad weet ik niet, maar ik ben er nu wel van overtuigd dat voeding alles is. Al die honderden ( I kid you not ) zalmen, walnoten, sardines, avocado's, bessen en weet ik veel wat voor zooi ik heb gegeten om maar bouwstenen te leveren voor mijn huid. Feit is, het heeft geholpen.
De wonden herstelden bijna bionisch. Ik heb nooit strakke huid gehad, nooit trekkende huid en het trok letterlijk maand voor maand dicht.
Dus wanneer u thuis zit op te hikken tegen die zoveelste walnoot of shake...niet piepen, eten ^_^
Leuk om te horen, dat was de bedoeling ook van de journaliste!
Dus jij ook steekvlam. Good lord. Doet zeer he?![]()
Tof dat je ook helemaal hersteld bent. Ik heb geen noemenswaardig letsel; klein litteken onder mijn kaak en 1 tje in plooi van mijn oog ( arcadeboog ) .
Leuk om te horen, dat was de bedoeling ook van de journaliste!
Dus jij ook steekvlam. Good lord. Doet zeer he?![]()
Tof dat je ook helemaal hersteld bent. Ik heb geen noemenswaardig letsel; klein litteken onder mijn kaak en 1 tje in plooi van mijn oog ( arcadeboog ) .
---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 17:37 ----------
Ik zou niet weten waarom sporten zeer zou doen joh, mijn huid ziet er nu weer net zo uit als daarvoor.
Alhoewel, mijn gezicht is wel iets jonger geworden.
Gratis peeling!
Hier in Nederland gebeurt of in het land waar je vandaan komt ?
Huh? Waar zou ik vandaan moeten komen ? Je bent toch niet dronken he? het is pas kwart voor 6

De vlam zelf niet, maar daarna pfff. Was blij dat ze mij plat hadden gespoten met morfine.
Maar als ik het zo lees heb jij echt een engeltje op je schouder. 2 zware ongelukken. Vind het knap dat je zo positief in het leven staat.
Maar ik denk persoonlijk ook als je dat soort dingen meemaakt dat het je sterker maakt, is bij mij wel het geval.

Toen het gebeurde had ik geen mazzel idd, maar als ik erop terug kijk heeft mij heel erg veranderd. Ben van een onzeker 18 jarig meisje veranderd in een zelfverzekerde vrouw. Daarom noem ik mijn ongeluk ook een een geluk bij ongeluk. Ik had niet gestaan waar ik nu was zonder mijn ongeluk.

Ik <3 morfine.
Ik heb volgens mij alle goden en engelen bedankt toen de ambulance kwam en ik direct aan beiden kanten werd volgepompt. Ik ben niet gauw van slag, maar potverdomme wat doen brandwonden pijn.
En ik weet niet of het je perse sterker maakt. Ik denk dat je er dan gewoon achterkomt dat je veel sterker bent dan je denkt.
Nu mijn deadlifts nog omhoog![]()

Mooi dat je zo een vervelend ongeluk niet je hele leven laat verpesten
2 dames met sterke karakters dus
respect hoor
dames ik taai af
Trainze als je nog aan de slag moet vanavond.... ik wel![]()

Anyway, weigh innnnnnn.
Begon slecht en toen toch ineens yay!
Vorige week waren we 68.3
Deze week waren we 68.1
Ik pissed natuurlijk, want de week ervoor was er een kilo af. Maar toen kwam het goede nieuws. Meten:
Centimeters vorige week:
Heup 94
Taille 75
Bicep 30
Benen 52.5
Centimeters deze week:
Heup 93
Taille 75 ( meh )
Bicep 27 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Benen 50 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wtf?
Ik deed een victory-dance en ging trainen ^_^
Rug/Schouders
Dumbbell BOR
2 x 10 x 10kg
1 x 10 x 12kg < gaat vooruit!
Cable seat. row
2 x 10 x 25kg
2 x 10 x 30kg < ook hier ineens danoontje power
Lat pull down
2 x 10 x 25kg
1 x 10 x 30kg <
Deadlift
2 x 10 x 30kg
2 x 8 x 40kg
Lateral raise
2 x 10 x 4kg
2 x 10 x 5kg < en verdorie zelfs mijn schouders ging vooruit
Shrugs
3 x 10 x 12kg
Heb deze keer isolaat 5 min voor training gehad. Dat werkte beter!
Daily core:
50 crunches front
50 crunches sides
50 legraises
3 x 10 x 6kg back extension roman chair
Daily cardio
15min hardlopen Hiit