AndroidHealthClinic

Sjorslog

Minder lullen, harder trainen Sjors. Zo kom je er natuurlijk nooit ;) Eindelijk ga ik je log volgen. Was gezellig vandaag!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.585
Sam is streng, maar dat wist ik al.

Heb geen fl**ker gedaan, maar wel 5kg 4 meter hoog gegooid en die telt :rolleyes:

Verder bench @40 kg; sq @ ziyed en deadlift @ zillion

Ik ben blij ^_^
Over 9 uur sta ik weer in de gym :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 00:22 ----------

---------- Post toegevoegd 15 June 2013 om 19:44 ----------

[/COLOR]

Hmmmmm

Ot deze toch?
http://m.youtube.com/watch?v=UN5G_8hbReo

Dat is 'm :roflol:

Ik heb 'm echt tot in den treure gedaan :roflol:

doet zeer, srs

Wel goed hoog gegooid iig toch

• #2.587
4.80 meter met 5kg en 3 meter nogwat met 10kg

Ik vind met spullen gooien nog leuker dan liften :roflol:

Kogelstoten?

• #2.589
Lijkt me waanzinnig; moet ik denk ik wel eerst op een Ilya Strik-dieet. Veel shakies enzo.

• #2.590
2wbz22h.jpg

Terugkomend op het zijflappen probleem. Ik heb er even een pijl bij gezet. Die bolling aan weerszijden wordt steeds dikker/groter. Ik moet dat niet.
Wat is de beste strategie?

Schouders meer aandacht geven? Zo ja, wat/hoe?

Of borst in schema reduceren tot alleen benchen?
Ik kom er niet uit of ik nu iets moet laten, of juist meer moet doen. Advies is welkom!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jan Smit bespeurt een miniem stukje adipoos weefsel gelegen inferieur aan de schouder lateraal aan de pectoralis major. Eet meer paling.

• #2.592
Godsamme man. Doe eens serieus.

• #2.594
Kan me niet schelen.
Ik wil geen boobs aan weerszijden van mijn boobs. Normaal ben je altijd bijdehand genoeg, pers er in godsnaam nog even iets zinnigs uit voor het slapen gaan. Bvd.
Kun je alvast reserve boobs kweken voor het geval de primaire boobs slinken met diep cutten.

Als dat spier is: maak je borsttraining suboptimaal voor hypertrofie (low rep range, totaal volume snijden, lage frequentie). Geen dank.

• #2.596
Totaal volume snijden. Ja, heel erg bedankt.

Kan je ook nog PRECIES zijn, of is dat lastig op dit tijdstip?

Het kan ook door de t-shirt komen, strakke schouder-dingetjes ervan :p
Kijk maar zonder t-shirt of zonder bh, of het dan nog zo eruitziet. Maar dan zou ik geen fotos daarvan hier zetten :P

Terugkomend op het zijflappen probleem. Ik heb er even een pijl bij gezet. Die bolling aan weerszijden wordt steeds dikker/groter. Ik moet dat niet.
Wat is de beste strategie?

Schouders meer aandacht geven? Zo ja, wat/hoe?

Of borst in schema reduceren tot alleen benchen?
Ik kom er niet uit of ik nu iets moet laten, of juist meer moet doen.

Ik vrees dat hier niet zoveel aan te doen is. Dit is een onvermijdelijk effect van 'progressive overload'.

Je pecs hebben een genetische bepaalde vorm en hoe meer er sprake is van hypertrofie, des te meer zal deze vorm prevaleren.
Borstweefsel is natuurlijk voor het overgrote deel 'passief' vetweefsel en zal niet 'meegaan' daarin.
Hoe ouder je wordt, hoe erger het zal worden.

Opties?

- Pecs nauwelijks of helemaal niet meer trainen. (lijkt me geen optie, maar goed)

- Vetpercentage nog verder verlagen zodat je er uitgaat zien zoals je traint, als BB'er. (Wat dan vaak onvermijdelijk volgt is de siliconen 'oplossing' :rolleyes:;))

- Focus vooral op het claviculaire deel van de pecs richten, dus exclusief incline press varianten doen.
Misschien, met de nadruk op misschien helpt dit.

- Accepteren (net als met je traps) dat het is wat het is. Je ziet er goed uit, klaar!

Een hogelijks aanbevolen attitude overigens, ik heb zelf ook op bepaalde plaatsen van die ongedefinieerde 'flapjes' huid. Dat veert ook bij mij als ouder wordende lullo niet meer terug, de rek raakt er een beetje uit vanaf een jaar of 35.

Frankly, I don't give a damned **** and couldn't care less! Just lift and be happy! :)

Waarschijnlijk door je shirt of bh dat het wat naar buiten geduwd wordt. Het is nu eenmaal een vervelende plaats. Gewoon nog wat verder cutten, vetjes eraf:P

vp omlaag

Terug
Naar boven