AndroidHealthClinic

Sjorslog

Oef, die foto doet mij denken aan mijzelf toen ik in het ziekenhuis lag met brandwonden. Stond je laatst in de Grazia?

• Topic Starter Topic Starter
Ja, dat was ik ook. Wat/waar had jij ze? en ook helemaal hersteld of nog littekenweefsel?

Trainen doet weinig voor brandwonden hoor. Ik had geluk met mijn super genetic healing powers. Dus ik ben vooral dankbaar.

O joh ik had niet eens door dat je brandwonden had ik dacht aleen dat je in de kreukels lag
Maar trekt je huid dan niet te strak als je sport (als ik iets stoms zeg dan moet je het me maar zeggen hoor ik weet niets van brandwonden af)

O joh ik had niet eens door dat je brandwonden had ik dacht aleen dat je in de kreukels lag
Maar trekt je huid dan niet te strak als je sport (als ik iets stoms zeg dan moet je het me maar zeggen hoor ik weet niets van brandwonden af)

Haha, het is ook verwarrend. Maar het brandwonden spektakel was recent, ik werd op 30-12-2011 Beverwijk binnengebracht.

De andere bijna dood ervaring was 15 jr geleden! U ziet, ik wil maar niet stuk :cool:

En wat je huid doet is afhankelijk van de diepte en ernst van de brandwonden en je genetische blauwdruk. Ik had veel 2e graads en maar op 1 plek 3e graads brandwonden. Alleen in gezicht, hals en handen.
Na 6 maanden had ik een soort phantom of the opera gezicht, na 12 maanden letterlijk niets meer. Alleen nog wat vlekjes, die ik tzt nog laat laseren want ziet eruit als pigmentvlekjes. Verder twee kleine littekens onder mijn kaak en in mijn oogplooi. Over mazzel hebben gesproken.

Of ik er zelf nog een hand in heb gehad weet ik niet, maar ik ben er nu wel van overtuigd dat voeding alles is. Al die honderden ( I kid you not ) zalmen, walnoten, sardines, avocado's, bessen en weet ik veel wat voor zooi ik heb gegeten om maar bouwstenen te leveren voor mijn huid. Feit is, het heeft geholpen.
De wonden herstelden bijna bionisch. Ik heb nooit strakke huid gehad, nooit trekkende huid en het trok letterlijk maand voor maand dicht.

Dus wanneer u thuis zit op te hikken tegen die zoveelste walnoot of shake...niet piepen, eten ^_^

Laatst bewerkt:
Linkerkant borst, nek, schouder, rug, bovenarm. Littekens nu boven mijn borst, stukje boven oksel en oor lichtjes aangetast. Kreeg steekvlam over me heen van een spiritusfles. Voor de rest helemaal hersteld. Het is nu 7 jaar geleden

Vond het echt een heel mooi stukje in de Grazia. Waar heb jij nog littekens nu?

Of je hebt heel veel geluk dat je alles overleeft
Of je hebt juist heel veel pech
Tja jij zelf kan alleen bepalen welke klopt
Maar heb je er geen last van dan met sporten?

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 17:29 ----------

Linkerkant borst, nek, schouder, rug, bovenarm. Littekens nu boven mijn borst, stukje boven oksel en oor lichtjes aangetast. Kreeg steekvlam over me heen van een spiritusfles. Voor de rest helemaal hersteld.

Jesus... jij hebt ook geen mazzel gehad

Linkerkant borst, nek, schouder, rug, bovenarm. Littekens nu boven mijn borst, stukje boven oksel en oor lichtjes aangetast. Kreeg steekvlam over me heen van een spiritusfles. Voor de rest helemaal hersteld. Het is nu 7 jaar geleden

Leuk om te horen, dat was de bedoeling ook van de journaliste!

Dus jij ook steekvlam. Good lord. Doet zeer he? :o
Tof dat je ook helemaal hersteld bent. Ik heb geen noemenswaardig letsel; klein litteken onder mijn kaak en 1 tje in plooi van mijn oog ( arcadeboog ) .

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 17:37 ----------

Of je hebt heel veel geluk dat je alles overleeft
Of je hebt juist heel veel pech
Tja jij zelf kan alleen bepalen welke klopt
Maar heb je er geen last van dan met sporten?

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 17:29 ----------

Ik zou niet weten waarom sporten zeer zou doen joh, mijn huid ziet er nu weer net zo uit als daarvoor.
Alhoewel, mijn gezicht is wel iets jonger geworden.

Gratis peeling!

Haha, het is ook verwarrend. Maar het brandwonden spektakel was recent, ik werd op 30-12-2011 Beverwijk binnengebracht.

De andere bijna dood ervaring was 15 jr geleden! U ziet, ik wil maar niet stuk :cool:

En wat je huid doet is afhankelijk van de diepte en ernst van de brandwonden en je genetische blauwdruk. Ik had veel 2e graads en maar op 1 plek 3e graads brandwonden. Alleen in gezicht, hals en handen.
Na 6 maanden had ik een soort phantom of the opera gezicht, na 12 maanden letterlijk niets meer. Alleen nog wat vlekjes, die ik tzt nog laat laseren want ziet eruit als pigmentvlekjes. Verder twee kleine littekens onder mijn kaak en in mijn oogplooi. Over mazzel hebben gesproken.

Of ik er zelf nog een hand in heb gehad weet ik niet, maar ik ben er nu wel van overtuigd dat voeding alles is. Al die honderden ( I kid you not ) zalmen, walnoten, sardines, avocado's, bessen en weet ik veel wat voor zooi ik heb gegeten om maar bouwstenen te leveren voor mijn huid. Feit is, het heeft geholpen.
De wonden herstelden bijna bionisch. Ik heb nooit strakke huid gehad, nooit trekkende huid en het trok letterlijk maand voor maand dicht.

Dus wanneer u thuis zit op te hikken tegen die zoveelste walnoot of shake...niet piepen, eten ^_^
Hier in Nederland gebeurt of in het land waar je vandaan komt ?

Tof dat je ook helemaal hersteld bent. Ik heb geen noemenswaardig letsel; klein litteken onder mijn kaak en 1 tje in plooi van mijn oog ( arcadeboog ) .

De vlam zelf niet, maar daarna pfff. Was blij dat ze mij plat hadden gespoten met morfine.

Maar als ik het zo lees heb jij echt een engeltje op je schouder. 2 zware ongelukken. Vind het knap dat je zo positief in het leven staat.
Maar ik denk persoonlijk ook als je dat soort dingen meemaakt dat het je sterker maakt, is bij mij wel het geval.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 17:37 ----------

Ik zou niet weten waarom sporten zeer zou doen joh, mijn huid ziet er nu weer net zo uit als daarvoor.
Alhoewel, mijn gezicht is wel iets jonger geworden.

Gratis peeling!

hahaha je hebt in ieder geval veel humor

ik dacht dat je huid strakker kwam te staan door de wonden en sporten trekt ddan mischien aan de huid
Maar ik zie al dat ik er helemaal geen verstand van heb

---

Toen het gebeurde had ik geen mazzel idd, maar als ik erop terug kijk heeft mij heel erg veranderd. Ben van een onzeker 18 jarig meisje veranderd in een zelfverzekerde vrouw. Daarom noem ik mijn ongeluk ook een een geluk bij ongeluk. Ik had niet gestaan waar ik nu was zonder mijn ongeluk.

De vlam zelf niet, maar daarna pfff. Was blij dat ze mij plat hadden gespoten met morfine.

Maar als ik het zo lees heb jij echt een engeltje op je schouder. 2 zware ongelukken. Vind het knap dat je zo positief in het leven staat.
Maar ik denk persoonlijk ook als je dat soort dingen meemaakt dat het je sterker maakt, is bij mij wel het geval.

Ik <3 morfine.
Ik heb volgens mij alle goden en engelen bedankt toen de ambulance kwam en ik direct aan beiden kanten werd volgepompt. Ik ben niet gauw van slag, maar potverdomme wat doen brandwonden pijn.

En ik weet niet of het je perse sterker maakt. Ik denk dat je er dan gewoon achterkomt dat je veel sterker bent dan je denkt.

Nu mijn deadlifts nog omhoog :cool:

Toen het gebeurde had ik geen mazzel idd, maar als ik erop terug kijk heeft mij heel erg veranderd. Ben van een onzeker 18 jarig meisje veranderd in een zelfverzekerde vrouw. Daarom noem ik mijn ongeluk ook een een geluk bij ongeluk. Ik had niet gestaan waar ik nu was zonder mijn ongeluk.

Mooi dat je zo een vervelend ongeluk niet je hele leven laat verpesten
2 dames met sterke karakters dus

respect hoor

dames ik taai af
Trainze als je nog aan de slag moet vanavond.... ik wel ;)

Laatst bewerkt:
Ik <3 morfine.
Ik heb volgens mij alle goden en engelen bedankt toen de ambulance kwam en ik direct aan beiden kanten werd volgepompt. Ik ben niet gauw van slag, maar potverdomme wat doen brandwonden pijn.

En ik weet niet of het je perse sterker maakt. Ik denk dat je er dan gewoon achterkomt dat je veel sterker bent dan je denkt.

Nu mijn deadlifts nog omhoog :cool:

Ja, ik was ook alles dankbaar toen de ambulance kwam. Verplicht high, wie wil dat nou niet. Had af en toe het gevoel dat ik zweefde:eek:

Ik ben er wel sterker door geworden. Ik was 18 jaar en heel onzeker.

Ik moet nog ff wachten helaas met trainen. TIjdje niet kunnen trainen vanwege dat ik geen werk had en dus ook geen geld voor sportschool. Vanaf maandag begin ik bij mijn nieuwe baan, dus volgende week vrijdag als vriend salaris krijgt, sta ik meteen bij de sportschool en ga ik er keihard tegen aan:D

Trainze lekker allemaal, ik ben jaloers:p

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 17:58 ----------

Mooi dat je zo een vervelend ongeluk niet je hele leven laat verpesten
2 dames met sterke karakters dus

respect hoor

dames ik taai af
Trainze als je nog aan de slag moet vanavond.... ik wel ;)

Dank je en have fun met trainen ;)

Dan is dat extra tof natuurlijk, al is het niet de fijnste manier om je zelf beter te voelen natuurlijk. *high five* en dat trainen komt vast ook helemaal goed.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 18:04 ----------

Anyway, weigh innnnnnn.
Begon slecht en toen toch ineens yay!

Vorige week waren we 68.3
Deze week waren we 68.1

Ik pissed natuurlijk, want de week ervoor was er een kilo af. Maar toen kwam het goede nieuws. Meten:

Centimeters vorige week:
Heup 94
Taille 75
Bicep 30
Benen 52.5

Centimeters deze week:
Heup 93
Taille 75 ( meh )
Bicep 27 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Benen 50 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wtf?

Ik deed een victory-dance en ging trainen ^_^

Rug/Schouders

Dumbbell BOR
2 x 10 x 10kg
1 x 10 x 12kg < gaat vooruit!

Cable seat. row
2 x 10 x 25kg
2 x 10 x 30kg < ook hier ineens danoontje power

Lat pull down
2 x 10 x 25kg
1 x 10 x 30kg < :)

Deadlift
2 x 10 x 30kg
2 x 8 x 40kg

Lateral raise
2 x 10 x 4kg
2 x 10 x 5kg < en verdorie zelfs mijn schouders ging vooruit

Shrugs
3 x 10 x 12kg

Heb deze keer isolaat 5 min voor training gehad. Dat werkte beter!

Daily core:
50 crunches front
50 crunches sides
50 legraises
3 x 10 x 6kg back extension roman chair

Daily cardio
15min hardlopen Hiit

Ontopic maar weer :o

Laatst bewerkt:
Jeetje wat een verschil!
Maar je wilt je biceps smaller?

Nou, er moet wel vet af vind ik. Ik wil overal alle vet foetsie en als ik dan weer te smal wordt ga ik bulken voor wat massa er weer bij.
Dat mijn gewicht niet meer zo hard naar beneden gaat, maar de centimeters wel betekent in theorie dat ik afval met behoud van spier ^_^

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 18:37 ----------

Mijn borst is ook gekrompen trouwens :o

Bulken is overrated;)

Diep cutten en schoon bouwen;)

Terug
Naar boven